işte gercek bir kaza haberi kan var, fotoğraf var :mrgreen::mrgreen:
büyük gecmiş olsun... Allah korusun demek o virajda biz olsak 4. viteste 200km/h da flan olurduk..
bu topicten cıkardığım ders nedir? bilmediğin yolda çok basmicannnn...[/QUOTE]
:cat:+1
işte gercek bir kaza haberi kan var, fotoğraf var :mrgreen::mrgreen:
büyük gecmiş olsun... Allah korusun demek o virajda biz olsak 4. viteste 200km/h da flan olurduk..
bu topicten cıkardığım ders nedir? bilmediğin yolda çok basmicannnn...
Geçmiş olsun..Doğru karar yere atlamak
Montunun markasını merak ettim?
Mümkünse fotoğrafını çekip koyabilirmisin buraya..60-70 le giderken sürtünmekten yırtılan ve kolunun sıyrılmasına neden olan bir mont bana pek koruma vaad etmedi..
Bilelim markasını diye düşündüm..
geçmiş olsun
500 kağıt çalışır benden![]()