30 Ağustos Korteji / Foto ve Videolar

Katılım
24 Ara 2008
Mesajlar
660
gercekten güzel güne yakışır bir kalabalık olmuş ss ler 95 derecenin altına inen oldumu ya hehe:D
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Orada sizinle birlikte olmayı okadar çok isterdimki nasip değilmiş. İnş. seneye.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
856
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ümmet abi çok güzel kareler var teşekkürler güzel paylaşımın için..
 
Katılım
21 Ağu 2008
Mesajlar
975
sıcak sıcak tüm resimler eklenmiştir bi daha ne zaman bu kadar kişi bi araya gelecek bilinmez ama bu gibi coşkulu günlerde tek yürek olmanın önemini anlamamız gerekmektedir.
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
sıcak sıcak tüm resimler eklenmiştir bi daha ne zaman bu kadar kişi bi araya gelecek bilinmez ama bu gibi coşkulu günlerde tek yürek olmanın önemini anlamamız gerekmektedir.

o makineni şarza tak 29 ekimde çok daga resim çekersin canım

ben sana 800 motoru garanti ederim :rendeer:
 
Katılım
18 May 2009
Mesajlar
239
Birşey dikkatimi çekti. Konvoya polis eşlik ediyor, caddede ve anayolda kasksız bir sürü arkadaş var. Kimse bu arkadaşları uyarmadımı?
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
gürkan motorumu değiştiriyo :cyclopsan bi r1 yakışır şoparıma :p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:07 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:06 PM ----------

Birşey dikkatimi çekti. Konvoya polis eşlik ediyor, caddede ve anayolda kasksız bir sürü arkadaş var. Kimse bu arkadaşları uyarmadımı?

ben kaskı olup takmıyan bi kaç arkadaşı yolda uyardım ama pek işe yaramadı sanırım
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
gürkan motorumu değiştiriyo :cyclopsan bi r1 yakışır şoparıma :p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:07 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:06 PM ----------



ben kaskı olup takmıyan bi kaç arkadaşı yolda uyardım ama pek işe yaramadı sanırım

Bitek bana söyledi motoru değiştiriyorum diye ama ağzımdan kaçtı bayram süprizi olacakmış 800 cc dıyor ama marka yok hani :queen:
 
Katılım
1 Şub 2009
Mesajlar
44
daha fazla resim olması lazımdı mesela şahinde :)) gerçekten çok güzel bi etkinlikti kazasız belasız çok zevkli geçti katılan herkese teşekkür ederim yol boyunca en güzel görüntüde yol kenarındakilerin bizi alkışlamalarıydı inş 29 ekimde daha çok motorla daha çok alkış alırız ;)
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
800 cc BMW mi acaba?

http://www.sahibinden.com/800cc_bmw_roadsterWQQaXQQ5779213WQQpXQQdisplayitem

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:28 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:26 PM ----------

gürkan motorumu değiştiriyo :cyclopsan bi r1 yakışır şoparıma :p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:07 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:06 PM ----------



ben kaskı olup takmıyan bi kaç arkadaşı yolda uyardım ama pek işe yaramadı sanırım

fotoları bekliyoruz cadı hanım :)
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,203
çok anlamlı ve bir o kadarda güzel bir organizasyon olmuş. ama kasksız arkadaşları kınıyorum gölge düşürmüşler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst