Triumph Tiger? BMW F650? Aprilia Pegaso ???

Katılım
9 Eyl 2009
Mesajlar
7
Selamlar arkadaşlar;

Tekrar motor almaya karar verdim. Başlıkta yazdığım modellerden de tahmin edeceğiniz gibi enduro bakıyorum. Yanlız özellikle bu 3 model arasında kaldım. Modellerle ilgili yorumlarınızı (özellikle kullananlar) ve alternatif model tavsiyelerinizi paylaşırsanız çok sevinirim. 2.el alacağım için bütçeme göre model aralığını yazacağım. Yorumlar için şimdiden çok teşekkürler.

1) 1999 yada 2000 BMW F650 max.50.000km.de
2) 1999 Triumph Tiger max. 50.000km.de
3) 2002-2003 Aprilia Pegaso max. 40.000km.de

Not1. Ş.içi ağırlıklı kullanacağım ama uzun yola uygun olmalı.
Not2. Bu özelliklerde satılık motoru olan bağlantıya geçerse sevinirim.
Not3. Bütçe max. 6.500TL
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
önce kendini tanıtıp,motor tecrübeni açıklasan daha iyi olurdu
enduro şakaya gelmez.
 

ygr

Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
36
bi kere tiger 900 lük bir motor ,e tabi agır da haliyle
f 650 derken f 650 gs i kastediyorsa budur derim
yoksa pegaso ,f 650 den yeğdir
 
Katılım
9 Eyl 2009
Mesajlar
7
Önce motor tecrübemi anlatmam çok doğru olur. 6 sene Honda NX250 kullandım. Birkaç senedir motorum yok. Büyük cc. motorlarla sıkıntı yaşayacağımı zannetmiyorum.
YGR nin yorumunda Tiger'ın ağır olması durumunu benzin tüketimi ve ş.içi kullanım zorluğu açısından değerlendiriyorum. Doğru mudur ?
F650den kastım evet GS 'dir. Kusura bakmayın.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
10 Ara 2008
Mesajlar
423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
slm

slm istersen bıde bunlara bak derım :silent: yamaha XTZ 660 Tenere
 
Katılım
1 Tem 2008
Mesajlar
637
bmw diğerlerine nazaran piyasada daha çok tanınan bir motosiklet. bu göz önünde bulundurulması gereken bir artı. dolayısıyla işletmesi daha kolay olur.

honda nx400 de farklı bi öneri olabilir. en azından biraz daha genç bir motosiklet alma şansınız olur.
 
Katılım
9 Eyl 2009
Mesajlar
7
Aslında bu 3 motor harici piyasada çok olan ürünler ( Transalp, Tenere gibi ) beni maddi anlamda aşıyor. NX4 Falcon konusunda almışken 600cc.nin üstüne çıkmak istiyorum ve açıkçası görsel olarak da pek hoşuma gitmiyor.

Bu aşamada kafamdaki soru işareti tamamen Tiger. Piyasada az bulunması gelecekte satmak istediğimde sorun yaratabilir ama pek al sat yapmak istemiyorum. En azından 4-5 sene almışken binerim. Bu aşamada 3 ürünü de tanıyan bilen arkadaş varsa harika olur.
 
Katılım
14 Eyl 2008
Mesajlar
107
Selamlar arkadaşlar;

Tekrar motor almaya karar verdim. Başlıkta yazdığım modellerden de tahmin edeceğiniz gibi enduro bakıyorum. Yanlız özellikle bu 3 model arasında kaldım. Modellerle ilgili yorumlarınızı (özellikle kullananlar) ve alternatif model tavsiyelerinizi paylaşırsanız çok sevinirim. 2.el alacağım için bütçeme göre model aralığını yazacağım. Yorumlar için şimdiden çok teşekkürler.

1) 1999 yada 2000 BMW F650 max.50.000km.de
2) 1999 Triumph Tiger max. 50.000km.de
3) 2002-2003 Aprilia Pegaso max. 40.000km.de

Not1. Ş.içi ağırlıklı kullanacağım ama uzun yola uygun olmalı.
Not2. Bu özelliklerde satılık motoru olan bağlantıya geçerse sevinirim.
Not3. Bütçe max. 6.500TL

NOT4:Bu bütçe ile bu motorlardan birini alabilirsen...brovo...arkadaşım sahibinden.com dan fiyat araştırması yap istersen....bu bütçe ile alabileceğin en uygun motor Honda Falcon NX 400 olur o da temizini bulursan....
 
Katılım
9 Eyl 2009
Mesajlar
7
NOT5 :) Tüm fiyat aralıkları sahibinden 'den belirlenmiştir. Emin olmak için tekrar kontrol ettim, ordalar aynı fiyatlarla.
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
ilk olarak tiger'a pek yanaşma bence istanbulda bakım yapan 2 yer var biri kızıltopraktaki satılan yeri bide küçükyalı kartal tarafında bi yer varmış orayı bilmiyorum ama adını triupmh kullananlarda duydum kendi servisine göre çok daha iyi bakım vs yapan bi yermiş ama fiyatıda bi hayli pahalı işin aslı bu motordan ciddi anlamda pek anlayan yok tamir anlamında
ileride bu konuda çok sıkıntı çekebilirsin arıza konusunu kronik sorunlarını bilmem ama sorun çıkarttığı zamanda pek anlamayan birine götürürsen yada kendin değerlendirmeye kalkarsan anlamazsın diyorum sana rahatlıkla çünkü caddede kullanan bülent abi bile kendi tiger'ı sorun yaptığında sorunun aslen ne olduğunu anlamıyor kaç senedir kullanıyor halbuki caddede tanımayan yoktur tiger bülent dedikmi (=

kısaca benim kendi görüp bilip öğrendiklerimi aktardım sana
güzel makinadır benimde hoşuma gider ama sorunları başladımı sorun olabilecek bir makina :cat:

motoru alırken bakımları yedek parçalarıda ona göre makul olan bir marka düşünsen daha iyi edersin
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
F650GS diğer seçeneklere göre daha fazla yedekparça,teknik destek bulabileceğin bir motordur.
 
Katılım
9 Eyl 2009
Mesajlar
7
Çok teşekkürler savaskayan...

sanırım triumph tiger seçeneğini eleyeceğim. Evet hem estetik hem de performans olarak çok iyi bir motor ama yedek parçada sorun çıkmasa bile İstanbul 'da servis zor bulunuyorsa İzmir 'i düşünmek istemiyorum.

Pegaso hakkında olumsuz düşüncesi olan var mı ? Yani dediğim gibi belli bütçeyle 99 model F650 alabiliyoken 2002-2003 Pegaso alabiliyorum.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst