[Adana - MT]

Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
850
iyi akşamlar arkadaşlar. :)

bugün kazada vefat eden arkadaşa allah rahmet eğlesin. ailesine ve sevenlerine allah sabır versin.:salut:

muzaffer abi doğum günün kutlu olsun. sağlıklı mutlu ve huzurlu uzun ömürler dilerim. :rendeer:
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
sevgili ZİTE sakini arkadaşlarım,abilerim,kardeşlerim,bacılarım,ciğerlerim.doğum günümün böyle kutlanması yerine ÇARŞAMBA günü toplantımzda kutlasak:salut:sizler bana pasta üfletsenizzzzz:salut:vede hediyelerinizi versenizzz:cherry:ne anlamlı olur beni çok mutlu edersiniz beeeeee:queen:hadi bireeee yokmu şu süprizi yapacak:rendeer:hadi beyyylerrrr canlanın birazzzzz:pr:
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
herkeşe günaydın,hayırlı işler bol kazançlar ve KAZASIZ sürüşler dilerim,

kazada hayatını kaybeden kardeşimize allahtan rahmet geride kalanlara allah sabır versin,
 
Katılım
13 Ocak 2009
Mesajlar
371
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
selam arkadaşlar.....

Bu kaçıncı kaza ve kayıp ...bu sene sanki biraz fazlamı oldu ne ..... Vefat eden arkadaşımıza allahtan rahmet ailesine ve sevenllerine sabır diliyorum.....

Muzaffer abi sanada mutlu ve sağlıklı yıllar dilerim abi.....allah hepinizi korusun....

Muzom sende bir ses ver iyimisin ordamısın....
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
vefaat eden arkadaşımıza allah rahmet eylesin..geride kalanlarına sabır versin:pale:
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
şahsi fikrim vefat ve kutlama aynı anda hiç ugun değil her ikiside ayrı ayrı yerlerde topik açılmalı zaten vefat için açılmış durumda acımızı ve sevincimizi karıştırmasak uygun olur kanaatindeyim sevgili arkadaşlar selamlar
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
herkese en güzel akşamlar,bu gün pek tadı tuzu yok zitenin herkeş bir yerleremi kaydı yoksa
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
iyi akşamlar arkadaşlar.:rendeer:

vay gürselim.bakıyorum sende gizliden gezilere gidiyorsun:bounce:millete birşey söylemiyon:pr:yoksa söyledinde kimse gelmedimi dicem fakaaaat sen ,fuat,ahmet.ve aramıza yeni katılan emreyi bile götürmüşsünüz:wiinkk:ne iştir bu :bounce::bounce:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:56 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:55 PM ----------

herkese en güzel akşamlar,bu gün pek tadı tuzu yok zitenin herkeş bir yerleremi kaydı yoksa

yok cenggizim görüyon işte zitemizin hali yukarda yazılı:bounce:
 
Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
2,571
Günaydın Adana Mt :rendeer:
Günaydın celikgürserl Günaydın Endurocu01 :rendeer:
Güzel Bereketli bir gün olur inşallah olur :rendeer:
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
günaydın herkese,hayırlı işler bol kazançlar kazasız sürüşler dilerim,

uğur ve korkut sizlerede ayrıca günaydınlar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst