- Katılım
- 21 Kas 2007
- Mesajlar
- 3,832
evet 2 paket 2 tanede conta lazım yarın verirsen iyi olur,şimdi çıkacam zaten dükkana gidip sökecem motoru
tamam abi. yarın 2 tane sipariş ediyorum. şimdi ben de çıkıyorum. yarın görüşmek üzere
evet 2 paket 2 tanede conta lazım yarın verirsen iyi olur,şimdi çıkacam zaten dükkana gidip sökecem motoru
selam arkadaşlar gs 500 üst kapak ve egzantirik gergisine ihtiyaç var nerden ve nekadar fiyata bulabilirim acaba.birde uygun fiyata takaslı varsa almayı da düşünebilirim satan varsa aranızda.
Merhaba,
93 Model 43.000 km deki bir gs 500 alternatifim var.Yaşı parça yönünden sıkıntı olur mu ? Ne gibi kronik eksileri olabilir yardımcı olursanız sevinirim.
Merhaba,
93 Model 43.000 km deki bir gs 500 alternatifim var.Yaşı parça yönünden sıkıntı olur mu ? Ne gibi kronik eksileri olabilir yardımcı olursanız sevinirim.
Merhaba,
93 Model 43.000 km deki bir gs 500 alternatifim var.Yaşı parça yönünden sıkıntı olur mu ? Ne gibi kronik eksileri olabilir yardımcı olursanız sevinirim.
egzantrik gergisi bende var ben gs 500 parçası satıyorum. 100 tl istiyorum+ kargosu da bana aittir.cep 0535 588 96 24 [email protected] her 2 şekilde bana ulaşabilirsin. aynı gün kargolarım, ayrıca elimde başka parçaları da mevcut yalnız üst kapağı satalı çok oldu o konuda yardımcı olamıycam
Merhaba...o motoru biliyorum sanki...ama emin değilim pek bir sorun yaşamazsın eğer temiz ise anlayan birine (ulusanın ustası)sadece keçeleri kontrol ettir...
evet 93 model olmasından çekinerek ilk niyetlendiğim motosikleti aldım.teşekkürler yardımınız için.
evet 93 model olmasından çekinerek ilk niyetlendiğim motosikleti aldım.teşekkürler yardımınız için.
ölmüş bu topic ya nerde gs500 kullanıcıları![]()
Sattılar Motorları Herhalde:cherry::cherry:
burdayız sessiz ve derinden izliyoruz![]()
Motosikletin temiz görünüyor. Ama 5500TL limit koydum. Beni aşıyor.