Son ana kadar farkedilmeyen keskin viraj, ve BAAAM !!!

Katılım
13 Tem 2009
Mesajlar
684
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gecmis olsun....
ilk ve son kazan olsun emi
Baska kaza yaptim topiclerini okumayalim burada..:)
En güzelide kendin yazabilmen... Baskalari yazarsa senin hakkinda kötü..:pale:
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
geçmiş olsun.her zaman derim ve uygularım bilmediğin yolda helede virajda hız yapma! ve yapmam da.:p yoksa aynen senin durum başa gelir.:pale:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
856
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
işte gercek bir kaza haberi kan var, fotoğraf var :mrgreen::mrgreen:
büyük gecmiş olsun... Allah korusun demek o virajda biz olsak 4. viteste 200km/h da flan olurduk..
bu topicten cıkardığım ders nedir? bilmediğin yolda çok basmicannnn...
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
373
Geçmiş olsun. Ucuz atlatmışsınız. Bilmediğiniz yollarda özellikle virajlarda hızınızı düşük tutun.
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Çok geçmiş olsun, Allah beterinden korusun. Acil şifalar. :rendeer:
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
işte gercek bir kaza haberi kan var, fotoğraf var :mrgreen::mrgreen:
büyük gecmiş olsun... Allah korusun demek o virajda biz olsak 4. viteste 200km/h da flan olurduk..
bu topicten cıkardığım ders nedir? bilmediğin yolda çok basmicannnn...

Dalga geçme yaw :) O fotoyu kazadan 30 saat sonra montun resmini isteyen oldu diye koydum.
Geçmiş olsun dileğin için sağol, ve alınacak/alınan ders dediğin gibi budur :cat:

Resimleri de ilk mesajımdan alıp osbourne arkadaşımıza verdiğim cevaba aktardım. Böyle daha iyi oldu, başka dalga geçen olmaz şimdi :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
147
berrrrbat bir kaza olmuş geçmiş olsun. benzerini bende yaptım ama benimki toprak yoldaydı ve bu yüzden dikkatsizlikten kayıp düştüm. ağzım bi karış açık sağa sola bakınıyordum nasıl oldu anlamadım bir anda kendimi yerde buldum.
 

c@n

Katılım
24 Eki 2006
Mesajlar
349
Geçmiş olsun..Doğru karar yere atlamak :)
Montunun markasını merak ettim?
Mümkünse fotoğrafını çekip koyabilirmisin buraya..60-70 le giderken sürtünmekten yırtılan ve kolunun sıyrılmasına neden olan bir mont bana pek koruma vaad etmedi..
Bilelim markasını diye düşündüm..



sana katılıyorum osbourne armode nin zaten soğuktan koruması için ürettiği eldivene bile guvenmeyn arkadaşlar motor üzerinde koruyan tek şey sizin giydiğiniz elbisedir buda gerekirse 1 motorsiklet parası eden ve kalite tescili olan güvenlik seviyesi yuksek urunler kullanın

bandit s ile gezerken olmuyorda comet ile gezerken başka motorcu lar gelip monta bakıyorlar baba spyke sat yeni motor al diyen bile oluyor markası iyi olan ve dediğim gibi güvenlik testlerinde başarılı not almış mont ve elbiseleri alalım ve giyelim
 
Katılım
18 Eki 2009
Mesajlar
264
geçmiş olsun daha ciddi birşey olmamasına sevindim ancak yaralar; inşallah en kısa zamanda iyileşirsin.
 
Katılım
29 Mar 2009
Mesajlar
339
film cekilir bunla bee :p Cok geçmiş olsun Levent abi cok ucuz atlatmıssın işte kaskın montun faydaları
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
geçmiş olsun :)

500 kağıt çalışır benden :p
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
155
geçmiş olsun abi
en kötü kazan böle olsun ne dieyim (tabi olmaması en çok istedim şey ama ne yaparsın)
 
Katılım
1 Tem 2009
Mesajlar
271
Motosikleti
yok
çok geçmiş olsun hocam ya aman biraz daha dikkat geceleri malum kış hava daha karanlık tekrardan büyük geçmiş olsun :rendeer:
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
kullandım o makineyi ve zealsun 125-6 yı. sağlam makinalardır (en sağlam yeri koruma demiridir )
büyük geçmiş olsun kardeşim. sağlıklı olman sevindirici, henüz haberim oldu, aksi halde çok daha özne yazardım sana...
sağlıcakla kal :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:40 ----------

geçmiş olsun :)

500 kağıt çalışır benden :p

akbaba gibisin yahu, nerde bir leş görsen hemen parça kapmaya çalışıyorsun....
adam henüz ölmemiş sağ sağ :p:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst