Topigi daha once gormemisim.
Bu aksam gordum.
Genelde ilgimi çekmez boyle basliklar ama anlatim tarzin ilgimi çekince bastan sona okudum.
Yazdigin gibi hakikaten kil adamsin.
20 yil sonra muhtemelen hala bu topicte senin bitmemis motosikletini tartisiyor olacagiz.

Allah motosikletine sabir versin.:wiinkk:
Bunlarin disinda cruiser motosikletler ilgi alanima girmemekle beraber, 535 ve Kawasaki'nin VN serisini begenirim.
Tasarim olarak harika motosikletler oldugunu dusunuyorum.
Fakat bir cruiser satin alsam, sanirim tercihim VN olurdu.
Yok eger bir 535 alsam, motosiklete ellesirmiydim?
Hayir.
Ben orjinal halini çok seviyorum bu motorun.
Sanirim en fazla biraz daha kromaj isterdim.
Tabii isin sanatsal boyutu senin ilgi alanina girdigi için zevkler ve renkler tartismasina girmeyecegim.
Anlayabildigim kadariyla hiçbir zaman motosikletinden tam olarak memnun olamayacaksin.
Fakat ugrasin hos bisey.
Ama benim daha hosuma giden sey, bu kadar detayin analizini yapabilecek bir beyne ve bilince sahip olman.
Seni yetistiren aileni ve ogretmenlerini tebrik ediyorum.
Kolay gelsin.
Fransa'dan yardim edebilecegim bisey olursa, çekinme.....:wiinkk:
Sanırım Fransa'da akşamdı, Türkiye'ye gore sabahın 5 i gibi bakıyordun konuya, ben de nasıl olsa bır sey yazmaz gecer gıder dıye beklemedım sabah gordum yazını

20 yıl sonra başka bir motosikletin canını yakıyor olabilirim o sırada altımdan bir de Kawasaki VN800 Drifter (Indian Replica) geçer umarım, çünkü Virago 535'den daha çok beğeniyorum...
Bizim alanımızdaki, bölümümüzdeki insanlar zevkler ve renkleri tartışmayı sever çünkü kendimizi tek bir akıma zevke baglayıp at gözlükleriyle yolumuza devam edersek ne dünyada ne yapılıyor haberdar olabılırız ne de ortaya cıkarttıgımız işte özgünlük sağlayabiliriz...
Mesela bundan sonraki motorumda da New Age bir akım deneyebilirim bir tane Honda Shadow 750 Spirit alıp... Çünkü o motor bunu kaldırabilir,bol kromajı, hafif uzun bir ön maşayı, V gidonu vs vs..., ama VN800 Drifter New Age kaldıramaz, fakat bizim işimiz hep "Neden kaldıramıyor" ile ilgili bilmem anlatabildim mi...
Dediğin gibi bir tatmin olamama duygusu hep mevcut bundan kurtulmakta güç malesef, biraz önce üstte koydugum Ruby şirketinin başındaki elemanlar Fransız, cidden sanat yapan sanatçıya saygısı olan bir ülkedesin tadını çıkar, bir fular ve o Ruby kasklardan satın alıp Vespa'mın ustunde "Le vent nous portera" yı dinlerdim senin yerinde olsam o sokaklarda, yok ben Noir Desir ve Vespa sevmiyorum diyorsan Honda Fireblade ve K-Maro dan "Les freres existent encore" diyorum sana, güzel dileklerin ve iyi niyetin için çok teşekkür ederim:rendeer:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:22 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:17 PM ----------
O sosise sığdırmak için brandayı ortasından kesmen filan gerekebilir.
Süper açıklama çok beğendim
Eğer branda sığmazsa oraya o çantanın içine biber gazı koyacagım, gerçi gidona yakın bir yere takmak ıstıyorum onun ıcın bir cep ama bilemiyorum bakıcaz artık...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:39 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:22 PM ----------
güle güle kullan arkadaşım..hakikaten insanın ayaklarını yere bastıran (güvenlik bakımından) çok şık görünen ama bir müddet sonra gazını yeterli bulmayacağın nbir motor almışsın..(üzülme tüm cruizerlerde durum farklı değil.)..üzerinde çok değişiklikler göreceksiniz demişsin umarım orjinalliğine zarar vermessiin..mesela boyasına...Bu tür makinaların bir civatsasının bir sökülüp takılırken lekelenmesine hiç kıyamam..ama şimdi ne dersek diyelim sen kafandakini yapacaksın..ne diyelim..hayırlı uğurlu olsun..kazadan beladan uzak ol ..
Çok teşekkür ederim, bu segmentteki bir çok motosiklet, kullanıcısına belirli bir müddet sonra yeterli gelmeme ihtimali ile karşı karşıyadır zaten motorumun ortasiklet oldugunun bilincindeyim.
Merak etmeyin sırf motoru degısık gosterıp farklı olucagım dıye motoru katletmem, calısmalarımda hep "geriye dönüşü mümkün" seyler ortaya cıkartmaya calısıyorum bende zaten, Airbrush için de bir tane çıkma yakıt tankı ve arka camurluk satın almayı dusunuyorum ebay den, Motorumun yakıt tankında ıkı ufak gocuk var onlarıda duzelttırmıyorum orjınal boyası degısmesın dıye zaten. Orjinallik konusunda hassasımdır aslına bakarsanız motoruma baktıgınızda hep yaptıgım seylerın genel olarak motorun hatlarını bozmadıgını aksine destekledıgını gorursunuz, ilk gırıstıgım proje degil bu,91 model bu motordan daha fazla kapalı garajda yatmıs bır CRX e sahibim, onuda JDM-OLDSKOOL kültürüne göre modifiye ediyorum o projem yüzde olarak bundan çok çok ileride,Sponsorum bile var onda:cat:
İşte Crx'im...
06AS9595 - Barış Keskin
---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:40 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:39 PM ----------
BreakerRuz resmini koydugun gidon saatini ben 2-3 yildir kullaniyorum. Ilk basta cok sik duruyor fakat zamanla uzerindeki kromaji kucuk kucuk atiyor... Ayrica yagmurlu havada icine su alip buhar yapiyor... Fiyati highway hawk'inkilere gore baya iyi fakat boyle dezavantajlari var... Almadan once bir daha dusunmek isteyebilirsin...
Canta konusunda da soyleyecegim, armode'lar 1-2 ay sonra yirtiliyor... kendilerini koyverip sarkmalarindan bahsetmiyorum bile... Bence 150-200 YTL verip, 1-2 ay sonra cope atacagina, ya daha iyi birseyler almaya calis ya da hic alma... Ben atmamakta inat ettim, ayda bir cantaciya gidip diktiriyordum

... Sonra yeter dedim ve Held aldim. Onlar bile zamanla kendini koyveriyor :cat:
Alp abi soğuttun beni saatten zaten soğumaya meğilliydim böylece beni masraftan kurtardın sağol, sanırım bir yanlış anlaşılma olmuş armode sosis çantanın fiyatını o yazımın en sonunda yazdım ben 35 lira... yanı yırtılıp parcalansada pek uzulmeyecegın bır degerde... ben onun içine saç levha kesip oturturup eger iyice kendini bırakırsa...
Hele şükür sizlerde tecrübelerinizi paylaşmaya başladınız 40 lira 40 liradır saat masrafından kurtuldum yaşasın

Ama sosise branda sıgmasa da alacagım bır tane
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:50 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:40 PM ----------
Dükkana gıdıp su motorun aku işi ile ilgilenecegım ama babam crx le gitmiş bugun dükkana:farao: taksiye para vermekte içimi acıtıyor hep motora yapacaklarımdan gidiyor...
Neyse gıdıp bakayım neymıs bu arıza...