çok komik herkez okusun

Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
olm geyiktede kalite olacak...çıtayı düşümeyin...bu konu dışına bile yakışmayan bir seviyede...gerçekten saçma geldi bana...

hacı forumun yaş ortalaması epey düştü bu ara.

aç bi konu da kitleyelim, millet gülsün eğlensin :bounce:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ne kadar itici olduğunun farkında değilsin galiba , bunun neresi komik , magandamısın nesin...

birde herkez değil herkes yazılır .
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 May 2009
Mesajlar
17
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
vala aglanacak halımıze guluyoruzz senın aynanı kırmıslar benım motorun ustunde cocuk gorsem dovuyorumm savcıyaverdıyse senı 1 hafta içinde cagırırr polis tarafından ifaden alınıp savcının karşısına cıkarsın cezan 1 top almak olur sende davacı olursan usagın velısınden buseferde sen alacaklı olursun
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
cocuktur bunlar ya olabılır demek lazım siz o cocukların topunu keserek şiddeti öğrettiniz ve o cocukların değil topunu oyun dünyalarını kestınız o cocuklardan bırının kardeşi evde abısının oyuncağına zarar verse oda sizden gördüğü gibi değişik şiddet örnekleri ile hareket edecektır .tamam hepimiz motorumuzu canımız gıbı severız zarar gelsin istemeyız ama onlarda toplarını aynı şekılde severler untmayalım bunu daha düzgün bir şekılde halledebılırdınız uzatmıyacağım hiç te komık değil tam bır trajedi yıl 2009

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:04 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:59 PM ----------

vala aglanacak halımıze guluyoruzz senın aynanı kırmıslar benım motorun ustunde cocuk gorsem dovuyorumm savcıyaverdıyse senı 1 hafta içinde cagırırr polis tarafından ifaden alınıp savcının karşısına cıkarsın cezan 1 top almak olur sende davacı olursan usagın velısınden buseferde sen alacaklı olursun

motorun üzerinde cocuk görsen dövüyorsun böylemi aşılayacağız motor sevgisini motor kültürünü cocuklara zormu gelıyor bellıki meraklılar 3 dk ayırıpta bi şeyler anlatsana o cocuklara sizler cocuk düşmanımısınız anlamadım gittı bide ne güzel diyorsun dövüyorum diye
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
cocuktur bunlar ya olabılır demek lazım siz o cocukların topunu keserek şiddeti öğrettiniz ve o cocukların değil topunu oyun dünyalarını kestınız o cocuklardan bırının kardeşi evde abısının oyuncağına zarar verse oda sizden gördüğü gibi değişik şiddet örnekleri ile hareket edecektır .tamam hepimiz motorumuzu canımız gıbı severız zarar gelsin istemeyız ama onlarda toplarını aynı şekılde severler untmayalım bunu daha düzgün bir şekılde halledebılırdınız uzatmıyacağım hiç te komık değil tam bır trajedi yıl 2009

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:04 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:59 PM ----------



motorun üzerinde cocuk görsen dövüyorsun böylemi aşılayacağız motor sevgisini motor kültürünü cocuklara zormu gelıyor bellıki meraklılar 3 dk ayırıpta bi şeyler anlatsana o cocuklara sizler cocuk düşmanımısınız anlamadım gittı bide ne güzel diyorsun dövüyorum diye

Katılıyorum sana bravo :rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
olm geyiktede kalite olacak...çıtayı düşümeyin...bu konu dışına bile yakışmayan bir seviyede...gerçekten saçma geldi bana...

olum sen bu konudan ne geyik çıkarırdın ama havanda değilsin,Yoksa bu Edremitli kardeşim eğlenceli bir bir arkadaş,iyi uyuşurdunuz,keşke yakın olsaydınız:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Tem 2009
Mesajlar
70
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bir zamanlar çocuk olduğunu ve bir gün de senin çocuğun olabileceğini unutma dostum
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar dün akşam başıma çok komik ama:queen::queen:, bir o kadar da sorunlu bir olay geldi, dün akşam eve geldim motorumu evin önüne parkettim, mahallenin çocukları top oynuyorlardı, tam motordan indim eve giricem top motorun aynasına geldi ve aynası kırıldı, bende çocuklara kızdım ve toplarını alıp gözlerinin önünde bıçakla kestim, bugün öğrendimki gerizekalı komşumuz benim hakkımda savcılığa şikayette bulunmuş :mrgreen: hiç güleceğim yoktu ya bu kadar komik birşey olabilirmi? :queen::queen:
O savcılık seni mahkemeye sevkederse o zaman bu kadar komik bulmayabilirsin.
 
Katılım
13 Tem 2009
Mesajlar
684
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Benim yazdigimda sizinkiler kadar bos ama dayanamadim.. Yoksa catliycam :)

Sen topu kesmekle az bile yapmissin dostum..
Ben olsam cocuklara tekme tokat girerdim.:mrgreen:

Bu is avrupa mahkemesinde biter baba

Almanlarin bir sözü var...
Sokakta hicbir cocugu dövme.. Senin cocugun olabilir... :p
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Tem 2006
Mesajlar
117
tam çoluk çocuk muhabbeti..bence uydurma diyaloglar...Elınt buna senin çanak tutmanda ayrı bir enteresan mevzu...



olm geyiktede kalite olacak...çıtayı düşümeyin...bu konu dışına bile yakışmayan bir seviyede...gerçekten saçma geldi bana...

çok doğru abi aynen katılıyorum:cat:



cocuktur bunlar ya olabılır demek lazım siz o cocukların topunu keserek şiddeti öğrettiniz ve o cocukların değil topunu oyun dünyalarını kestınız o cocuklardan bırının kardeşi evde abısının oyuncağına zarar verse oda sizden gördüğü gibi değişik şiddet örnekleri ile hareket edecektır .tamam hepimiz motorumuzu canımız gıbı severız zarar gelsin istemeyız ama onlarda toplarını aynı şekılde severler untmayalım bunu daha düzgün bir şekılde halledebılırdınız uzatmıyacağım hiç te komık değil tam bır trajedi yıl 2009

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:04 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:59 PM ----------



motorun üzerinde cocuk görsen dövüyorsun böylemi aşılayacağız motor sevgisini motor kültürünü cocuklara zormu gelıyor bellıki meraklılar 3 dk ayırıpta bi şeyler anlatsana o cocuklara sizler cocuk düşmanımısınız anlamadım gittı bide ne güzel diyorsun dövüyorum diye

+100000:cat:
 
Katılım
13 Tem 2009
Mesajlar
84
Arkadaşlar bu konuyu okudum.Mahkemeye gitmesi çok yaçma.Çocuklar her yerde çocuk.Sürekli uyarmak gerekir.Bu tür hareketler çözüm değil.
Doğru olanı yapalım ki birlik beraberlik hiç bozulmasın.Mahkeme sonuşları hem hem caydırıcı olmaz hemde birleştirici olmaz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst