Kawasaki Ninja 250R Ve Hyosung GT250R Arıyorum!

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2009
Mesajlar
295
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar Öncelik Ninjada bu 2 motor arasında kararsız kaldım sizden gelecek teklif ve bilgiler üzerine seçim yapmayı planlıyorum.

*2008 den aşağı olmamalı model yılı. (Nınjalarda yok zaten)
*Km cok olmamalı.
*Kazası ve degısen parcası olmamalı.
*Garantisi Olmalı.
*Motoru kendi teknik servisine goturulcektır ve Kendım tarafından test edılcektır.
*Kısaca temız ve uygun fiyata bır motor arıyorum.
*Motorun genel bılgı fiyat vs fotolarını msnden atabılırsınız.

İletişim:
MSN:
[email protected]
Mail:
[email protected] (sadece mail için)
Saygılarımla,
 
Katılım
10 May 2008
Mesajlar
563
abi sen cok şey istiyosun gibi geldi bana ekmek istiyorsun ucuz olsun diye halk ekmekten alıyosun ama üstüne bide yağ sürdürüyosun nese uzattım www.sahibinden.com adresinden bak bulursun istediğin gibi belki..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2009
Mesajlar
295
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Soyle bırsey var okadar para vercegım ve ılk motorum olcagı bıseyı tabıkı temız ve uygun fıyatında ıstıyorum ucuz fıyat derken tam rakamı 2.el rakamını kastettım kımse gıdıpde kazalı eskı bır motora pahalıya almak ıstemez heralde :)benide anlayın lutfen
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2009
Mesajlar
295
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tesekkurler sıze doncem:cat: Baska yokmu arkadaslar satan dusunen Nınja olursa dahada cok ılgılenıyorum
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2009
Mesajlar
295
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Güncelllllllllllllllll
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
bizde bitane kawa 250 siyah var malum ama yaz sonunda satmayı düşünüyoruz
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2009
Mesajlar
295
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
kardeş msn e eköeme adetim yok, gerekli bilgiyi pm olarak attım sana.. nitekim yaz sonu satmayı düşünüyoruz:wiinkk:
 
Katılım
19 Eki 2005
Mesajlar
83
paran yetiyorsa tabikide kawasaki derim.. japondan şaşma... hysoung da kötü değil ama ben honda kullanıyorum kanuni arasında kalmıştım ve iyikide honda lamışım çok hedefli bir kararmış.. sizlerinde yardmları sayesinde teşkkürler.
kib:cat:
 
Katılım
13 Haz 2008
Mesajlar
1,331
Kawasaki' z-moto sıkıntısı var..Eğer bir sezon kullanıp değiştiricem dersen sahibinden.com'da temiz gt 250r bulabilirsin..
 
Katılım
19 May 2009
Mesajlar
229
kawa 250r ın 09 unu denedim bundan daha agresif250 lik yoktur herhalde diyorum
sesi çok tok kasası çok şekilli
hyo nun sesi bana güzel gelmedi
mekaniğini bilemem kararsız kaldıysan ninja derim :cat:

birde başka yerde bulamadım bilgisi olan varsa ninja 250 de enjeksiyon varmı :silent:
 
Katılım
3 Ocak 2007
Mesajlar
521
Kawasaki' z-moto sıkıntısı var..Eğer bir sezon kullanıp değiştiricem dersen sahibinden.com'da temiz gt 250r bulabilirsin..

Sıkıntı derken, 9000km'deyim herhangi bir sıkıntı yaşamadım. Her telefon açışımda karşımda bilgili bir yetkili ve iyi bir servisim var. Parça fiyatları Her japon gibi biraz yüksek katılıyorum ama gereksiz yere kötülemeyelim, Sonuçta Safkan Japon

Biri Gt250r mı dedi :)



---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:01 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:00 AM ----------

kawa 250r ın 09 unu denedim bundan daha agresif250 lik yoktur herhalde diyorum
sesi çok tok kasası çok şekilli
hyo nun sesi bana güzel gelmedi
mekaniğini bilemem kararsız kaldıysan ninja derim :cat:

birde başka yerde bulamadım bilgisi olan varsa ninja 250 de enjeksiyon varmı :silent:

Evet enjeksiyonlu
 
Katılım
30 Eki 2008
Mesajlar
472
Kawasaki' z-moto sıkıntısı var..Eğer bir sezon kullanıp değiştiricem dersen sahibinden.com'da temiz gt 250r bulabilirsin..

Sıkıntı yok bütün bakımları vs. z-moto de yaptırdım. Herşey gayet yolundaydı. Gayet titizler...

Geçen seneden beri kullanıyorum motorda 10 numara serviste :wiinkk:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2009
Mesajlar
295
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Upppppppppppp
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst