Bmw, F 800 Model Motorsikletlerini Geri Çağırdı

Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Alman otomotiv üreticisi BMW, Avusturya'da piyasaya sürülen 226 adet F 800 GS/K72 model motorsikleti geri çağırdı.

2007 ve 2008 yılında üretilen bütün F 800 GS/K72 model motorsikletin tamir için geri çağrıldığını duyuran BMW Avusturya, tamirin yarım saat süreceğini bildirdi.

Motorsikletlerin ön dingillerinde sorun tespit edildiği bildirildi. BMW, bu sorunun herhangi bir kaza ya da yaralanmaya neden olduğuna ilişkin bilgi bulunmadığını da kaydetti.
 

Ekli dosyalar

  • 2008_BMW_F800GS_7.jpg
    2008_BMW_F800GS_7.jpg
    27 KB · Görüntüleme: 5,920
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
78
Çok ılgınn son zamanlarda cogu fırma Sattıgı urunler dekı Hatalar nedenıyle urunlerını gerı cagırıor en son hatırlamıosam toyota st kanunı de bole yapmısdı sımdı bmw ılgınc !
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
çağırmamasından iyidir.hatasını kabul etmesi güzel bişey.sonuçta müşteri memnuniyeti....
 
Katılım
6 Ocak 2009
Mesajlar
6,890
Kul yapısı; olur böyle şeyler :bounce:

çağırmamasından iyidir.hatasını kabul etmesi güzel bişey.sonuçta müşteri memnuniyeti....

kanuni çağırınca işte bakın motora dandik..yalandan kolpa yapıyo bi işe yaramaz

bmw çağırınca bak ne kadar iyi motorun arkasında duruyo..kul yapısı gibi laflar ..beyler bu lafları sadece sizin için söylemiyorum..

olan bu işte...hade bakim...ozaman bmw de yaramaz bi marka ne diyosunuz....
 
Katılım
20 Ağu 2009
Mesajlar
77
bmw nin böyle hataları yapmaması lazım sanırım alalecele çıkarılmış bi model
 
Katılım
30 May 2009
Mesajlar
687
Akileos :demişki
...ozaman bmw de yaramaz bi marka ne diyosunuz....
Çagıran kanuni mi?hatırlamıyorum ama öyleyse bile heralde hyo modelleri içindir.B m w marka orası kesin dediginiz üzere.Kendi ürettigi armasıdına gururla taşıttıgı taşıtları var.Kanunide hyo ürünleri var (markası degil)Sanayi devlerinin tüm üretim izinlerini verdigi uzakdogunun kanını emdigi modelleri dedigimiz 20 sene önceki teknoloji ile tasarlanıp üretilen modeller de var.Biraz param olsa ben bile arma bölümüne adını yazdırıp TSE den sanayi odasından tip onay belgesi(herne gerekiyorsa üçbeşde rüşveti ekledikmi) alıp motor ithal edip benim ürünüm diye (armasını burda takarım bende marka olurum)bende marka olabilirim.Bizi aldatanlara kanmayalım.Ürün nedir,fason nedir ,marka nedir biraz düşünelim.T.C zaten fason ve taşeron cenneti oldu.Mimar olmayan bina, mühendis olmayan tasarım, marka olmayandan üretim,ticaret adamından siyasi,üniversite mezunundan çöpçü,kasaptan dişci,baytardan ebe,çobandan müdür,bakkaldan muhtar,subay emeklisinden güvenlik amiri(adamın işi verilen emirleri yerine getirmek levazım subayı bile olsa farketmiyo dokunulmazlıgı var ya gözdagı olsun yeter ,köyden gelen lise bitirmişleri asgari ücrete onuda keserek geç ödeyerek kara geçecekler adam başı 3 lira alıp 500 Tl ödeyecekler),Yani böyle bir memeleketiz.Biz insanımız kullansın halkım yararlansın diye birşey üretemeyiz.Meziyetimize aykırı.Ha böyle degilsede bana bir örnek lütfen.
 
Katılım
14 Haz 2005
Mesajlar
584
kanuni çağırınca işte bakın motora dandik..yalandan kolpa yapıyo bi işe yaramaz

bmw çağırınca bak ne kadar iyi motorun arkasında duruyo..kul yapısı gibi laflar ..beyler bu lafları sadece sizin için söylemiyorum..

olan bu işte...hade bakim...ozaman bmw de yaramaz bi marka ne diyosunuz....

BMW ile Kanuniyi mi karşılaştırıyorsun? doğrumu anladım????
 
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
kanuni çağırınca işte bakın motora dandik..yalandan kolpa yapıyo bi işe yaramaz

bmw çağırınca bak ne kadar iyi motorun arkasında duruyo..kul yapısı gibi laflar ..beyler bu lafları sadece sizin için söylemiyorum..

olan bu işte...hade bakim...ozaman bmw de yaramaz bi marka ne diyosunuz....

kul çinli olursa... :cherry:

Tasarım hatası ile ucuz yapmak adına kötü malzeme kullanmayı karıştırmayın :wiinkk:
 
Katılım
27 Ağu 2009
Mesajlar
4
Çagıran kanuni mi?hatırlamıyorum ama öyleyse bile heralde hyo modelleri içindir.B m w marka orası kesin dediginiz üzere.Kendi ürettigi armasıdına gururla taşıttıgı taşıtları var.Kanunide hyo ürünleri var (markası degil)Sanayi devlerinin tüm üretim izinlerini verdigi uzakdogunun kanını emdigi modelleri dedigimiz 20 sene önceki teknoloji ile tasarlanıp üretilen modeller de var.Biraz param olsa ben bile arma bölümüne adını yazdırıp TSE den sanayi odasından tip onay belgesi(herne gerekiyorsa üçbeşde rüşveti ekledikmi) alıp motor ithal edip benim ürünüm diye (armasını burda takarım bende marka olurum)bende marka olabilirim.Bizi aldatanlara kanmayalım.Ürün nedir,fason nedir ,marka nedir biraz düşünelim.T.C zaten fason ve taşeron cenneti oldu.Mimar olmayan bina, mühendis olmayan tasarım, marka olmayandan üretim,ticaret adamından siyasi,üniversite mezunundan çöpçü,kasaptan dişci,baytardan ebe,çobandan müdür,bakkaldan muhtar,subay emeklisinden güvenlik amiri(adamın işi verilen emirleri yerine getirmek levazım subayı bile olsa farketmiyo dokunulmazlıgı var ya gözdagı olsun yeter ,köyden gelen lise bitirmişleri asgari ücrete onuda keserek geç ödeyerek kara geçecekler adam başı 3 lira alıp 500 Tl ödeyecekler),Yani böyle bir memeleketiz.Biz insanımız kullansın halkım yararlansın diye birşey üretemeyiz.Meziyetimize aykırı.Ha böyle degilsede bana bir örnek lütfen.

Arkadaşım çok doğru kelamlar etmişsin kanayan yarama parmak bastın diyebilirim :cat:
 
Katılım
6 Ocak 2009
Mesajlar
6,890
Tasarım hatası ile ucuz yapmak adına kötü malzeme kullanmayı karıştırmayın :wiinkk:

işte bak tasarım hatası oldu adı şimdide ben de bunu diyorum birisi tasarım hatası oluyo öburu adi mal kullanmış oluyo.....neden s.t nin kide tasarım hatası olmuyo.....:cat:
 
Katılım
30 May 2009
Mesajlar
687
Burada S.T kim oluyor.Yani hangi marka:queen::queen: Bu S.T nin açılımı ney.Bunu da kanuni mühendislerimi tasarlamış.Üstelik BMW nin geri çagırdıgı ürünler ile ilgili bir şikayet yok.Yani bir arıza yada kazaya mahiyet vermedigi halde çağırmış.Yani adamlar kendilerinde kusur arayabilimişler.Yada önerisel şikayeti dikkate almışlar.Malum markanın malum ürünlerinden sayfalarca,mailler dolusu,servisle kapışma pahasına hengamelerin yaşandıgı,tüketici hattına tel açılıp muhatap bulunamadıgı halde hagi ürününü geri çagırıp revize etmiş ??????????????????????? 10000 km de yağ kerçesi patlayan,titreşimden şase çatlatan, vs vs hangi birini geri çagırmış.Ben hiç duymadım.Yapılan tek olay bir sürücü bulup bir motorda olası arızaları kullanım sonrası test etmek.Sürücü kim .Egitimlimi.Teknik detaylara hakimmi.Burdan ilan ediyorum Marka degil.İthalatçı firma.Bir kimya firması ele alalım.Tankerle kimyasal ürün getiriyor.Pazara sunmak için bunları kutulatıp istifliyor.Etiketliyo.raflara diziyo.Sonra filosu ile bayilere dagıtıyor.Bu firma marka mı ??????????Yada adidas ülkemizde bir konfeksiyon atölyesine iş veriyo.Ürün üretilip paketlenip avrupaya tır ile yola cıkıyo.Bizim atölye marka mı???????.Yani adidas ülkemize gelip bir konfeksiyon da gördügü ürüne ''hah bu aradıgım ürün bundan bana 1000 adet gönderin diyomu ???????:bounce: Son yazdıgım cümle marka mızın:pr: içler acısı hali
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst