[Çanakkale - MT]

Katılım
16 May 2008
Mesajlar
60
vaaayy unutmamıssınız beni çok duygulandım:salut:
az kaldı mıllet izmir, kuşadası, bodrum,marmaris,antalya derken şuan istanbuldayım bir hafta sonra aranızdayım kahvaltılar benden:queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:16 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:09 PM ----------

67 yıde ben açmışım hah çansa bak:cherry:
hadi beken iyi huylu cumleler kurun herkeze selamlar:queen:
 
Katılım
23 Kas 2007
Mesajlar
529
Ustaaa :mrgreen: Valla güzel dolaştınız bu sene. Geldiğiniz zaman bol bol anlatacak şey var desene:) Son günlerini iyi değerlendir. Eğlenin bol bol. Burada asayiş berkemal:mrgreen::rendeer:
 
Katılım
23 Kas 2007
Mesajlar
529
Bu akşam İstanbul yolcusuyum. En kısa zamanda tekrar aranızda olmak dileğiyle, Çanakkale Mt kendinize iyi bakın. :salut:

Sevgilerle :rendeer:
 
Katılım
9 Mar 2008
Mesajlar
55
mutto sende hoşgeldin
hocam yanlız kaldı ama
kusurumuza bakmasın artık
hocam seni de bekleriz...
 
Katılım
19 Ağu 2008
Mesajlar
335
selam herkese. ben de motor almak istiyorum ama çin malı değil. ekonomik durumumda pek iyi değil kardeşlerim. çooook eskiden beri bir motorum olsun istiyorum ama bir türlü nasip olmadı. küçük cc li bir motor istiyorum. 2. el temiz activa varmı 1500 tl civarı. yardımcı olursanız çok sevinicem. geberiyorum motorsuzluktan resmen bu yazıda motorsuz geçirmek istemiyorum artık. pc yi falan satıcam gözüm birşey görmüyo motor istiyoruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuummmmmmmmmmmmmmmmmmm !!!!!!!!!!!
 
Katılım
16 May 2008
Mesajlar
60
::tutkuy::::tutkuy::::tutkuy::
ÇANAKKALE MT OLARAK HERKESİN RAMAZAN BAYRAMINI KUTLARIM..!
 
Katılım
8 Mar 2009
Mesajlar
176
herkese selam çanakkale mt ben evleniyorum ve bütün motosiklet seven hemşerilerimi düğünüme bekliyorum, darısı bütün bekarların başına yolunuz açık olsun
 
Katılım
7 Kas 2008
Mesajlar
1,121
selam millet bu gece çanakkaledeyim yarın istanbula dönüyorum sabah istanbula dönmek isteyen arkadaş varsa beraber dönelim herkese hayırlı sabahlarr
 
Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
108
ÇANAKKALE MT ne oldu size Dağılmışsınız?Kiminiz şehirden kaçmış;kiminiz evlenip eve kaçmış.Hayırdır ne oldu size.Sebahattin Hocam topla elamanları.
:cyclopsan:cyclopsan:cyclopsan
 
Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
108
korucu abi sen havrandaysan balıkesir grubuna hiç dahil olmuyorsun:silent:

Evet Havran dayım. Sen Havran motor Dostlarını duymadın mı? Ben onların başkanıyım.Genelde Havran olarak düzenliyoruz gezileri.Sitede onlarca gezimiz var. Balıkesir'den de etkinliklerden tanıdığımız arkadaşlar var ama daha çok Çanakkale ve İzmir MT ile irtibatlıyız. :cherry::cherry:
Bu arada senin projeleri de takip ediyorum.
:queen: :queen:
 
Katılım
23 Kas 2007
Mesajlar
529
herkese selam çanakkale mt ben evleniyorum ve bütün motosiklet seven hemşerilerimi düğünüme bekliyorum, darısı bütün bekarların başına yolunuz açık olsun

Fatih usta hayırlı, uğurlu olsun. Çanakkale Mt'de bekarların son temsilcisi ben kaldım heralde :mrgreen:

ÇANAKKALE MT ne oldu size Dağılmışsınız?Kiminiz şehirden kaçmış;kiminiz evlenip eve kaçmış.Hayırdır ne oldu size.Sebahattin Hocam topla elamanları.
:cyclopsan:cyclopsan:cyclopsan

Necdet hocam yok öyle birşey. Tamamen uydurmasyon hepsi:queen: Bu arada Mehmet abimin çok selamları var Havran'a. Kışa sürprizler yakın diyelim :)
 
Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
108
Muhittin Çanakkale ye döndün mü? Mehmet'selamlarımızı ilet.Her zaman Havran'a da bekleriz, Selamlar :):):)
 
Katılım
23 Kas 2007
Mesajlar
529
Muhittin Çanakkale ye döndün mü? Mehmet'selamlarımızı ilet.Her zaman Havran'a da bekleriz, Selamlar :):):)

Malesef Necdet Hocam. İstanbul'dan katılıyorum aranıza. Selamlar bizden Havran'a :)

Bu arada Necdet Hocam Gt 250 için bir ara sizi rahatsız edeceğim. Haberiniz olsun:)
 
Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
108
Malesef Necdet Hocam. İstanbul'dan katılıyorum aranıza. Selamlar bizden Havran'a :)

Bu arada Necdet Hocam Gt 250 için bir ara sizi rahatsız edeceğim. Haberiniz olsun:)

Ne demek rahatsızlık mı olur. GT den çok memnunum.Benden sonra 2tane daha oldu Havran da.Birini İzmir ,birini de İstanbuldan aldık.
 
Katılım
23 Kas 2007
Mesajlar
529
Ne demek rahatsızlık mı olur. GT den çok memnunum.Benden sonra 2tane daha oldu Havran da.Birini İzmir ,birini de İstanbuldan aldık.

Gt 250 için kışa doğru alma niyetim var Necdet Hocam. Durumları ayarladığımızda size haber göndereceğim ''varsa çevrenizde talibim diye'':) Sizin referansınız olursa gözüm kapalı her zaman evet derim. Ama önce durumları bir ayarlayayım. Bu arada hocam özel mesajdan msn adresimi gönderiyorum size oradan da irtibat kurarız. Sevgiler ve saygılar Havran'a :rendeer:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst