benim en500 vulcan'ım
arkadaşlar ben 2008 eylül gibi aldım
kendi kullanım hatam sonucu pistonlarda arıza çıktı yetkili servisi olan z motora kesinlikle inanmayın dediği gibi parçalar 2 haftada gelmiyor benim parçalarım tamamı 50 günde geldi.
kawasaki en 500 vulcan süper bir alet 6 ileri vites
3. viteste hiç zorlanmadan 120 km yi görüyor
daha fazla zorlamadım malum evliyim ve eşimle geziyorum korkuyor kadıncaaz
alacak arkadaşlara tavsiyem aldığınız adamla öncelikle pazarlık yaparken kardeşim ver deneyeyim veya hadi bir ustaya gösterelim tarzı anlaşın zira en 500 kullanıcısı motorunu asla ve asla bozuk değilse satmaz
mesela bendeki motru karımın bütün baskılarına (düşünün artık karısı baskı yapacak ve adam birşeylerini satmayacak mümkün mü?

) rağmen satmadım ve samam da
en 500 ile hiç çekinmeden uzun yola gidebilirsiniz ortalama günlük 700 km yol yaptığım bir aylık bir seyahate çıktım ve hiç bir aksama olmadı
diğer bütün motorlarda motoru en az 1 saatte bir soğutmak için durmanız gerekirken en 500 de asla böyle birşey sözkonusu değil
100 km de 4 litre benzin yakıyor (düşünün çin işi 150 lik chopper ler 3.5 veya 4 litre yakıyor)
sürüş keyfini hiç bir chopperden alamadım bu benim 8. chopperim daha önce bir çok chopper kullandım ama en 500 başka
benzin deposunda benzin göstergesi yok (benim alet vulcan amerikan tarzı olduğu için)
hız göstergesini karım korktuğu için söktüm
gösterge olarak sadece boş vites yağ ve hararet lambası var
alacak arkadaşlara tavsiyem kesinlikle temiz motor bulursanız kaçırmayın:cat: