[MT İstanbul] Kan Bağışı Kampanyası-11 Ekim 2009

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
abi cafe nerede tam olarak bı bakım gelırız ınsallah

arkadaslar bu arada benım damarlarım ınce oldugu ıcın 3 kez vermeye calıstım ama hepsı rıske gıremem dedı ama destek ıcın gelıcem

vefa bozacısının 150 metre ilerisinde vafakar kafe :rendeer:
 
Katılım
6 Ocak 2009
Mesajlar
6,890
aman abi motorumu sevıyorum bundan sonra sen nedersen dogru odur.:)

sen o çukoya uyma kardeş...asıl ozaman bulamaz yolda kalırsın...bu unkapanı çarşısı varya oraya gel orada sor vefa bozacısını....olmadı bi tel açarsın oraya gelince alırız seni..ayıp ediyosun..:)
 
Katılım
27 Ağu 2009
Mesajlar
276
ben bu gıdıste yolda degılde arada kalıcam :):):)::):) ben bulurum yav sora sora demı :):):):):
 
Katılım
31 Ağu 2009
Mesajlar
760
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar cumartesi akşamı iyi uyun ve iyi beslenin:pr: kan vereceğiz ona göre:pr:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:08 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:05 AM ----------

arkadaşlar sabah kahvaltıyıda beraber yapalım sonrasında kan verelim ne dersiniz.:pr:
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
arkadaşlar cumartesi akşamı iyi uyun ve iyi beslenin:pr: kan vereceğiz ona göre:pr:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:08 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:05 AM ----------

arkadaşlar sabah kahvaltıyıda beraber yapalım sonrasında kan verelim ne dersiniz.:pr:

HAcı şu kafa vurma olayını bir son ver..Vallaha okurken kendi kafam acıyor artık..Kahvalto okeydir bu arada..
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
01. A.Y.F.E.R
02. yt_servan
03. hanedan12
04. oğlumveben
05. hell24
06. kuyucadısı
07. canercamalan
08. darkeage
09. pepoles
10. aparat
11. asubayah + vip
12. nahzuvay
13. ilkay
14. Akileos
15. GKN
16. ninjet
17. aargh
18. taytis
19. arjantinli69
20. tanrının_kırbacı
21. kycd
22. ergun1968
23. zargana-21
24. hlmky85
25. tombo+1
26. sultans
27. emin_arikoglu
28. bygrm
29. kelleci
30. Capanord
31. Osbourne
32. ünaltürkyazici
33. eryilmaz
34. takendy (belki)
35. alsanfb
36. Nayss
37. Esp
38. relique
39. ferhatdm
40. vukuat
41. pikachu
42. aykut009
43. kadir_3483
44. arwen
45. RaQuEtTe 77
46. genç kaptan
47. hasanpinar0537
48. E-M-R-E
49. deli-mavili
50. fenerist
51. eyüp
52. ....................?

arkadaşlar kan bağışından önceki son gün. lütfen kan verecek arkadaşlarımız bu akşam alkol almasınlar ilaç kullanmasınlar :rendeer:

pazar sabahı saat:11:00 de meydana gelebilen arkadaşlarla birlikte kahvaltı yapıcaz. doktorumuz gelip bize kan vermeden önce bilgi vericek. görev dagılımı yapıcaz. katılabilen arkadaşları pazar sabahı bekliyoruz.
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
01. A.Y.F.E.R
02. yt_servan
03. hanedan12
04. oğlumveben
05. hell24
06. kuyucadısı
07. canercamalan
08. darkeage
09. pepoles
10. aparat
11. asubayah + vip
12. nahzuvay
13. ilkay
14. Akileos
15. GKN
16. ninjet
17. aargh
18. taytis
19. arjantinli69
20. tanrının_kırbacı
21. kycd
22. ergun1968
23. zargana-21
24. hlmky85
25. tombo+1
26. sultans
27. emin_arikoglu
28. bygrm
29. kelleci
30. Capanord
31. Osbourne
32. ünaltürkyazici
33. eryilmaz
34. takendy (belki)
35. alsanfb
36. Nayss
37. Esp
38. relique
39. ferhatdm
40. vukuat
41. pikachu
42. aykut009
43. kadir_3483
44. arwen
45. RaQuEtTe 77
46. genç kaptan
47. hasanpinar0537
48. E-M-R-E
49. deli-mavili
50. fenerist
51. eyüp
52. ....................?

arkadaşlar kan bağışından önceki son gün. lütfen kan verecek arkadaşlarımız bu akşam alkol almasınlar ilaç kullanmasınlar :rendeer:

pazar sabahı saat:11:00 de meydana gelebilen arkadaşlarla birlikte kahvaltı yapıcaz. doktorumuz gelip bize kan vermeden önce bilgi vericek. görev dagılımı yapıcaz. katılabilen arkadaşları pazar sabahı bekliyoruz.

04 oğlum ve ben, lütfen görüşme odasına (bbg misali) üstüne hafif bişiler giyde gel oğlum ve ben bizi yorma ::winkwink, totodan şırıngayla kan alıcaz :p
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst