motoruma alarm taktım

Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
bu gün motorumu eve salona soktum altına gazete yaydım tabi evim giriş kat üç merdiven var o yüzden kolay oluyor bu soğukta dışarda uğraşılmaz her işi kendim yapıyorum elk. elktronik bilgisi oluncada zahmet çekmiyorum motorum truva 97 cc cub ektrik tesisatında alarm yeri var fakat kabloların yerlerinin tespiti ve montaj 4-5 saat uğraştırdı ama çok güzel oldu bütün kablo uçlarını 12v kontrol kalemiyle tespit edip bir kağıda yazdım alarmıda bu şekilde tespitini yaptım ve kağıda not aldım her nekadar yenide olsa sağlam olup olmadığını kontrol etmek lazım darbeleri iyi algılaması için motorun şasisine ve su çamur değmeyecek bir yere monteledim bunları yaparken sandelyemi cektim nescafemi elime aldım çok keyifli oldu bu arada eşim hiç kızmadı salonda halının üstünde motor birde misafir geldi tam resimlikti ama makine olmadığı için benimde aklıma gelmedi çalışmamı resimleyim :cat:
 
Katılım
7 Eki 2007
Mesajlar
599
bişi sorucam
benim motora alarm aldım kendim taktım saten bağlantı kablosu jakı motor
üstünde vardı direk taktım çalıştı hem çok güzel çalışıyor fakat
çalıştırma butonuna basıyorum marş dinamosu çalışıyorda har har har ediyor
motor çalışmıyor acaba eksik bişimi yaptım bilen varsa bi etsin :rendeer:
 
Katılım
29 Ara 2008
Mesajlar
290
Benim motorda da varmı acaba alarm girişi:silent: Tam olarak nersinde oluyor bu alarım soketi?
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Nis 2008
Mesajlar
528
bende alarm aldım..sadece elektirik uçlarını bağladım,sağı solu kurcalamadan..alarm çalarken 4'lü yanmasın yada uzaktan motoru çalıştırmasın...darbelerde ötsün yeter
 
Katılım
29 Ara 2008
Mesajlar
290
bende alarm aldım..sadece elektirik uçlarını bağladım,sağı solu kurcalamadan..alarm çalarken 4'lü yanmasın yada uzaktan motoru çalıştırmasın...darbelerde ötsün yeter

benimkide bu şekilde olsun yeter digerlerine gerek yok bencede. bende almayı düşünüyorum alarm baglantısı kolaymı bari?
 
Katılım
17 Nis 2008
Mesajlar
528
benimkide bu şekilde olsun yeter digerlerine gerek yok bencede. bende almayı düşünüyorum alarm baglantısı kolaymı bari?

koltuk altında aküye çok yakın yere sabitledim..aküdende elektiriğini çektim..gayet basit..eğer alarm için hazır soket yoksa fazla kurcalamamak en mantıklısı bence.deneyimin yoksa tabi.hazır soket varsa koltuk altındadır oraya bir bak
 
Katılım
29 Ara 2008
Mesajlar
290
Teşekkürler Paylaşımın için. Yarın bi bakayım varmi kabloları :mrgreen: Aslında Gerekli birşey. Dün Motorumu park ettigim yerde nasıl olduysa motor yan yatmış cok geç farkettim. alarm olsaydı hemen farkederdim :pale:
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
mehmet 07 nickli arkadaşım cub ımda koltuk altındaki kutuyu sökünce soket görünüyor mstf_gnc alarmın katoloğunda hangi renk kablonun motordaki bağlanacak olan kabloya denk geldiği ingilizce yazar kontağı açıp kapatan renkte şu yazar: flameout line set - lower end aftercut of bunun yazdığı kablo rengine motorun alarm soketi yanında bir fişle birbirine bağlı kobloyu devre şemasındaki gibi bağlarsan olur alarm senin bobine enerji vermiyor
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
879
bişi sorucam
benim motora alarm aldım kendim taktım saten bağlantı kablosu jakı motor
üstünde vardı direk taktım çalıştı hem çok güzel çalışıyor fakat
çalıştırma butonuna basıyorum marş dinamosu çalışıyorda har har har ediyor
motor çalışmıyor acaba eksik bişimi yaptım bilen varsa bi etsin :rendeer:

bunun normal şartlarda tek bir sebebi olabilir o da scooter ın yan ayağında bi reseptor olmasıdır.Eğer aksi bi durum yoksa tabi.
Sehpaya bindir ve yine dene:cat:
 
Katılım
29 Ara 2008
Mesajlar
290
bugun koltugu söküp baktım hiç öyle boşta duran bi soket yok. Bu durumda aküden hat çekmek lazım galiba..
 
Katılım
28 Eyl 2007
Mesajlar
521
abicim bu alarm dan salcano 100cc cup a ve yamaha ybr ye uydurabilir miyiz? yani bnm motorlarda soket var mıdır?

Dostum tum modeller ıle uyumlu alarmlar ıcınde baglantıyı nasıl yapacagını gosteren seması var.Senın motorda soket varmıdır bılemem ama olmasada semaya bakıp gereklı kabloları baglayabılırsın...
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
Şimdi gaza geliyorum.Ben de geçen gün motosikletimi yıkarken deponun ordaki bagajı söktüm.:)Yıllık temizliğim için.İçinden yaklaşık 8 tırnaklı beyaz plastikten bir soket çıktı.Alarmı direk buraya mı bağlayacağız.(not:Motosikletim 2009 model ama 2008 modellerde uzaktan çalıştırma+alarm vardı.Acaba direk buraya bağlayabilirmiyiz?Yani yapacağımız tek bir soketi takmak mı?)
 
Katılım
28 Eyl 2007
Mesajlar
521
Şimdi gaza geliyorum.Ben de geçen gün motosikletimi yıkarken deponun ordaki bagajı söktüm.:)Yıllık temizliğim için.İçinden yaklaşık 8 tırnaklı beyaz plastikten bir soket çıktı.Alarmı direk buraya mı bağlayacağız.(not:Motosikletim 2009 model ama 2008 modellerde uzaktan çalıştırma+alarm vardı.Acaba direk buraya bağlayabilirmiyiz?Yani yapacağımız tek bir soketi takmak mı?)

olabılır ama varsa kullanıcı kıtabına bak orda yazar emın olmadan hıcbırsey takma sokete butun tesısatı yakarsın...
 
Katılım
17 Nis 2008
Mesajlar
528
ben alarmımı yalnız_kurt nickli arkadaştan aldım teşekkür ederim montajını kendim yaptım çok güzel oldu kumandasında su almaması için conta dahi koymuşlar

bende kendisinden aldım..dediğiniz gibi su almaması için komple conta yapılmış anahtarlığına...hoşuma giden bir ayrıntı oldu alarmda...alarm almak isteyen arkadaşlarada tavsiye ederim..üstelik diğer motosikletimdeki alarmın sesine göre çok daha fazla sesi çıkıyor bunun
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst