Yamaha ybr'la yapılan en uzun mesafe yolculuk

Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
ybr gitmez arkadalar 2 kişi sürekli 100 km hızla yanlış bilgilendirmeyelim... he binen kişiler 40 ardan 80 kilo ise ozaman tamam....ben 80 kiloyum...tek basıma 100-105 ile rahat gidiyorum düzde....en az 150 kilo artçili sürüldügünü düşünürsek... ortalama hızınız 90-95 olacaktır maksimum....

:cat::cat::cat::cat::cat::cat::cat::cat:
 
Katılım
22 Ağu 2009
Mesajlar
192
yanına bi pompa al iç lastik falan allah muhafaza ilk yardım çantası yedek yağ benzin bidonu buji allah arka lastiğini patlatmasın değiştirmesi tam eziyet değiştiremessen pompayla idare edersin lastikçiye kadar :D bide uzun yola çıkanlar için lastiklere sıvı döküyorlar onlardan almanı tavsiye ederim çok dikkat et yolun açık olsun gidebildiğin kadar gündüz git.
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
281
ybr gitmez arkadalar 2 kişi sürekli 100 km hızla yanlış bilgilendirmeyelim... he binen kişiler 40 ardan 80 kilo ise ozaman tamam....ben 80 kiloyum...tek basıma 100-105 ile rahat gidiyorum düzde....en az 150 kilo artçili sürüldügünü düşünürsek... ortalama hızınız 90-95 olacaktır maksimum....

Sedat abi saygılar sunuyorum bir sinooplu olarak ama burda diyosunya ;2 kişi 100 km ile gitmez sonrada diyosun artçılı olarak en fazla 90-95 diyosun abi 5 km hızı mı sorun yaptın :)varsın 95 le gitsin ya saygılar abi.
 
Katılım
9 Mar 2004
Mesajlar
40
Ybr nin hakkı uzun yolda 80-100 km arasıdır.Bütün kuryelerin YBR ile her gün 200-350 km arası yol yaptığını düşünürseniz cok rahatlıkla genel bir bakım yaptırıp yola cıkılabilir.Benim YBR 94.000 km 1 kere debriyaj telim koptu hepsi bu.Yanınıza almanız gereken şeyler tabikide lastik tamiri için bir iki alet edevat, gaz teli, debriyaj teli,gerisi size kalmış kullanırken mutlaka rüzgarlık ve eldiven kullanın ne olduğunu bile anlamadın eliniz uyuşuverir.100 km aralıklarla mola vermek yeterli.Kişisine göre değişir ben 300 rahat deviriyorum.Motoru zorlamayın isterseniz hacca gidin.
 
Katılım
29 Ocak 2008
Mesajlar
884
yanına bi pompa al iç lastik falan allah muhafaza ilk yardım çantası yedek yağ benzin bidonu buji allah arka lastiğini patlatmasın değiştirmesi tam eziyet değiştiremessen pompayla idare edersin lastikçiye kadar :D bide uzun yola çıkanlar için lastiklere sıvı döküyorlar onlardan almanı tavsiye ederim çok dikkat et yolun açık olsun gidebildiğin kadar gündüz git.

usta sen kime git diyosun adam 3 yıldır gitmiştir hatta bi kaçkere daha gitmiştir belki
:queen:
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,404
2 Kişi 120 km net hızla kemere gittim geldim 150 km yol..Ybr gitmez mitmez demeyin sizin motorunuz gitmiyor.Adamlar dünya turu yaptı ybr'yle eee..
 
Katılım
1 Mar 2007
Mesajlar
33
arkadaş 2 kişi 120 km net hızla gittiğini söylemiş
bende bi ybr kullanıcısı olarak sabit hızla nasıl 120 ile gidiyorsun bana anlatırmısın?
pek inandırıcı gelmedi ybr maksimum çıkacağı hız zaten o (modifiye yoksa eğer)
ben maksimum olarak 117 km/h gördüm ibrede ondada motor kendini yırtıyodu
ve toplasan 10 dakika anca koruyabildim o hızı.
uzun yolda ybr çok yorar adamı hele 4-5 saaten sonra sanki selede kazık varmış ve batıyomuş gibi geliyor insana ama keyfe keder acelem yok diyosan çok fazla mola vererek uzun yollar katedilebilir ybr ile.
konu eski ama eğer ybr ile yola çıkacak arkadaşlar var ise mümkünse artcı almayın daha rahat edersiniz. mesela sollama yapacağınız zaman daha seri hızlanma olur.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst