- Katılım
- 6 Mar 2009
- Mesajlar
- 1,912
- Konu Yazar
- #1
Pazar gezintisi için seçtiğimyer aslında Eğerce idi.Sahilinin ve denizinin çok temiz olduğunu duydum.Eğerce'ye giderken Söğütpınar köyü'nün içinden geçiyordum ki orada bi arkadaşıma rastladım. O da burasının daha güzel olduğunu söyleyince bi göz atayım dedim ve kaldım.


Geniş bir kumsal,az sayıda insan ve hepsi aile, tertemiz bir kıyı, taze çayı,tostu,okeyi ve tavlası olan bahçeli bir cafe, 200 m. boyunca boyu geçmeyen deniz, bi ara YUNUSlar geçti o manzara görülmeye değer.Hala etkisindeyim.




Bu ACE beyazı halimden eser kalmadı.Artık KOSLA VANİSH pembesiyim.

Giderken Karacabey yolu üzerinden gittik Minteks'ten 2 km. kadar sonra solda Mudanya-Esence tabelası var.Oradan süper zevkli köy yoluna giriliyor.Foto çekemedik kusura bakmayın lütfen. Donüşte ise sahil boyundan Zeytinbağı'ndan geçerek Mudanya'ya giriş yaptık. Eee bu güzel günü güzel bitirmek gerekliydi.



Geniş bir kumsal,az sayıda insan ve hepsi aile, tertemiz bir kıyı, taze çayı,tostu,okeyi ve tavlası olan bahçeli bir cafe, 200 m. boyunca boyu geçmeyen deniz, bi ara YUNUSlar geçti o manzara görülmeye değer.Hala etkisindeyim.




Bu ACE beyazı halimden eser kalmadı.Artık KOSLA VANİSH pembesiyim.

Giderken Karacabey yolu üzerinden gittik Minteks'ten 2 km. kadar sonra solda Mudanya-Esence tabelası var.Oradan süper zevkli köy yoluna giriliyor.Foto çekemedik kusura bakmayın lütfen. Donüşte ise sahil boyundan Zeytinbağı'ndan geçerek Mudanya'ya giriş yaptık. Eee bu güzel günü güzel bitirmek gerekliydi.
