kılıt hakkında sorum

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2009
Mesajlar
295
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhabalar kılıt aldım bugun ıcı celık tellerden olusan celık halat kısaca ustunde plastik kapması var bas parmak kalınlıgında kılıtın kalınlıgı kıtleme yerı plastık ve acma anahtar ı kalerıfer havası alınır ya o sekılde bıraz garıp ve yuvası bılgelı yanı normal anahtarlardan farklı bu farklı anahtar ve anahtar yuvası olması dahamı ıyı guvenlık acısından? ve bu celık halat kılıtler kolay kesıbılırmı?

son olarak plastıgın altındakı celık halata anahtar yuvası baglı degıl gıbı oldugu yerde donuyor bır ucu donmuyor bır ucu donuyor bu bır sorun cıkartırmı gıdıp degıstırmelımıyım yoksa sorun yaratmazmı donse bıle kırılıp anahtar cevresındekı yuvadan cıkarmı celık parca yoksa ıcerden baglımıdır acaba?
 
Katılım
6 Ara 2006
Mesajlar
316
Bisiklet kilidimi aldın ? tam bisiklet kilidini tarif ediyorsun çünkü daha geniş daha kaliteli oluyor cünkü standart motosiklet kilitleri ben çift disk kilidi tavsiye ederim ama bu kişilere göre değişir. çalacak olan hırsız hepsini açıyor ha yürütebiliyormu motoru o ayrı sonra.
 
Katılım
29 Nis 2009
Mesajlar
450
ya hırsıza kilit halat geçermi adamlar her türlü açıyor veya kesiyor
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2009
Mesajlar
295
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tesekkurler arkadaslarda asıl sorm kılıtdekı sorun kılıt gobeı 360 derece donuyor altındakı celık halatı ıcersınden tutmuyor sanırım celık baska yone kılıt gobeı baska kısma donuyor bu aklımı karıstırdı normal kılıtlerde gobek celık halatı tutuyor dımı benımkı tutmuyor gıbı gorunuyor dondugune gore celıkden ayrı bır sekılde gıdıp degıstırmelımıyım?
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Kilitler hırsızların işini zorlaştırmak ve Çalınma süresini uzatmak içindir. Yoksa hırsızların açamayacağı kilit yoktur elleri kırılasıcalar.Yani ne kadar kaliteli kilit o kadar hırsızın işini zorlaştırmaktır.
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
aldıgın kilit sanırım bisiklet kilidi.. bunu degiştirmeni şiddetle tavsiye ederim.. masterlock baklalı kilitlervar.. bunları tercih edersen .. daha saglıklı olur kanatindeim.. zira kelpetenle açılacak cinsten bi kilit almışsın ..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2009
Mesajlar
295
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tesekkurler arkadaslarda asıl sorm kılıtdekı sorun kılıt gobeı 360 derece donuyor altındakı celık halatı ıcersınden tutmuyor sanırım celık baska yone kılıt gobeı baska kısma donuyor bu aklımı karıstırdı normal kılıtlerde gobek celık halatı tutuyor dımı benımkı tutmuyor gıbı gorunuyor dondugune gore celıkden ayrı bır sekılde gıdıp degıstırmelımıyım?

???? motorsıklet kılıtı baya kalın

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:47 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:40 PM ----------

http://www.motobakkal.com/pinfo.asp?pid=1217
sunun aynısı sıyah ve daha kalını da gobele celık seyı ıcerden bırlesık degıl sanırım degıstırmelımıyım?
ve dısk kılıt ıse yararmı onları kesemezlerde?
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Bunlar senin için arkadasim.

iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

bitince tekrar iste.
Ben de çok var.:wiinkk:

Aha bitane de surda buldum.

i
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2009
Mesajlar
295
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bunlar senin için arkadasim.

iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

bitince tekrar iste.
Ben de çok var.:wiinkk:

Aha bitane de surda buldum.

i

nasıl yanı anlamadım?
 
Katılım
22 Tem 2007
Mesajlar
979
motosikletine alarm da taktırmalısın bence içlerinde en güzenli olanlarından biri biri zarar bile vermek istese uyarıyor...
 
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
3,845
tesekkurler arkadaslarda asıl sorm kılıtdekı sorun kılıt gobeı 360 derece donuyor altındakı celık halatı ıcersınden tutmuyor sanırım celık baska yone kılıt gobeı baska kısma donuyor bu aklımı karıstırdı normal kılıtlerde gobek celık halatı tutuyor dımı benımkı tutmuyor gıbı gorunuyor dondugune gore celıkden ayrı bır sekılde gıdıp degıstırmelımıyım?

benimkide seninkinin aynı, bi sorun yaşamadım şimdiye kadar. bide emin ol hiçbi hırsız "lan acaba burası çıkarmı" demez. direk ortadan kesmeye kalkar:)
 
Katılım
6 Ara 2006
Mesajlar
316
bendede aynı kilit var ama ben bisiklette kullanıyorum karar senin ben olsam daha düzgün birşey alırım bilmem kaç liralık motosikleti 25-30 liraya aldığın kilitmi koruyacak sence :)
 
Katılım
5 Mar 2009
Mesajlar
377
en bence kilit normal yani kilit yerde olmasın gerdir havada dursun diğer türlü baltayla keserler. ama kilit dosta vurulur hırsız her kilidi açar.
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
coq burda i harfi yerine ı harfini kullandığını söylüyor, kendisi MT inin boş yazı müdürüdür. Konularla pek alakası olmaz imla kurallarına dikkat eder.

Adam yurt dışında Türkçeyi unutturmamaya çalışıyor, sen Türkiye topraklarında Türkçe'ye karşı isyan bayrağı dikiyorsun. Sende polemik müdürü olmalısın MT'nin?
 
Katılım
6 Ocak 2009
Mesajlar
6,890
sana ben bişi sorabilirmiyim...

sen ne sormak istedin şimdi burada gerçekten hiç biişiiii anlamadım ...
 
Katılım
13 Tem 2009
Mesajlar
684
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sana ben bişi sorabilirmiyim...

sen ne sormak istedin şimdi burada gerçekten hiç biişiiii anlamadım ...

Al bendende o kadar.. :silent::silent:
Sorun ney???

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:09 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:05 PM ----------

coq burda i harfi yerine ı harfini kullandığını söylüyor, kendisi MT inin boş yazı müdürüdür. Konularla pek alakası olmaz imla kurallarına dikkat eder.

Diyorsun?????
Ozaman coq un actigi topikleri yada yazdigi yorumlari okumamissin sanirim.
Konularla pek alakasi olmaz diyorsun..
Ozaman biraz arastirmani öneririm sana.
 
Katılım
30 Ocak 2009
Mesajlar
345
Adam yurt dışında Türkçeyi unutturmamaya çalışıyor, sen Türkiye topraklarında Türkçe'ye karşı isyan bayrağı dikiyorsun. Sende polemik müdürü olmalısın MT'nin?

:mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen: sen neyin müdürüsün peki
lucas senin yazılarını yakından takip ediyorum ve beğeniyorumda ama senlen burda bunu tartışmak istemem.


[/COLOR]

Diyorsun?????
Ozaman coq un actigi topikleri yada yazdigi yorumlari okumamissin sanirim.
Konularla pek alakasi olmaz diyorsun..
Ozaman biraz arastirmani öneririm sana.[/QUOTE]

Okuyorum dostum saol önerin için.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst