ankara içi plakasız mobilet

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

aya

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,155
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hurda arıyorsunuz galiba. demirin kilosu kaç liraydı? 100-150 lira deyince haliyle...
 
Katılım
9 Eyl 2008
Mesajlar
7
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
879
100 150 tl olayı normal de senin millete verdiğin cevaplar sakat bence.. Bulursun bi leylek depo en azından
 

aya

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,155
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
en azından senden pahalı !

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:23 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:22 PM ----------



daLga geçecek baska birini bulamadın mı ?

biraz terbiyeye az bi şey de mantığa davet etsem ne derdin?

şu sorduğun soruda bir nebze olsun mantık bulabildin mi sen? senin bir mobiletin olsa mesela 100 liraya satar mıydın ki başkasına sorma gereği duyuyorsun? empati'yi duydun mu hiç?

benim söylediğim gayet akıllıca. benim plakalı ya da palakasız farketmez, çalışmayan ve hurdaya ayrılmış mobiletim bile olsa onu hurdacıya 100 liradan çok daha pahalıya satardım. demir aksamını kilo işi satsam 100 lirayı kat kat geçerdi. bu durumda sana 100 liraya niye vereyim?

şimdi akıl dediğin şeyi demirin kilosu ile karşılarştırıp bana bu hakareti yapıyorsan, bence demir kadar değeri olmayacak akıl sende olmalı, benim ki onu kat kat aşar, dert etme...
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
409
bazı istisnalar dışın da bulamazsın o fiyata.

benim var bi tane mobiletim(46 diyorlar düzce de) alıcı buldum adam 250 tl den yukarı vermem dedi ben de satmaktan vazgectim,en azından kardeşlerime kalır.
 
Katılım
9 Eyl 2008
Mesajlar
7
biraz terbiyeye az bi şey de mantığa davet etsem ne derdin?

şu sorduğun soruda bir nebze olsun mantık bulabildin mi sen? senin bir mobiletin olsa mesela 100 liraya satar mıydın ki başkasına sorma gereği duyuyorsun? empati'yi duydun mu hiç?

benim söylediğim gayet akıllıca. benim plakalı ya da palakasız farketmez, çalışmayan ve hurdaya ayrılmış mobiletim bile olsa onu hurdacıya 100 liradan çok daha pahalıya satardım. demir aksamını kilo işi satsam 100 lirayı kat kat geçerdi. bu durumda sana 100 liraya niye vereyim?

şimdi akıl dediğin şeyi demirin kilosu ile karşılarştırıp bana bu hakareti yapıyorsan, bence demir kadar değeri olmayacak akıl sende olmalı, benim ki onu kat kat aşar, dert etme...





sanırım su cevapLar sana yeTeR! sen Demırın KıLosunu hesaplamaya devam et !!

http://www.sahibinden.com/satilik_pejo_103-42WQQaXQQ12397254WQQpXQQdisplayitem

http://www.sahibinden.com/peugeot_star_103-56WQQaXQQ15820354WQQpXQQdisplayitem

http://www.sahibinden.com/satlik_mobilyet-97WQQaXQQ15899772WQQpXQQdisplayitem

http://www.sahibinden.com/---_damali_mobilet_----47WQQaXQQ14894620WQQpXQQdisplayitem

http://www.sahibinden.com/toplamaya...yat_150!!-83WQQaXQQ13343415WQQpXQQdisplayitem


yeTeR mi ??
 

aya

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,155
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
o zaman git onları alsana, niye zorluyorsun şartları?
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
719
arkadaşlar birbirinizi kırmadan incitmeden tartışın olmaz böyle hadi öpün birbirinizi barışın bakıyım:)
 
Katılım
19 May 2009
Mesajlar
229
bende ankaradayım
şöyle söyleyeyim eğer biliyorsan kırkkonaklar gibi bir yerde dün gece çevirme vardı
o kadar araba geçerken sadece beni durdurdu ehliyete ruhsata baktı devam et dedi
asıl konuya gelelim
100 tl den bahsediyorsun
ama bu alet yolda kalınca fazlasını ödersin
yakalanırsın daha fazlasını ödersin
hani olmazda birine çarparsın çok daha fazlasını ödersin
ilk bakışta ucuz gibi gelir onun için bu ihtimalleri gözardı etme derim
 
Katılım
9 Eyl 2008
Mesajlar
7
bende ankaradayım
şöyle söyleyeyim eğer biliyorsan kırkkonaklar gibi bir yerde dün gece çevirme vardı
o kadar araba geçerken sadece beni durdurdu ehliyete ruhsata baktı devam et dedi
asıl konuya gelelim
100 tl den bahsediyorsun
ama bu alet yolda kalınca fazlasını ödersin
yakalanırsın daha fazlasını ödersin
hani olmazda birine çarparsın çok daha fazlasını ödersin
ilk bakışta ucuz gibi gelir onun için bu ihtimalleri gözardı etme derim

sana hak verıyorum ama natoyolunu bılırsın beLki polıs sadece 9-10 gibi geLir o da 2 devriye en fazLa
100 tL ye acımam zevk ıcın zaten
kaç gidiokı birine carpıyım :):)

yorumun ıcın tsk...
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Onur hiç gözüm tutmadı seni :farao: Büyüklerinle nasıl konuşulcağını öğren sonrada Türkçeni düzgün yaz sonra toplum içine girip sorular sor koçum...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst