[MT İstanbul] 29 Kasım 2009 Yalıköy Gezisi

Katılım
21 Ağu 2008
Mesajlar
164
Arkadaşlar herkezin kurban bayramını tebrik eder hayırlara vesile olmasını yüce Allah'tan niyaz ederim eğer yeriniz varsa benide eklermisiniz çok güzel bir rota planlanmış bende orada olmayı ve sizlerle tanışmayı isterim.
 
Katılım
12 Ağu 2009
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sertifikam var ama henüz ehliyet yok :( yoksa bende gelirdim kız arkadaşımla... hava bugün süper yaaaa.. umarım 29'unda da sizin için böyle güzel olur..
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
170
hayır kapılarınınsonuna kadar açık,kaza ve belaların bertaraf olduğu kurban bayramının,yaşadığınız tüm sorunlarıalıp götürmesi dileğiyler bayramınız mübarek olsun...:)
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
2,926
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
selam arkadaşlar

kurban vesilisi ile çıktığım yollar beni şuan yalıköye attı şuan gideceğniz mekandayım ailemle birlikte yanlız işletmeci engin beyin geleceğinizden haberi yok arayıp en son kişi sayısını vermeniz iyi olur sevgiler ben balıkların lezettini şuan deniyorum :p

görüşmek üzere iyi bayramlar
 
Katılım
13 Tem 2007
Mesajlar
965
benim gibi Çatalcaya yakın olan arkadaş varsa bilmek isterim ?
buralarda motorcu olarak yalnız kaldım :(:pale:
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
herkese iyi bayramlar

01. Tuğushan
02. Capanord
03. Osbourne ve kuyucadısı
04. Anıl & tuğçe
05. aytekin
06. Zeytin (fatoş )
07. Aylin
08. Mesut (Dayım)
10. Cihan ve eşi
11. Recep Yeniçeri
12. Semih ve eşi
13. Ulaş
14. Batuhan ve eşi
15. Tombo
16. boşnak47
17. Koho ( Opsiyonludur yarın haber vericek )
18. RunemagicK
19. batubay
20. Alperto
21. polo34
22. acemi60
23. muratcan7
24. stubborn
25. aparat
26. kempes
27. ?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:33 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:11 ----------

çin işi 150 zatla ben geliyorum:)

gel yalnız kalmayız inşallah, benim ki de 125 cc :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:35 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:33 ----------

gelirsem.. beraber gideriz olmazsa:mrgreen::) ben 90 i geçmem ama duruma göre 80 de:cherry::cherry:

bende öyle sürüyorum, manzara süper olacak, doya doya gideriz, aheste aheste :)
 
Son düzenleme:
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
tükkan tayfası nirede yawwww ????
askon, oğlum ve ben, brezilyalı, arjantinli, korkut250, karasahin, szman, stereo tek tek çağırtmayın yaww :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:44 ----------

01. Tuğushan
02. Capanord
03. Osbourne ve kuyucadısı
04. Anıl & tuğçe
05. aytekin
06. Zeytin (fatoş )
07. Aylin
08. Mesut (Dayım)
10. Cihan ve eşi
11. Recep Yeniçeri
12. Semih ve eşi
13. Ulaş
14. Batuhan ve eşi
15. Tombo
16. boşnak47
17. Koho ( Opsiyonludur yarın haber vericek )
18. RunemagicK
19. batubay
20. Alperto
21. polo34
22. acemi60
23. muratcan7
24. stubborn
25. aparat
26. kempes
27. sametrix
28. ?

ekleyin kendinizi arkadaşlar...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:44 ----------

Bende geliyorum fakat neden hepe balık yiyorsunuz yafff

duruma göre orada ne varsa ondan yeriz, bakarsın gözümüz tutmaz menüyü, heralde balık yemek zorunda değilizdir :)
 
Katılım
8 Tem 2009
Mesajlar
881
yüce hocam adını göremiyoruz listede yoksa katılmıyomusun,sensiz keyfedemeyiz yaw,siyah atmacasız olmaz....
 
Katılım
8 Mar 2009
Mesajlar
1,619
yüce hocam adını göremiyoruz listede yoksa katılmıyomusun,sensiz keyfedemeyiz yaw,siyah atmacasız olmaz....

Mubarek kardeşim, durumum muallakta şimdiden bi şey yazmak zor, buraya yazdın mı iş biter...:p
Biz her zaman birbirimizin gönlünde geziniyoruz zaten. :rendeer:
 
Katılım
2 Kas 2007
Mesajlar
436
01. Tuğushan
02. Capanord
03. Osbourne ve kuyucadısı
04. Anıl & tuğçe
05. aytekin
06. Zeytin (fatoş )
07. Aylin
08. Mesut (Dayım)
09. ?
10. Cihan ve eşi
11. Recep Yeniçeri
12. Semih ve eşi
13. Ulaş
14. Batuhan ve eşi
15. Tombo
16. boşnak47
17. Koho ( Opsiyonludur yarın haber vericek )
18. RunemagicK
19. batubay
20. Alperto
21. polo34
22. acemi60
23. muratcan7
24. stubborn
25. aparat
26. kempes
27. sametrix
28. Jagadam
29. ?
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
170
01. Tuğushan
02. Capanord
03. Osbourne ve kuyucadısı
04. Anıl & tuğçe
05. aytekin
06. Zeytin (fatoş )
07. Aylin
08. Mesut (Dayım)
09. ?
10. Cihan ve eşi
11. Recep Yeniçeri
12. Semih ve eşi
13. Ulaş
14. Batuhan ve eşi
15. Tombo
16. boşnak47
17. Koho ( Opsiyonludur yarın haber vericek )
18. RunemagicK
19. batubay
20. Alperto
21. polo34
22. acemi60
23. muratcan7
24. stubborn
25. aparat
26. kempes
27. sametrix
28. Jagadam
29. ?

ben adımı göremiyorum...yoksa ayrımcılıkmı var ne...:p
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
hiç belli olmaz bakarsınız Kestanelik'te sizi karşılarım :bounce:

Güzel olur :) Telefonları almayı unutma :)

ya bende geleyim diyorum ama yol biraz uzun gibi geldi gelsem acaba başarabilirmiyim :cherry:

Ney?? Uzak mı? Sana? :mrgreen:

Kemerburgaz üzerinden mi gidiyoruz yoksa?
Güzergah hakkında bilgi verirseniz 4.Leventte size katılırız 2 motor yada direk Mahmutbey gişelerde bekleriz.
Ortalama hızı 80 km. yapmayalım derim hem yolumuzu uzatır hemde full koruma ( giyim ) olmayan arkadaşların fazlasıyla üşümesine neden olur. Bölünme olmayacaksa yüksek ccli motorlu arkadaşların motorlarına da eziyet olur. Konu ile ilgili fikirlerinizi bekliyorum.

1 - Lütfen olabildiğince sıkı giyinin dönüş yolu üşütecek çünki.
2 - Sabah sis olacağından dolayı dikkatli gelin lütfen yerlerde birhayli kaygan.Geç kaldım düşüncesi ile hız yapmayalım.


---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:26 ----------



Yol aslında uzun sayılmaz. Bence gelirsiniz:cat:

Güzergah zaten ilk mesajda harita üzerinden verilmiş durumda..
Evet, Kemerburgaz üzerinden gidilecek..
O yolu biliyormusun bilmiyorum ama 80 km/sa in üstüne çıkabileceğimiz bölüm Hasdal'dan Karaburun sapağına kadar olan otoyol kısmı..
Buradan sonrasında zaten hızlı gidemeyiz, yol müsait değil zira..

Giyim kuşam durumları konusunda kesinlikle haklısın..Herkes ciddi ciddi kışlıklarını giyerek gelmeli :cat:

benide yazsın biri sevabına:mrgreen::mrgreen:
:cat:
ben adımı göremiyorum...yoksa ayrımcılıkmı var ne...:p
:cat:


----- Güncel Liste -----

01. Tuğushan
02. Capanord
03. Osbourne
04. Anıl & tuğçe
05. aytekin
06. Zeytin (fatoş )
07. Aylin
08. Mesut (Dayım)
09. kuyucadısı
10. Cihan ve eşi
11. Recep Yeniçeri
12. Semih ve eşi
13. Ulaş
14. Batuhan ve eşi
15. Tombo
16. boşnak47
17. Koho ( Opsiyonludur yarın haber vericek )
18. RunemagicK
19. batubay
20. Alperto
21. polo34
22. acemi60
23. muratcan7
24. stubborn
25. aparat
26. kempes
27. sametrix
28. Jagadam
29. sedat_57
30. NeQs
31. ..............?
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
cok üşürsem yagmurlugumu giyerim engin abii:mrgreen::mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:00 ----------

yalnız hız konusunda korkutuyosunuz beni he..:queen::queen:kapatacaksınız dım dızlak kalcam orda:cherry:
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
170
kimse kimseyi yanlız bırakmaz herhalde tahmin etmiyorum...sonuçta yola hepberaber çıkıcaz varacağımız yerede hepberaber varıcaz...:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Haz 2005
Mesajlar
729
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar kimse kimseyi bırakmayacak grup sürüşü yapılacak.
Bu arada sayımız 30 lmuş ancak 30 motorsiklet mi olacağız aklım karıştı mesela Kuyucası motorla mı geliyor?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst