34 PK 120 plakalı BMW R1200 GS motor çalınmıştır -

Katılım
6 Nis 2007
Mesajlar
22
Motorum bulundu arkadaşlar Afyon Sandıklı,da motorsiklet tamircisinde görülerek beni arayan arkadaş kim idi ise sagolsun haber verdi bana bende polise yakalandı ama adam yok tabii
motor bozulmuş benzin pompası. ALLAH işte bozul masa yakalanacagı yok 47 günde 10000 km yapmış ve yakalanmıyor pilakasıda üztünde
şimdi motoru borusana bıraktım tamir olsun diye kaskomuz ergo isviçre bu olanlara kayıtsız kalıyor malisef ama yarın bana bi mantıklı bi cevap vermek zorundalar
ben motoru anahtarı vererek dolandırılmış olabilirim akabinde polis yakalıyor kayıtlara geciyor bu sefer karakoldan calınıyor tutanaklı belgeli bizim kaskomuz ben anlamam diyor bakalım nekadar diyebilecek
Kasko başka ne işe yarar
neyse bu olaylardaan ders cıkarmaya bakın.


Aldık motoru arabanın kasasına yola koyulduk.
 
Katılım
1 Ağu 2009
Mesajlar
55
polis istese çalınan araçları 2 dakka içinde bulur ama malesef onlarda bu işten nemalanayor gibi çok kötü bir durum ama sende bu parçacılarla bir irtibata geç derim
şimdi kendi kendine vay be ne yorum yaptım dersin. nasıl yardımcı olabiliriz diye fikir yürütmek yerine, başkalarını zan altında bırakacak yorumlardan uzak durmalıyız.
 
Katılım
12 Tem 2009
Mesajlar
562
ilk sayfasından son sayfasına kadar okudum önce bakmaya kıyamadım sonra bulunduğunu okudum. hocam gözün aydın darısı diğer motoru çalınan arkadaşlarımıza olsun inş. :rendeer:
 
Katılım
24 Kas 2007
Mesajlar
1,004
gozun aydın motorlar adamlar uzun yola cıkıyo o kadar km yapıyo hala bulamadılar uzucu bır olay duyarlı vatandasın ıhbarı sevındırıcı
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben de tam geçmiş olsun yazıyordum yaa , inan kendi motosikletim bulunmuş gibi sevindimmm:mrgreen: ( yazık ya bana da sapıttım motorsuzluktan :mrgreen: )

çok tatlı bir motosiklet maşallah , güle güle kazasız belasız kullanasın ...:)
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,220
Gözünüz aydın Allah daha büyük sıkıntı göstermesin...
Kandiliniz mübarek olsun...
 
Katılım
19 Eyl 2008
Mesajlar
283
bunada şükür...kasko şirketinide halledersin bi şekilde takma kafanı:cat::cat::cat:
 
Katılım
28 Eyl 2008
Mesajlar
153
Gözünüz aydın hayırlı ugurlu gelir size inşallah tekrar..
Darısı diger çalınan arkadaşlara inşallah onlarınkide bulunuır!!!
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
çok geçmiş olsun,
verılmış sadakanız varmış,
En Kısa Sürede Bir Yerden Yakalanır inş,
Ş.refsiz hırsız...
 
Katılım
19 May 2009
Mesajlar
229
allah gani gani belalarını versin
genelde çalınan motorlar tamircilerin önünde bulunuyor çok ilginç
kimseyi zan altında bırakmak istemem
ama önemli bir ayrıntı gibi geldi
kaynak makkinsi taşıyalımda her park ettiğimiz yere kaynakmı yapalım bilmrmki P:
bulunduğuna çok sevindim
bol bol hasret gider :rendeer:
 
Katılım
22 Tem 2009
Mesajlar
250
vala geçmiş olsun Allahtan bela okusakta fayda değil.bunların önünü kanunlarla kesmek lazım 3 kurus yatarak 10 kurusluk iş yapar bunblar ülkemizde.İnş. en kısa zamanda bulunur
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst