Honda Honda CBF500 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
Arkadaşlar merhaba, 10 gün önce TVS apache im den üzülerek ayrıldım. Bundan sonraki hedefim cbf500 kesinlikle bu motoru alacağım, sahibinden de 2.el temiz motor araştırıyorum. Tercihim kesinlikle siyahtan olucak.. Yorumlarınızı büyük keyifle okuyorum, sorunsuz bir motor olduğuna karar verdim..
Ancak kafama takılan bir sorun var yakıt tüketimi ne kadar TVS apache de 1 depoyla ortalama 580km yol yapıyordum, depom 48TL ye doluyordu. ORtalama km' de 80kuruş diyebilirim. Yakıtı sormamın sebebi motora o kadar çok alıştım ki WC ye bile motorla gidiyorum... 1 Sene tvs apache imle 10 bin km yaptım sonrada ayrıldık..
yakıt hesabı hiç yapmadım ama altında 57 beygir gücü olacak, apaçidekinden mutlaka fazla yakacak:)
böyle değerli ve ciddi fikirleri bizlerle paylaşdığın için özellikle teşekkür ederim. zihninde daha zeka dolu fikirler olursa paylaşmaktan çekinme . mum dibine ışık vermesede sen ışığınla bizleri aydınlatmaya devam et.
şakamı ciddimi yazmışsın çözemedim açıkçası:silent:
tiye alınmayacak gibide deyil oda gerçek:) çok basit bir fikir ama gerçekten renk uyumu içinse, neden boşyere yenisine para vereceksin, üzerinde gayet güzel boyayabilirsin:cat:
mesela kendi yaptığım birşey söyleyim:
depo ve arka kuyruk kenarlarını şeffaf filmle kapladım.artçı inip binerken ayakkabısı deysede çizilme olmuyor:)kafam daha rahat:cat:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Arkadaşlar merhaba, 10 gün önce TVS apache im den üzülerek ayrıldım. Bundan sonraki hedefim cbf500 kesinlikle bu motoru alacağım, sahibinden de 2.el temiz motor araştırıyorum. Tercihim kesinlikle siyahtan olucak.. Yorumlarınızı büyük keyifle okuyorum, sorunsuz bir motor olduğuna karar verdim..
Ancak kafama takılan bir sorun var yakıt tüketimi ne kadar TVS apache de 1 depoyla ortalama 580km yol yapıyordum, depom 48TL ye doluyordu. ORtalama km' de 80kuruş diyebilirim. Yakıtı sormamın sebebi motora o kadar çok alıştım ki WC ye bile motorla gidiyorum... 1 Sene tvs apache imle 10 bin km yaptım sonrada ayrıldık..

gökte ararken yerde buldum seni:bounce:


demirgürsel şu kekoya yardımcı oluver...hamili kart başbelamdır...:p
 
Katılım
27 Haz 2009
Mesajlar
662
:)) Metehan abi ne yapcaz böyle motorsuz kaldık IETT' ye talim...
HYSOUNG 250 lere bakıyorumda abi 5 - 6 lira dediğin motorla honda alayım diyorum ama senin gazabından korkuyorum
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
oooooooooo metehan kardeşim gelmiş :mrgreen: ne demek senin imzanlı kartı göstermesi yeter:cat: :rendeer:


vay abim sağol hürmetler...yegenleri öper senide gıdıklarım...:rendeer:

:)) Metehan abi ne yapcaz böyle motorsuz kaldık IETT' ye talim...
HYSOUNG 250 lere bakıyorumda abi 5 - 6 lira dediğin motorla honda alayım diyorum ama senin gazabından korkuyorum


kanka cbf500 10 numara makina tatmin eder..parça fiyatları el yakar can yakar...demirgürselabisi sen ne diyon...arkadaş motorsuz ve depresyonda...:p
 
Katılım
27 Haz 2009
Mesajlar
662
vay abim sağol hürmetler...yegenleri öper senide gıdıklarım...:rendeer:




kanka cbf500 10 numara makina tatmin eder..parça fiyatları el yakar can yakar...demirgürselabisi sen ne diyon...arkadaş motorsuz ve depresyonda...:p

Abi iyi güzel diyorsun haklısın :) ben gidip sıfır apache alayım çare yok 150cc den üstü haram
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
ah kanka ben yıllardır tırmaladım kafada saç kalmadı...iki ucu boklu değnek bu işler...sana bi model önermiyorum artık...2 gün sonra bakıyom başka fırıldak peşindesin..çeneme yazık...:p
 
Katılım
27 Haz 2009
Mesajlar
662
ah kanka ben yıllardır tırmaladım kafada saç kalmadı...iki ucu boklu değnek bu işler...sana bi model önermiyorum artık...2 gün sonra bakıyom başka fırıldak peşindesin..çeneme yazık...:p

YOk abi söz senin haberin olmadan iş yapmam 2.5 lira peşin param var şimdi :)) üstünü yedim bu aralar. üstüne biraz daha toparlayıp alıcam makine ama senin haberin olcak merak etme
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
YOk abi söz senin haberin olmadan iş yapmam 2.5 lira peşin param var şimdi :)) üstünü yedim bu aralar. üstüne biraz daha toparlayıp alıcam makine ama senin haberin olcak merak etme

tamam nah alırsın artık motör...sermayeyi tırtıklarsan kredide olmazsa kalırsın yine takaya...:)sana vtr 250 alalım biz...:p
 
Katılım
27 Haz 2009
Mesajlar
662
Metehan abi sende abarttın gitti, taksicilik yaptığımız günleri unuttun galiba....

Apache alıcam gene bu gidişle.. 1 haftadır 2.0 vectra ya biniyorum benzin parasından belim büküldü iş güçte zayıf ne olcak bu halimiz apache mi özledim... 1 haftadır harcaDığım benzinle apache ile 6 ay gezerdim :))
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Metehan abi sende abarttın gitti, taksicilik yaptığımız günleri unuttun galiba....

Apache alıcam gene bu gidişle.. 1 haftadır 2.0 vectra ya biniyorum benzin parasından belim büküldü iş güçte zayıf ne olcak bu halimiz apache mi özledim... 1 haftadır harcaDığım benzinle apache ile 6 ay gezerdim :))

2.0 motor arabaya biniyon bu zamanda bırak bu işleri...:p


bak ben motor 1000 kmdeyken sağa olduğu yerde devrildi...satış ilanı verdim...yeni doğum yapmış kadın stresi gibidir bu iş...yine yen motor alırsın...acele ettin...biz motorsuz yapamayız...:pale:
 
Katılım
27 Haz 2009
Mesajlar
662
2.0 arabaya mecburiyetten biniyoruz başka vasıta yok abi...
motor dediğin gibi erken karar verdik, neyse sağlık olsun gider bir karakız daha alırız
cbf150, cbr125 yada apache alırım gene..
abi sen bilirsin bu apache lerin yenisi ne zaman gelicek onlardan alalım olmassa
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
2.0 arabaya mecburiyetten biniyoruz başka vasıta yok abi...
motor dediğin gibi erken karar verdik, neyse sağlık olsun gider bir karakız daha alırız
cbf150, cbr125 yada apache alırım gene..
abi sen bilirsin bu apache lerin yenisi ne zaman gelicek onlardan alalım olmassa

bi zamanlar takip ediyodum ama artık Honda ile 100.000 görücem taktım...

sende uzun etme ait olduğun yere yuvana dön...:p125/150 bozma huzurunu...
 
Katılım
27 Haz 2009
Mesajlar
662
Doğru diyorsun abi 150 cc apache alacam, biraz kış gelsin mi yeni 150 likler gelirmi ne diyorsun hocam??
 
Katılım
27 Haz 2009
Mesajlar
662
tek silindirli az yakan çok kaçar bir şey alcaz gene abi :))
ya honda ya giricem bu sefer yada apache ye talim edicezz
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
sen kooperatife bile giremezsin...de get topiği kirletme huerto...:p


bir bisikletin bilem yok...yürrüüü...:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst