Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
326
Orası güney Afrika bahsettiğin sitede CBF 125cc de mevcut,becerebilsem fotosunu koyucam ama...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:33 ----------

beceremiyorum...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:34 ----------

Yaw arkadaşlar cbx 250 Twister halen yurt dışında satıştaymış, ne ilginç değil mi.

http://www.honda.co.za/main.aspx?id=72&pid=27

Ve siteden anladığım kadarıyla bi form dolduruyorsunuz web sitede ve test etmek istediğiniz motoru seçiyorsunuz, size test sürüşü imkanı sunuluyor. Tr Honda ise ayakta uyuyor, neden böyle bi uygulamaları yok acaba.

artı CBF125 Almanyada da satılıyor 2000 eur.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:40 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:36 ----------

çifttini 300 tl ye almıştım kuzenle.[/QUOTE]

300TL bir far ampülü için korkunç bir para...:cyclopsan:cyclopsan:cyclopsan
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
herkes bişiy demiş xenon hakkında ama asıl açıklayıcı bilgi verilmemiş şimdi far duyunu kesip biçmeden yerine hangisi orjinal gibi oturuyor h4 mü h7 mi bazıları duyu kesmiş biçmiş eğer böyle bi uygulama olacaksa gereksiz far duyu pahalı bi parça zaten tak diye oturuyormu yapınca..o önemli..

http://www.google.com.tr/imgres?img...mage_result&resnum=6&ct=image&ved=0CBkQ9QEwBQ
buda kalite bişiye benziyor..
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Ocak 2005
Mesajlar
436
herkes bişiy demiş xenon hakkında ama asıl açıklayıcı bilgi verilmemiş şimdi far duyunu kesip biçmeden yerine hangisi orjinal gibi oturuyor h4 mü h7 mi bazıları duyu kesmiş biçmiş eğer böyle bi uygulama olacaksa gereksiz far duyu pahalı bi parça zaten tak diye oturuyormu yapınca..o önemli..

far duyunu kesmeden h4 te h7 de oturmaz. illaki keseceksin yanlardan dikkatlice.
h7 asla takmayın h4 takın. h4 ün yansıtıcısı var ışığı düzgün yayıyor. h7 uygun deil ışığı dagıtıyor.
 
Katılım
18 Şub 2009
Mesajlar
955
far duyunu kesmeden h4 te h7 de oturmaz. illaki keseceksin yanlardan dikkatlice.
h7 asla takmayın h4 takın. h4 ün yansıtıcısı var ışığı düzgün yayıyor. h7 uygun deil ışığı dagıtıyor.

bu xenon lar iyi hoşta sanırım muayeneyi geçmiyor yani orjinal olması lazım ampulün, en azından ben öyle hatırlıyorum,

gizli okuyan üyelerden biri sanırım metehan olsa gerek :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cbf 150 için far açma kapama düğmeli sağ kütüklük..

xenona bağlıcam..




gayet guzel bı urun xenon far kunlanmayı dusunen arkadaslar ıcın faydalı olucaktır fıyat nedır kı acaba bunun :)

bunun fiyatı 15 lira antalya eski sanayi nerse motosiklet aksesuarcısından aldım..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:57 ----------

bu xenon lar iyi hoşta sanırım muayeneyi geçmiyor yani orjinal olması lazım ampulün, en azından ben öyle hatırlıyorum,

gizli okuyan üyelerden biri sanırım metehan olsa gerek :p

motorlu olanları hemde şapkalı onlar muayenede sonun olmuyordur kanımca..

sorun olur derlerse bir günlük sökeriz yha..:cat:
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
Yetersiz farlar, yağ eksiltme, forumun genelinde bu konular var ve uzun uza diye dönem dönem tartışılmış, demek ki başka eksiğimiz yok :) Yaza doğru bende xenon düşünüyorum. Biraz elim bollaşsında. Ha bu arada ben 2010 yazında xenon taktırdım diyelim, muayeneden geçmez deniliyor. 2011 de muayenem var. O zaman napıcaz yaw :) Geçici bir süre de olsa kendimiz orjinal şekline çevirebilirmiyiz acaba muayene için ? Veya şöyle sorayım, xenon la muayeneye giren varmı aramızda ?

Meto dostum ne yaptın yine yaw :pale:
 
Katılım
2 Ocak 2005
Mesajlar
436
bu xenon lar iyi hoşta sanırım muayeneyi geçmiyor yani orjinal olması lazım ampulün, en azından ben öyle hatırlıyorum,

gizli okuyan üyelerden biri sanırım metehan olsa gerek :p


evet aynen öyle. muayeneden geçemezsin.ben orjinal ampul duyunu sararak bantladım kafa grenajının arkasına sabitledim,muayene zamanı gelince sadece xenon ampulu çıkarıp diğerini yerine takacağım, en fazla 15 dak alır heralde. ama kenarlarını kestiğimiz için silikonla sabitledim,tutturulmuyor başka türlü çünkü,silikonu almak uğraştırmazsa 5 dak tutar :)

bu arada metehana ne oldu yine yaw bilen varmı ???
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
metehana ne olacak gene ban...:pvukuat adam rahat durmuyorki kardeşim bi rahat dur diyoruz ama nafile ah be meto....
 
Katılım
4 Ağu 2009
Mesajlar
324
far duyunu kesmeden h4 te h7 de oturmaz. illaki keseceksin yanlardan dikkatlice.
h7 asla takmayın h4 takın. h4 ün yansıtıcısı var ışığı düzgün yayıyor. h7 uygun deil ışığı dagıtıyor.

evet dostum haklısın hıcbırı oturmaz ancak montajını ısın eglı bırıne yaptırmanız gerekıor kesınlıkle bu arada h4 un yansıtıcı ozellıgı bızım motorlarda pekte onemlı deıl haa bı ybr yada apachı ıcın kesınlıkle h4 takın derım cunku ısık cok fena dahılıor ama bızım cbf farının ıcı ısıgı pekte dagıtmıor xenonla detay fotografları cekıp ekleyıp bu konuyla ıgılenen arkadaslara yardımcı olalım uygun olunca:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:05 ----------

bu xenon lar iyi hoşta sanırım muayeneyi geçmiyor yani orjinal olması lazım ampulün, en azından ben öyle hatırlıyorum,

gizli okuyan üyelerden biri sanırım metehan olsa gerek :p

arkadaslar tüvtürk vize araç muayenesınden xenon farlı motorlu araçlar kesınlıkle gecıor vizede herhangi bi sıkıntı yasamassınız rahat olun sadece beyaz ampüller gecmıor vıze muayenesınden ama onunda gecme tasarısı yakında bakanlıktan gonderılıcek denıor haa vızeye gıdıpte aracınız gecmesse sonra bana kızmayın egerkı gecmesse hakkınızı kesınlıkle arayın cunku onun tasarısı coktan ıstasyonlara dagıtıldı beyınlı xenon farlar su anda ayarsız bıle olsa hafif kusur seklınde muayeneden gecıor rahat olun
not:manisa tüvtürk vize istasyon sefi cok sevdıgım yakın abımdır sagolsun yanına gıdıp sohbet ederım ve detaylı bılgılerı toplarım hemen :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:11 ----------

bunun fiyatı 15 lira antalya eski sanayi nerse motosiklet aksesuarcısından aldım..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:57 ----------



tesekkurler dostum takmadan once gorseydım kesınlıkle alırdım cok ıse yarayan bı parca yaww:)
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
Motorumu2-3 gun kullanmayacagım zaman ortusunu ortuyorum. Bu ortuyu de ozel diktirdim. Su gecirmiyor.


Abi bende böle bişe arıyorum ne kadara diktirdin fiyatı kafama yatarsa aynısından banada diktirip kargolarmısın ücreti hallederiz. :)

Fiyatı kullanacagın kumasa göre degişiyor. Bana 60tl ye mal oldu. Bulundugum yerde oto dösemecilerde yaptırabilirsin. Gerekirse bu fotodan cıktı al ornek olakar göster.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
ben ne dedim sana mete uslu dur diye ban yiyeceksindiye :mrgreen::cherry::queen:
 
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
192
arkadasdlar bu bolgede gorunen sızıntı yada kacak normal mı bana pek oyle gorun medı , sizlerde karsılastınız mı , ustaya el attırmak lazımm mı
 
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
192
yere damlama yok ama orada bı sıkıntı varmı yada yaparmı onu ogrenmek ıstemıstım :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Fiyatı kullanacagın kumasa göre degişiyor. Bana 60tl ye mal oldu. Bulundugum yerde oto dösemecilerde yaptırabilirsin. Gerekirse bu fotodan cıktı al ornek olakar göster.

hazır satılanlar var 35 tl..:cat:
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
yere damlama yok ama orada bı sıkıntı varmı yada yaparmı onu ogrenmek ıstemıstım :cat:

Benim eski motorda başıma gelmişti bu olay, tehlikeli bi durum değil. Marş motoru sökülerek içine bi izolasyon malzemesi sarıyorlar ve tekrar takıyorlar, bu ufak kaçak engellenmiş oluyor. Benim eski motorumnda başıma gelen aynı yerden motor yağı kaçağı idi, terleme değildi yani. Sanırım bu durumda aynı.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst