Buyrun arkadaşlar resimleri samsun dan bir arkadaşımın evinden ekliyorum gece 1 de yola çıktım hiç uyumadım kendimi otobüs şöförü gibi hissettim yollarda hayaller görmeye başladım yorğunluktan sorma bide benim hatun bana yaslanıp uyukluyo arkada böle gelip gelip gittim harbiden arkadaşlar bolu da dondum ellerimi hissetmedim gece ayazı felaket sis falan özellikle bolu-samsun yolu beni bitirdi tek şeritli yol kim kimi sollarsa bıktım kamyonları sollamaktan bi ara araçın birini solluyodum araç meğer soldan kavşağa giricekmiş sinyal vermek falan yok bi anda beni dışa doğru itmeye başladı araçla birlikte toprak yola daldım motoru sola soktum hiçbirşey olmadı aynen otobana tekrar çıktım enduro değilde başka bir motor olsaydı o hızda otobandan toprak yola dalsam nolurdu kim bilir.
Gecenin bir vakti böle saat 4 tırın birini solluyorum gümmmmmMM! arka tekeri patladı ödüm bi yanımdan çıktı tam ben yanından gecerkenmi denk geliyo anlamadım...
Çokk çokkk çokkk süper bi gezi oluyo ilk kez büyük motorla böyle bir geziye çıktım bambaşa bişiymiş süper rahat güvenilir inşallah herkez gönlündeki motora kaavuşur ve bu deneyimi yaşar.
Tek korkum teker patlaması ha patlıcak ha patladı bütün takımı aldım yanıma levye, pomba hatta özel yapıştırıcılar enduro lastikleri şamyelli tam bir eziyet.Yollarda hiçmi motor olmaz ya hiç motora denk gelmedim uyuz oldum tek deli benmiyim dedim kendi kendime

motoru çok zorladım 15 saat sadece 15 dk lık molallar geçirdi motor çok ısındı ama tık demedi bi ara 150 km ye çıktım ama dikkat ettim uzun yola çıkmak gerçekten büyük tecrübe istiyo çok sağlam kullanmanız lazım resmen cellatlaşıyo bazı sürücüler, bir ara karşı şeritde kaza gördüm araçın biri pertti sanırım ölümlü bi kazaydı canım sıkıldı orda sabahın köründe bide olmuş tıransit geçtim yollar mükemmel manzaralar mütiş çektiklerimi ekliyorum iyi seyirler daha çok resim ekliycem şuan samsundayım birazdan ordu ya geçicem 300 km falan çok yere gidicem ordu nun yaylalarınada çıkabilirim görmek istediğiniz yer varsa söleyin bi kaç foto çekim :

bu resimler belli aralıklarla çekildi yerlerini yazamıcam görüşmek üzere gitmem gerek devamı gelicek...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:54 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:44 PM ----------
Hadi Hayırlı yolculuklar size

Bolu-Samsun arasında dikkat edin
sorma o yol beni bitirdi.saolasın darısı başına :

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:57 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:54 PM ----------
benim de hayalim karadeniz turu. kazasız sürüşler dilerim. darısı başıma
inşallah sende atarsın böyle bir tur müthiş bişi valla tarif edemiyorum klavye yetişemiyo şimdi motoru götürücem köye off cakıl yollarda enduro keyfi yaylaya çıkarıcam o buz gibi hava daha çok yolum var herkezin yapması gereken bir delilik...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:58 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:57 PM ----------
Hayırlı yolculuklar. Bolu-Samsun arasına dikkat lütfen, çok kamyon var. Bir de gideceğiniz yol üzerinde bir çok yerde radar var, dikkatli olun. Tekrar hayırlı yolculuklar.
evet sorma keşke önceden okusaydım bu msj ları

ya birde herkezin gözü üzerimde tam turist oldum

vala ilgi çok hoşuna gidiyo insanın