yeni montum herkese tavsiye ediyorum...HUDSON

Katılım
17 Eki 2008
Mesajlar
118
Uzun zamandır mont-ceket tarzı deri almak düşüncesindeydim bugün sitemizde gezinirken hudson deri reklamına tıklamak suretiyle ürünlerine gözgezdirdikten sonra aldım başımı ortaköye gittim ve dükkana girip çeşit çeşit deriyi inceledim...
Bana fiyatları aşırı uygun geldi kalite fiyat oranı oldukça yüksek... Beğendiğim bir ürünü 200TL gibi bir paraya aldım bu indirimin nedeni aldığım ceket modelinin artık üretilmeyecek olmasıymış... Herkese tavsiye ederim emsalleri en az 500 lira çünkü uzun zamandır araştırıyodum...Yüksek süratlere çıktığım için herhangi bir düşme anında işe yarayacağı kanaatindeyim...(aşağıda verdiğim linkteki deri benimkine çok benzio aynısını malesef bulamadım)

http://www.hudsonderi.com/pinfo.asp?pid=277
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı olun güzel seçim,deri parçalı olanı var ben de ondan almıştım,bunu nasıl göremediysek:pale:
 
Katılım
17 Eki 2008
Mesajlar
118
Bide ordaki arkadaş 3 ayda bir deriyi vazelinlemem gerektiğini söyledi... Bakım gerektiren eşyalar hep bana cazip gelmiştir sanki öyle eşyaların ruhu olduğuna inanırım:)
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
hayırlı olsun.
full korumalı diyor.mersinden bu ürünleri görmek çok zor, korumalarından bahseder misin?
 

szr

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
836
Hayırlı olsun; bende inceledim bugün siteyi ama ben biraz daha uzun arıyordum; size sormak istediğim linkini verdiğin ürün bele kadar mı ve Ortaköy'deki mağazada deri olmak şartı ile uzun ceket(mont)e rastladınız mı? Bir de mont bel,kolve boyun kısmından ayarlanabiliyor mu(cıt cıt ya da cırt cırt)
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Eki 2008
Mesajlar
118
hayırlı olsun.
full korumalı diyor.mersinden bu ürünleri görmek çok zor, korumalarından bahseder misin?

Bikere şöyle söyleyebilirim ceketin omuzdan başlayarak kollarında özellikle dirseklerinde korumalar mevcut derisi oldukça sağlam dikişleri muhteşem dokununca bile anlaşılıyor dediğim gibi uzun zamandır araştırıyodum ve dainese ,alpinestars gibi ürünlerden hiç de aşşağı kalır olduğunu sanmıyorum giyince insan kendini güvende hissediyor... Ayrıca göğüs ve sırt gölgelerinde fermuar vasıtasıyla hava alma yerleri mevcut bahar aylarında fermuarlarını açıyosunuz ve püfür püfür esiyo...
 
Katılım
17 Eki 2008
Mesajlar
118
Hayırlı olsun; bende inceledim bugün siteyi ama ben biraz daha uzun arıyordum; size sormak istediğim linkini verdiğin ürün bele kadar mı ve Ortaköy'deki mağazada deri olmak şartı ile uzun ceket(mont)e rastladınız mı? Bir de mont bel,kolve boyun kısmından ayarlanabiliyor mu(cıt cıt ya da cırt cırt)

Malesef uzun deriye hiç rastlamadım... Evet aldığım deri ve linkteki bele kadardır...Belden ayarlanıyor kemer tokaları var boyunda ise cırt cırt mevcut ayrıca çıtçıt düğmeleri var kolda ise fermuvar var daralıp genişleyebiliyor...Tam anlamıyla insanı sarıyor
 

szr

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
836
Malesef uzun deriye hiç rastlamadım... Evet aldığım deri ve linkteki bele kadardır...Belden ayarlanıyor kemer tokaları var boyunda ise cırt cırt mevcut

Teşekkür ederim:) Çok güzel bi ürüne benziyo şimdi yakın fotolarınıda inceledim kollar fermuarlı, yaka cırt cırt ve belde cırtcırt ama birazda uzun olsaymış kaçırılmazmış:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:15 ----------

Arkadaşlar ; pantolon hakkında bişey sormak istiyorum ; sizce deri ürünü olan pantolonlar mı kışın daha sıcak tutar yoksa kışlık içliği olan bildiğimiz tekstil pantolonları mı?
 
Son düzenleme:
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Bikere şöyle söyleyebilirim ceketin omuzdan başlayarak kollarında özellikle dirseklerinde korumalar mevcut derisi oldukça sağlam dikişleri muhteşem dokununca bile anlaşılıyor dediğim gibi uzun zamandır araştırıyodum ve dainese ,alpinestars gibi ürünlerden hiç de aşşağı kalır olduğunu sanmıyorum giyince insan kendini güvende hissediyor... Ayrıca göğüs ve sırt gölgelerinde fermuar vasıtasıyla hava alma yerleri mevcut bahar aylarında fermuarlarını açıyosunuz ve püfür püfür esiyo...

koruma derken? motomont şeklinde koruma mı yoksa sadece vatka mı?
ayrıca sırt koruması var mı?
 
Katılım
22 Eki 2009
Mesajlar
753
bende bu fuarda hudson deri ürünlerinden robocop modeline bakmak istiyorum ... Uyarsa almak isterim
 
Katılım
17 Eki 2008
Mesajlar
118
koruma derken? motomont şeklinde koruma mı yoksa sadece vatka mı?
ayrıca sırt koruması var mı?

18169_260107237488_531007488_4779198_2796500_n.jpg


18169_260107262488_531007488_4779199_1181471_n.jpg


18169_260107282488_531007488_4779200_3160536_n.jpg


18169_260114587488_531007488_4779221_1043080_n.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:55 ----------

bende bu fuarda hudson deri ürünlerinden robocop modeline bakmak istiyorum ... Uyarsa almak isterim

Robocopu bende beğendim ama 100 lira farka değmez diye düşündüm...
 
Son düzenleme:

MFM

Katılım
10 Eyl 2009
Mesajlar
356
hocam soğuk sıcak olayı nasıldır aslında mont genel olarak nasıl diye sorucam denemişsindir diyede Allah korumalara ihtiyaç duydurmasın inşaallah onların sağlam olup olmadığını hiç test etmessin... rüzgar geçiriyormu ve sıcak tutuyormu. (her deri malesef rüzgarı tutmuyor çoğu dikiş yerlerinden ve fermuar kısmından rüzgar alıyor su geçiriyor o yüzden soruyorum)
 
Katılım
17 Eki 2008
Mesajlar
118
hocam soğuk sıcak olayı nasıldır aslında mont genel olarak nasıl diye sorucam denemişsindir diyede Allah korumalara ihtiyaç duydurmasın inşaallah onların sağlam olup olmadığını hiç test etmessin... rüzgar geçiriyormu ve sıcak tutuyormu. (her deri malesef rüzgarı tutmuyor çoğu dikiş yerlerinden ve fermuar kısmından rüzgar alıyor su geçiriyor o yüzden soruyorum)

rüzgar için etkili ancak yağmurda zaten deri kullanılmaz diye biliorum...Ben hız yaptığımdan derinin güvenliği yağmuru geçirmesinden daha önemli eğer yağmurda kullansaydım deri almazdım...
 

MFM

Katılım
10 Eyl 2009
Mesajlar
356
rüzgar için etkili ancak yağmurda zaten deri kullanılmaz diye biliorum...Ben hız yaptığımdan derinin güvenliği yağmuru geçirmesinden daha önemli eğer yağmurda kullansaydım deri almazdım...

eyvallah abi bak ben derinin yağmurda kullanılmadığını bilmiyordum.. peki neden sakıncası ne tam olarak ?
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Yağmurda kullanılan deri, kururken çatlamalar yapar ve zamanla yırtılmalar olur, kısaca yağmurda deri kullanmak ömrünü kat kat hızlı bir şekilde tüketir..
Ama bazı ürünler var ki onları deriye uygulayıp yağmura çıkınca deri korunmuş oluyor ama bunlarında dez avantajı sürülünce vıcık kalması yani oraya buraya leke bırakıyor bunlar..

Birde robocop modelin uzunluğu ile bunun uzunluğu aynımıydı?
Robocop modeli de beli örtmüyor mu acaba?
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Arkadaşlar,

hudson açıldığında ilk hayırlı olsuna gidenlerdenimdir ve gerçekten çok sağlam, çok güzel ekipman var. Hele burada bazı arkadaşlarımızın ROBOCOP diye tabir ettiği o monta ismi de biz takmıştık:mrgreen: Bedeni yok idi ve getirmeye söz vermiştiler, ama karıştırmamak için yav dedik, robocop gibi oluyor insan, modele biz de öyle diyelim dedik:) deriler bekledikçe koku yapabiliyor bu yüzden bakımını bilmeli ve zamanında yapmalıyız. Derilerin kalınlığı çok iyi ve giydiğiniz anda kendinizi güvende hissediyorsunuz. Ben o zamanlar bir topikte illaki deri giyelim demiştim. Hakikatten çok farklı ve çok pahalı sentetik giysilerle karşılaştırılamayacak kadar iyi:cat:

Herkese kazasız belasız sürüşler:)
 
Katılım
17 Eki 2008
Mesajlar
118
Yağmurda kullanılan deri, kururken çatlamalar yapar ve zamanla yırtılmalar olur, kısaca yağmurda deri kullanmak ömrünü kat kat hızlı bir şekilde tüketir..
Ama bazı ürünler var ki onları deriye uygulayıp yağmura çıkınca deri korunmuş oluyor ama bunlarında dez avantajı sürülünce vıcık kalması yani oraya buraya leke bırakıyor bunlar..

Birde robocop modelin uzunluğu ile bunun uzunluğu aynımıydı?
Robocop modeli de beli örtmüyor mu acaba?

Evet dostum robocopla aynı uzunluk robocopu da denedim mükemmel şekilli ama 100 lira pahalı olduğu için almadım. Aldığım small beden ama robocop da large oldu bana kalıpları değişik netten alırsan aklında bulunsun ama normalde medium giyiyorum...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:54 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:52 ----------

Arkadaşlar,

hudson açıldığında ilk hayırlı olsuna gidenlerdenimdir ve gerçekten çok sağlam, çok güzel ekipman var. Hele burada bazı arkadaşlarımızın ROBOCOP diye tabir ettiği o monta ismi de biz takmıştık:mrgreen: Bedeni yok idi ve getirmeye söz vermiştiler, ama karıştırmamak için yav dedik, robocop gibi oluyor insan, modele biz de öyle diyelim dedik:) deriler bekledikçe koku yapabiliyor bu yüzden bakımını bilmeli ve zamanında yapmalıyız. Derilerin kalınlığı çok iyi ve giydiğiniz anda kendinizi güvende hissediyorsunuz. Ben o zamanlar bir topikte illaki deri giyelim demiştim. Hakikatten çok farklı ve çok pahalı sentetik giysilerle karşılaştırılamayacak kadar iyi:cat:

Herkese kazasız belasız sürüşler:)

Evet bende kendini güvende hissediyosun konusunda size atılıyorum... Sırtımdakinn kaliteli olduğunu giyince ilk anda hissettim...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:54 ----------

Uzun zamandır mont-ceket tarzı deri almak düşüncesindeydim bugün sitemizde gezinirken hudson deri reklamına tıklamak suretiyle ürünlerine gözgezdirdikten sonra aldım başımı ortaköye gittim ve dükkana girip çeşit çeşit deriyi inceledim...
Bana fiyatları aşırı uygun geldi kalite fiyat oranı oldukça yüksek... Beğendiğim bir ürünü 200TL gibi bir paraya aldım bu indirimin nedeni aldığım ceket modelinin artık üretilmeyecek olmasıymış... Herkese tavsiye ederim emsalleri en az 500 lira çünkü uzun zamandır araştırıyodum...Yüksek süratlere çıktığım için herhangi bir düşme anında işe yarayacağı kanaatindeyim...(aşağıda verdiğim linkteki deri benimkine çok benzio aynısını malesef bulamadım)

http://www.hudsonderi.com/pinfo.asp?pid=277


ürünü nette bulamadım demiştim ama dikkatli bakınca buldum link burda
http://www.hudsonderi.com/pinfo.asp?pid=278
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst