Motosiklet Eğitmeni
- Katılım
- 27 Ocak 2008
- Mesajlar
- 11,727
1 dk sabretsin okuyucularda yüklenmesi için napalım o kadar ilgileniyoruz resimlerini çekip yazıyoruz...
Dediğin şeyden zerre kadar bir şey anlamamış olduğumu söylesem çok şaşırmayacaksın sanırım abi
of bu arada saat sabahın 4 ü olmuş yine ve yarın sabah benim ostime motoru götürmem lazım susturucular için, harika!
uyumasam mı bari:silent:
Ben de yarim siseyi devirdim.
Yarin yazdiklarimi okuyup, kendime kahkahalarla gulme ihtimalim var.
Du bakayim; resim bulabilecekmiyim?
Evet.
Bu benim eski motorun egsozu.
Normalde 4 çikistan 1 e iniyor.
Fakat benim alette 2 çikis var.
Bunu saglayabilmek için araya bir aparat takiyoruz.
Benim ki orjinal.
Ama uzaylilar degil, insanlar yapmis.
Yani araya bir aparat koyabilirsin, bayila bayila aldigin susturculari o aparata takarsin.
Diger tarafi da motorun orjinal çikislarina gore ayarlarsin gibi bisey demek istedim ama ne dedigimi ben de bilmiyorum.
Yarin ayilinca belki daha iyi derim.:cherry: