kardeş mondial 150 zc dediğine göre demekki görüntü önemli senin için bak ben asya 150 t 19 a kullanıyorum gayette memnunum bi bak istersen hangisini beğenirsen onu al ama gerekli bilgiyi buradan alamassın googleye giricen mondial e bakıcan sora da asya motora bakçan sitesine ya da sahibinden .coma bakcan bu şekilde olmaz belkide birazdan konuyu kitlerler..
krız ve iflas desem? degısen sey
ya bu ne allah aşkına burada bilgi almak için bululşmuyormuyuz tmm o zaman hiç konu açmayaalım ölece eski şeyleri okuyalım ya da bu tepki sitenin büyükleri nin açtığı konular bizim açtığımız konular yüzünden okunmuyor ne dir bu ya yardımcı olunca bişeyinizmi eksiliyor allah allah bu sitenin cıvkı çıktı beeeee
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:46 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:34 PM ----------
hakikaten soğutuyorsunuz bazen insanı şimdi ben bu sitenini cıvkı çıktı dedim diye 50 tane üye bana hakaret ya da başka türlü laf sokaya çalışıcak amaç ne biliormusunz sitede göze girmek kim beni ne kadar aşşalarsaa o kadar sitede saygınlık kazanacak o kadar sevilcek hadi kolay gelsin şimdi isterseniz silin beni isterseniz kovun ben sadece bunu belirtmek istedim ben bu aletlere gönül verdim herşeye rağmende bu siteyi seviyorum çünkü çok yardımcı olan abilerim var bana burda tmm gereksiz konular açılmış olabilir o zaman sizde bi kural koyun bi üye haftada en fazla 2 konu açsın bu sorunda ortadan kalksın