Yamaha Yamaha YBR 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Mar 2005
Mesajlar
479
Sedat Kardeş bunu bizzat YBR 250 kullanıcılarından duymak isteridim. Maddi imkanlar dogrultusunda almayı düşündügüm motorlardan birisi..Ama acelem yok...
Bu makina ile alakalı ogrenmek ıstedıgınız bır konu var ıse 0532 674 40 67 arayın lutfen. Her sekılde ve herturlu kosulda tam 2o bın km uzerındeyım.
 
Katılım
25 Şub 2008
Mesajlar
114
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar size şöyle anlatayım ybr'250 yi 125'lik veya 150 cc ler gibi düşünmeyin aynı kedi gibi tırmanıyor yokuşları gerçektende çok seri,gaza tepkisi süper anında gücü hissettiriyor..250'lik denmez bu motora sanki daha yüksek hacimli gibi :cat: o parayı son kuruşuna kadar hakediyor :rendeer:
 
Katılım
11 Mar 2005
Mesajlar
479
Arkadaşlar size şöyle anlatayım ybr'250 yi 125'lik veya 150 cc ler gibi düşünmeyin aynı kedi gibi tırmanıyor yokuşları gerçektende çok seri,gaza tepkisi süper anında gücü hissettiriyor..250'lik denmez bu motora sanki daha yüksek hacimli gibi :cat: o parayı son kuruşuna kadar hakediyor :rendeer:
Yerinde bir tespit. Hatta geçen arkadaşla rampa çıkarken "bu rampada boğuluyo galiba dedi, gaz açtım belime sarıldı, dedim korkma birader boğuluyoruz" :) İmkanım olsa garajımda her daim kalması gereken bir makina. O yakıta o zevki yaşatması ise anlatılacak bir duygu değil. Benzin istasyonunu unutmak gibisi varmı. Hafta sonu selin vurduğu mekanım olan çatalca saray yoluna gidip mekanımı göreceğim. Ve aklımda sadece gitmek var, başkada bir şey yok. Tşkler Yamaha
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
1,946
hayır hıc bır cc kıyaslanmaz bırbırıyle sen sımdı 125 ten 250 ye gectın bole hıssedıyorsun 250 den 500 luk cıft sılındıre gec dunayn degısecek 500 lukten dort sılındır 600 lu ge gec nırvanaya ulasacagını sancak bu olay boledır cc arttıkca konfor ve rahatlık artar.ybr 250 yı bende cok severım ancak ona ozel degıl tum motorlarda bu boledır keske yamaha ybr500 yapsada alsak
 
Katılım
14 Eyl 2009
Mesajlar
36
yok kardeşi beş kuruş vermem çok para onu alacağıma gider transalp alırım ikinci el bu lan böyle 9.500 oohhaaaaa yazık yahamayaaa
 
Katılım
12 Eki 2008
Mesajlar
251
yav ybr 250 sahibi bi arkadaş vardı, yurt dışından getirdiği fazer grenajlarını takmıştı motoruna. onun topiğini aradım aradım bulamadım, yerini bilen varsa ve linki buraya yazarsa çok minnettar kalırım :rendeer:
 
Katılım
19 Ağu 2009
Mesajlar
62
merhaba beyler, artçı ile birlikte ve toplamda 200 kg yük ile motorun çekişi ve pratikliği çok düşüyo mu?
 
Katılım
9 Eki 2008
Mesajlar
611
merak ettiğim 125 ten buna geçsek pişman olur muyuz ?arka fren hala kampana :(

250 lik motorun sıfırını yeğlerim bu durumdada ninja 250 on numara rakip , ama oda her yola girer mi ? TÜRKİYE şartları malumunuz
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
398
Yerinde bir tespit. Hatta geçen arkadaşla rampa çıkarken "bu rampada boğuluyo galiba dedi, gaz açtım belime sarıldı, dedim korkma birader boğuluyoruz" :) İmkanım olsa garajımda her daim kalması gereken bir makina. O yakıta o zevki yaşatması ise anlatılacak bir duygu değil. Benzin istasyonunu unutmak gibisi varmı. Hafta sonu selin vurduğu mekanım olan çatalca saray yoluna gidip mekanımı göreceğim. Ve aklımda sadece gitmek var, başkada bir şey yok. Tşkler Yamaha

dostum az yakıyo derken bildiğim kadarıyla 100kmde 3.8 lt gibi bişey yakıyo (yanlışım varsa düzeltin) bence verdiği güç ve hıza göre standart yani çok da az değil.
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
398
bence gayet uygun gibi.temiz bi makinaya benziyor.eğer bi yamuk yoksa borcu harcı bence alınabilir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst