- Katılım
- 24 Ara 2008
- Mesajlar
- 660
gercekten güzel güne yakışır bir kalabalık olmuş ss ler 95 derecenin altına inen oldumu ya hehe
valla sinan abi ç.eken arkadaşlara sormalı.![]()
sıcak sıcak tüm resimler eklenmiştir bi daha ne zaman bu kadar kişi bi araya gelecek bilinmez ama bu gibi coşkulu günlerde tek yürek olmanın önemini anlamamız gerekmektedir.
o makineni şarza tak 29 ekimde çok daga resim çekersin canım
ben sana 800 motoru garanti ederim :rendeer:
o makineni şarza tak 29 ekimde çok daga resim çekersin canım
ben sana 800 motoru garanti ederim :rendeer:
abi 800 cc motorumu garantı edersın anlamadımda :cyclopsan:cherry:
inş abim hayırlısıyla o gün gelsin üzerimize düşen görevi en iyi şekilde yapmaya çalışırız
hahaha 800 cc alıcak ağzından kaçırdı![]()
Birşey dikkatimi çekti. Konvoya polis eşlik ediyor, caddede ve anayolda kasksız bir sürü arkadaş var. Kimse bu arkadaşları uyarmadımı?
gürkan motorumu değiştiriyo :cyclopsan bi r1 yakışır şoparıma
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:07 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:06 PM ----------
ben kaskı olup takmıyan bi kaç arkadaşı yolda uyardım ama pek işe yaramadı sanırım
gürkan motorumu değiştiriyo :cyclopsan bi r1 yakışır şoparıma
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:07 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:06 PM ----------
ben kaskı olup takmıyan bi kaç arkadaşı yolda uyardım ama pek işe yaramadı sanırım
800 cc BMW mi acaba?
http://www.sahibinden.com/800cc_bmw_roadsterWQQaXQQ5779213WQQpXQQdisplayitem
---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:28 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:26 PM ----------
fotoları bekliyoruz cadı hanım![]()