600 cc altı SS tavsiyesi

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Haz 2008
Mesajlar
222
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
5000 tl bütçem var eski model racer almak istiyorum ama racer lar hakkında pek bi bilgim yok cebimi fazla yormayacak bi makine var mı racer a yeni geçecek biri olarak ne tavsiye edersiniz ?
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
2,823
hyosung GTR250 veya honda CBR125R öneririm. şahsi fikrim honda. çünkü işletim maliyetleri düşük ve sağlam. 2. el piyasası daha iyi.
 
Katılım
8 Tem 2009
Mesajlar
73
eski model olarak aprillia rs 250 var ama 3500 tlye falan bir 2006 modelden yukarı honda cbr 125 bulabilirsin.5500 6000 tl civarıda hyosung gt 250r bulabilirsin.verdiğin fiyata göre en mantıklı race ler bunlar
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
İşletim maliyeti nedir buradaki ?

cbr biraz daha az yakar, cbr tek hyo çift silindir bakım yaparken cbr daha az yağ alır, hyo çift silindir çift buji gibi şeyleri düşünüp işletim maliyeti dedi herhalde arkadaş...yani yakıt ve bakım giderlerine işletim maliyeti dedi gibime geldi:p ayrıca cbrın lastikleri daha ucuz (daha ince) olduğundan, lasitk değiştireceği zamanda daha az para harcar :silent:ama yinede kendi açıklasın :p:wiinkk:
 
Son düzenleme:
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
cbr biraz daha az yakar, cbr tek hyo çift silindir bakım yaparken cbr daha az yağ alır, hyo çift silindir çift buji gibi şeyleri düşünüp işletim maliyeti dedi herhalde arkadaş...yani yakıt ve bakım giderlerine işletim maliyeti dedi gibime geldi:p ayrıca cbrın lastikleri daha ucuz (daha ince) olduğundan, lasitk değiştireceği zamanda daha az para harcar :silent:ama yinede kendi açıklasın :p:wiinkk:

Sen açıklamışsın zaten açıklayacağın kadar :)
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
5000 tl bütçem var eski model racer almak istiyorum ama racer lar hakkında pek bi bilgim yok cebimi fazla yormayacak bi makine var mı racer a yeni geçecek biri olarak ne tavsiye edersiniz ?

sağlamlık ve ekonomi diyorsan gıcır gıcır bi cbr125r alabilirsin o paraya...
ama hız da yapsın diyorsan hyosung gt250r 2006 model 10.000-15.000km arası bulabilirsin...:cat:
ben sezon başında cbr aldım şidmi hyo arıyorum cbr kesmedi:pr:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Haz 2008
Mesajlar
222
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hyosung GTR250 veya honda CBR125R öneririm. şahsi fikrim honda. çünkü işletim maliyetleri düşük ve sağlam. 2. el piyasası daha iyi.

gtr eski model olarak sayılmaz bence, bence aprilia rs250 :cat:

benim şuan kullandığım naket motor cbr 125 den daha hızlı ve güçlü.gtr 250 de pek eski sayılmaz ve sadece 30 beygircik.gs 500 mü alsam hem fiyatı iyi hem yedek parçaları üstelik 60 beygir .
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
benim şuan kullandığım naket motor cbr 125 den daha hızlı ve güçlü.gtr 250 de pek eski sayılmaz ve sadece 30 beygircik.gs 500 mü alsam hem fiyatı iyi hem yedek parçaları üstelik 60 beygir .

30 beygircik dediğin makina sınıfının en yüksek beygirlisi, gs500 ise 48 beygir olması lazım 60 değil zaten o sınıftaki en güçlü makina cbf 500 bile 57 beygir:wiinkk:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst