Selam herkeze
ben de abayı yakmış durumdayım bu canavara

nasipse en kısa zamanda motorumu satıp bu canavardan alacağım.
Yanlız Hyosung düşünüyorum arkadaşlar. ST de gayet güzel de ben ikinci el alabilirim ancak. Bu arda başınıza belki geldi belki gelmedi bilemem ama : mesela diyelim ki karbürator sorunu oldu ve yeni karbüratör takmamız lazım bu şu an beim motorum içinde geçerli, nasıl temin edeceğiz?
ST de yok diye biliyorum, napacağız yurtdışındanmı getirteceğiz. Ya da beyin de problem var diyelim. Bildiğim kadarıyla ( yanılabilirim) 2009 beyniyle 2009 beyni aynı değil. Yani karbüratörlü ile enjeksiyonluda beyin farklı. Bunu nasıl yapacağız.
Gerçi çok sık bozulan şeyler değil bunla özellikle iyi bakıldığı takdirde ama bilgi edinmek amacıyla soruyorum. Fikirlerinizi merak ediyorum
Bu arada adım Tarkan
herkeze kazasız belasız sürüşler.