05.08.09 - 17.08.09 tarihleri arasında süren karadeniz gezimiz bitmiştir...
Motorun bir arıza çıkarmasından korkuyodum özellikle terkedilmiş yollarda tekerin patlamasından korkuyodum Allahtan hiçbir aksilik olmadı sağsalim eve döndük.fotoğraf makinam yağmurdan dolayı bozuldu cep tel. ile çektim.
Samsun dan Orduya Trabzondan Artvin e karışık fotolar ve yol boyunca çekilmiş fotolar vardır.Fotolarla yaşadıklarımızı anlatmaya çalıştım çok büyük tecrübeydi 18 saatte ist.-ordu ya ulaştım her 1 saatte bir durakladık en büyük sıkıntımız popo ağrısı oldu bir ara uyku yastıkları aldık dinlenme tesisinden oda pek fayda etmedi

ama ne bel ağrısı nede başka bir ağrım oldu motoru yüksek devirde saatlerce zorlamama rağmen tık demedi buda enduro motorların dayanıklılığı.Orduda 2 gün kaldıktan sonra Hopa ya gittik 5 günde orda kaldım 5 gün full yağmur yağdı bıktım ıslanmaktan 2 tekerinde en berbat durumu yağmura yakalanmak ne kadar tam takır giyindiysemde ıslandım.Herşeye rağmen hayalini kurduğum karadeniz gezim mükemmel geçti.
Geri dönüş yolunda akşam saatlerinde yola çıktık bu yüzden biraz hızlı geldim 14 saatte istanbuldaydım yollarda motor görememek beni üzdü tek deli bendim galiba gece gec saatlerde bir benzin istasyonunda 2 gençle tanıştım Allah razı olsun çok sıcak kanlılardı birşey içermisiniz diyince bende dedim ısmarlarsan neden içmiyim

nescafe ısmarladı valla gecenin 3 ünde buz gibi havada çok iyi geldi.İnsanların ilgisi çok güzeldi ben biraz yabancılara benziyorum ondan araçların camından cıkıp bağıranlar, arka camdan el sallıyan teyzeler

, beni dikkatlice izliyen coçuklar herşey çok güzeldi.İlk kez hayatımda motor kullanırken uyudum

eşim geri dömüş yolunda arkamda uyudu gerçi hep uyuyodu ya neyse bende artık dayanamadım sakarya otobanında 110 la falan giderken bi daldım bi anda ayıldım vallahi çok korktum kaskın vizörünü açtım ayılmak için herşeyi yaptım sonra bir motor gördüm beni solladı onca yolda ilk kez bir motor beni geçti peşine takıldım hemen işte orda ayıldım

en son 155km hız yaptım aşırı yüklü olmam dahasına müsade etmedi.Tekrar işlerimin başına geçtim bütün stresimi attım bu gezi sayesinde darısı sizinde başınıza

fotolara döneyim artık.İYİ SEYİRLER