




tarzım olmamakla bırlıkte bu motoru bu kasayı cok beğenıyorum adaşım imroz sınan da da var bu motordan bır sey soracağım öncelıkle emeğinize sağlık ama bu modele t gidon olmazmı nedense ben onları daha cok sevıyorum öyle bır motorum olmazda hadi oldu dıyelım bahsettiğim gıdon uyarmı merak ettim . calışmalarınızda başarılar
selam rockydrummer, guzel olmus, burdaki en basarili calismalardan biri bence.
yaza saseyi kescam demisin hardtail yapmayi dusunuyorsun herhalde ::xrock::