- Katılım
- 11 Ara 2007
- Mesajlar
- 2,658
özer gel avrupa turuna çıkalım gelirmisin :wiinkk:
avrupalı adamsın tabi sen cıkarsın
özer gel avrupa turuna çıkalım gelirmisin :wiinkk:
Cenaze mi var burda kırkı çıkmadan bir şey yazmıyorsunuz:sunny:
Cenaze mi var burda kırkı çıkmadan bir şey yazmıyorsunuz:sunny:
selamun aleykum benı unutmadınız iyş.abi aramıza hoş geldın kusura bakmayın yazmadım bayadır gırmıyordum sıteye ee nasılsınız ne oldu bu sıteye boyle
Selam aranıza yeni katıldım tekirdağda yaşıyorum siteyi yeni kesfediyorum tanışmak dileğiyle.....
Selam aranıza yeni katıldım tekirdağda yaşıyorum siteyi yeni kesfediyorum tanışmak dileğiyle.....























Haklısın, hiç bir akvaryum doğal ortamın yerini tutamaz.
Burası Ganos dağı dediğin yer mi? Hani şu Ağustos da çıkcağımız?