Yamaha ybr'la yapılan en uzun mesafe yolculuk

Katılım
1 Ocak 2005
Mesajlar
492
Kaskını ve montunu giy motorun yağına suyuna baktır ayarlarını yaptır çık yola. 100 km de bir mutlaka dur. Aç karnına yola devam etme. 250 km'den sonra virajlı bölgelerde gayet yavaş ve dikkatli git. 400 km den sonra biraz bıkkınlık ve eziyetmiş gibi hissedebilirsin. Petrole gir benzin al. Milletin ilgisinden ve bakışlarından aldığın gazla devam edersin zaten. Hayırlı yolculuklar.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
31 Ocak 2006
Mesajlar
303
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ybr'cılar uzun yoldan korkuyormu yoksa yazmazsanız böyle düşünülecek:farao:

bu sabah yola çıkmam gerekiyordu fakat aksadı bazı nedenlerden dolayı çıkamadım yarın 10.07pazartesi öğlenden önce hareket ederim...
yol izlenimlerimide dönüşte detaylı bir şekilde yazarım
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Ocak 2006
Mesajlar
388
ybr sürati nedeni ile yolda sıkabileceği için pek uzun yola çıkmak istemiyor insanlar. ama bu sitede tanıdığım uzun yola çıkan ybrcilerin sayısı hiçte az değil. söylenebilecek herşeyi söyledik zaten. hayırlı yolculuklar.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
31 Ocak 2006
Mesajlar
303
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sağolun arkadaşlar yazan herkezin az veya çok katkısı oldu...yollar beni bekler..sevdiklerimde...
 
Katılım
13 Şub 2005
Mesajlar
119
Ben şehirler arası yolda hız limitlerini (arabayla) aşmıyorum. Motorla daha hızlı gitmeye hiç gerek yok.
 
Katılım
9 Ağu 2005
Mesajlar
773
Selçuk1981' Alıntı:
yazan arkadaşlara teşekkür ederim. tecrübesi olan arkadaşların katılımlarını bekliyorum::thanks:
YBR ile geze geze bir günde toplam 400km. yaptım, 150 daha yaparbilirdim. Tek oturumda 2 saat mola vermeden gitmişim. Dağ yolu idi (100 km.).
Yaşım 47 ve bel rahatsızlığım olmasına rağmen problem yaşamadım.
Hanımın memleketi 550 km. Tamam dese, arkama atıp götüreceğim.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
31 Ocak 2006
Mesajlar
303
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bazı nedenlerden dolayı Denizli'den 10 temmuz pazartesi 14:00 'te yola çıktım Afyon'a kadar yollar çok bozuk ve yer yer yol çalışmaları nedeniyle tek şerit üzerinden kontrollü geçişler veriliyordu.Akşam 21'e dek 300 km yapabildim.geceyi Emirdağ da öğretmen evinde geçirdim.Sabah 09:00 da'kahvaltımı yaparak yola koyuldum Emirdağ_Ankara arası 200 km'yi motosikleti zorlayarak 2 saatte,Ankara_Kırıkkale'yi 40 dk.da,Kırıkkale_Yozgat 3 saat kadar sürdü.Sonrası yine yol çalışmaları...Yozgat_Sivas Arasını(yaklaşık 220 km)5 saat sürdü.ikinci gün 700km ile (300+700)akşam 8 de Sivas'a ulaştım.Motosikleti genelde 8000rpm de kullandım herhengi bir şişme veya arıza çıkarmadı ybr.Hepinize selamlar
 
Katılım
7 Ocak 2006
Mesajlar
388
Selçuk1981 geçmiş olsun. bu ülkede yol çalışması asla bitmez. insanı çileden çıkarır. sağsalim gitmene sevindim. yolun açık olsun
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
31 Ocak 2006
Mesajlar
303
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
saol fakir ama gururlu sizlerinde yolu açık olsun
 
Katılım
30 Eyl 2009
Mesajlar
37
2 kişi ile uzun yol yapılır mı YBR125 ile ve uzun yolda ve düz yolda hızımız ne kadar olarak devam ederiz.:silent:
saygılar ben de alacağım bu motorum ilk vitesli motorum olacak inşallah...
kazasız günler arkadaşlar...
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
2 kişi ile uzun yol yapılır mı YBR125 ile ve uzun yolda ve düz yolda hızımız ne kadar olarak devam ederiz.:silent:
saygılar ben de alacağım bu motorum ilk vitesli motorum olacak inşallah...
kazasız günler arkadaşlar...

Uzun yol çok rahat yaparsın ,Ybr kullanan arkadaşlar daha iyi bilir ama 2 kişi rüzgara karşı 110 sabit hızla gidebiliyor.
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
Uzun yol çok rahat yaparsın ,Ybr kullanan arkadaşlar daha iyi bilir ama 2 kişi rüzgara karşı 110 sabit hızla gidebiliyor.

abartma hacı istersen:queen::queen: ybr hakkında uzun yol bilgisi almak isteyna rkadaşlar msn imi ekleyin sizlere engin bilgilerimi paylaşayim 30 bin km oldu neredeyse yaklaşık 2 yılda...abartmiyim 20 bini uzun yoldur...en son sinopa kadar gittim 655 km...10-11 saat sürdü... ondan öncede 600 km kastamonu abanaya gitmiştim gecen sene kurban bayraminda..9 saatte gittim
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abartma hacı istersen:queen::queen: ybr hakkında uzun yol bilgisi almak isteyna rkadaşlar msn imi ekleyin sizlere engin bilgilerimi paylaşayim 30 bin km oldu neredeyse yaklaşık 2 yılda...abartmiyim 20 bini uzun yoldur...en son sinopa kadar gittim 655 km...10-11 saat sürdü... ondan öncede 600 km kastamonu abanaya gitmiştim gecen sene kurban bayraminda..9 saatte gittim

Ne abartacağım rüzgardan 100 beygir araba gitmiyor Ybr 2 kişi 110 110 sabit 5 km takip ettim zor geçtim dip gazla:)
 
Katılım
30 Eyl 2009
Mesajlar
37
arkadaşlar benim için 2 kişi düz yolda 100 bile yapsa yeterlidir.gider mı acaba ne dersiniz uzun bir süre sabit hızla 100km.:silent:
bende vardı ramzey marka bir scooter 80 ile 1 dakika gittikten sonra şişiyordu...lanet etmiştim motora soğutmuştu beni motordan ve bunu küçük cc'ye ve markaya bağlamıştım...
ama bu ybr'den böyle bişey beklemiyorum
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
ybr ile hiç kontak kapatmadan çok sıkıştırmadan sadece benzin almak için durursun...
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
3 yıllık konuyu niye hortlattınız yahu.. Giden gitmiştir zaten, biz kalan sağlara bakalım!
 
Katılım
19 Eki 2008
Mesajlar
20
Benimde 2007 model kırmızı bir ybr m vardı geçen seneydi Motoshow 2008 fuarına gitmiştik artçım ve ben bursa istanbul arası kara üzerinden gittik oradada biraz gezdim günü birlik bir faaliyetti bu gün sonun da yaptığım km 660 km ortalama 95 km/h ile günü kapattım ybr uzun yolada el verişli fakat belirli bir zamandan sonra sıkıntı basıyor çünkü rampadaki performansı çokta içaçıcı değil ama iş görür :D:D:D
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
bazı nedenlerden dolayı Denizli'den 10 temmuz pazartesi 14:00 'te yola çıktım Afyon'a kadar yollar çok bozuk ve yer yer yol çalışmaları nedeniyle tek şerit üzerinden kontrollü geçişler veriliyordu.Akşam 21'e dek 300 km yapabildim.geceyi Emirdağ da öğretmen evinde geçirdim.Sabah 09:00 da'kahvaltımı yaparak yola koyuldum Emirdağ_Ankara arası 200 km'yi motosikleti zorlayarak 2 saatte,Ankara_Kırıkkale'yi 40 dk.da,Kırıkkale_Yozgat 3 saat kadar sürdü.Sonrası yine yol çalışmaları...Yozgat_Sivas Arasını(yaklaşık 220 km)5 saat sürdü.ikinci gün 700km ile (300+700)akşam 8 de Sivas'a ulaştım.Motosikleti genelde 8000rpm de kullandım herhengi bir şişme veya arıza çıkarmadı ybr.Hepinize selamlar

:pale: bu kadarcıkmı fotoğraf yokmu:silent: gezi notu yokmu:silent:
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
ybr gitmez arkadalar 2 kişi sürekli 100 km hızla yanlış bilgilendirmeyelim... he binen kişiler 40 ardan 80 kilo ise ozaman tamam....ben 80 kiloyum...tek basıma 100-105 ile rahat gidiyorum düzde....en az 150 kilo artçili sürüldügünü düşünürsek... ortalama hızınız 90-95 olacaktır maksimum....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst