istanbul mt pazar kahvaltısına ne dersiniz

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
epydir kahvaltı yapmıyoruz hepbirlikte,izmire gitmeden şöle keyifli bir kahvaltıya ne dersiniz,mekan tanıdık ramazan kardeşimizin,evimiz gibi rahat edeceğimizde şüpheniz olmasın,fiatlarda normal mekan 500 evlerde şafak hastanesinin karşısında.

http://www.dmi.gov.tr/tahmin/il-ve-ilceler.aspx?m=istanbul

yer : paradise pizza evi
saat:10.30

adres:eski edirne asfaltı yıldırım mah no:145 500 evler

tel: 479 44 44-6181282

ramazan:0 532 7370414

ümmet: 0 542 7624303-0 506 9393996

kahvaltı tabağı:

menü gelen kişi sayısına göre hazırlancak ve 10 tl yi geçmicek






bu alanda bahçede sigara bölümü var sigaraları burda içebilirsiniz oturmak içinde dizayn edildi.















 
Katılım
11 Tem 2008
Mesajlar
280
pazar günü kitap var abi ama ordan da kitap için yardıma geçebiliriz.
 
Katılım
14 Ağu 2009
Mesajlar
768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tamam abi linktede var arkadaşlar bakarsa daha iyi anlaşılır
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
mesaj değiştirme hakkımız yokmuş ilk mesaj ekleyemedim burdan takip edilir artık

 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
ya abi bu 500 evler falan nerden buluyosunuz böyle mekanları...Ümmet abi çok arıyormusun...:p
 
Katılım
31 Ağu 2009
Mesajlar
760
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çalışın beyler organizasyonu tamamlayın yarın akşam netleşşin sonrada yol yaparız...
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
500 evlerin az ötesi Habibler sonrası Tayakadınköyü Karaburun...oralar cennet...sonrası giderseniz pişman olmazsınız...
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Seninle Karaburun'a gidenin burnu ottan kurtulmaz. :)

Bizzat yaşadım, oraan biliyorum. Ümmet Abi sakın bu Mete pandasına uymayın siz. :)

Kahvaltı olayına Seher ile gelmeye çalışıcam. Söz vermiyim şimdiden. Mete geliyosa zaten kesin yokuz, böyle biline. :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Allahın şoparı ...yağmur yağdığı için beni sorumlu tutacaksan yuh derim sana...olm harbi zıyırdın iyice...evde otursana biraz bıktın galiba evden...:p
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Olum benim düzenli bir hayatım var. Hem gezerim, hem evde pineklerim.

Senn gibi haritada barnak attığım yere uysal bi commuterle krosçu triplerine girerek gazlamıyorum. :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
vay heyvan vay...tüm motorcu geçmişimi sorguladı harcadı 2 dakkede...:p

senin 3 aylık ybr ve sonrası gs500 sevdanı düşünürsem kendimi USA Presıdenti ilan ederim bu hususta...
 
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
Kahvaltı organizasyonu mekandaki tadilat nedeniyle iPtal eildi bilginize
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst