- Katılım
- 14 Ağu 2008
- Mesajlar
- 5,134
tamer abim allah mesut ettsin
bi yastıkta kocatsın sizi :cay:
bi yastıkta kocatsın sizi :cay:
Allah mesut etsin, herşey gönlünüzce olsun :rendeer:
Ömür boyu mutluluk , huzur, sağlık ve bol kazanlı günler diliyorum. Bir yastıkta kocayın emi :queen:
Mutluluklar dilerim..:rendeer::rendeer:
Amin!:rendeer:Allah mesut etsin.
hayırlısı olsun tamer.. Tekirdğadan SeLamlr Abi.
Tamer allah mesut etsin. :rendeer:
İstanbul MT olarak mutluluklar dileriz![]()
Amin, evet evet!allah mesud etsin...:rendeer::rendeer:
darısı benim başıma:queen:
Sağolasın kardeşim!Tamer abi ömür boyu mutluluklar...
ALLAH cc Bir ömür boyu mutlu etsin .Hayırlı olsun.:rendeer:
Olalım valla!ömür boyu mutlu beraber olun
Amin!allah mesut etsin
İnşşallaaaah!Allah mutlu etsin bi yastıkta kocayın inşallah :rendeer:
vay kardeş hayırlı bir yola baş koyuyosun acısıyla tatlısıyla paşlaşcağınız bu yolda allah kuvvet mutluluk versin amin![]()
Amin!allah mesut etsin.bir ömür boyu mutluluklar...
hayırlı olsun. dur ayva yollyım sana..:mrgreen:
ALLAH mesut etsın:rendeer: ah bu gunkü aklım olsar:
![]()
Teşekkürler!bir ömür boyu mutluluklar dilerim...:rendeer:
Amin!Allah mesut etsin:rendeer:
tamer abim allah mesut ettsin
bi yastıkta kocatsın sizi :cay:
Allah bi selede kocatsın:rendeer:
Hayırlı olsun..Bir yastıkta kocayın.. :rendeer:
Allah mesut bahtiyar etsin inşallah :rendeer:
ömür boyu mutluluklar tamer nişanlandın ortamdan koptun evlendin hepten gidicisin ben sana diyim![]()
allah bir yastıkta kocasın inş. bir ömür boyu mutluluklar dilerim :rendeer:
Cengiz Abi oralara da geleceğiz, motosiklete bi süredir binmiyorum zaten beynim karıncalandı. Az kaldı abim, gümbür gümbür geliyoruz!tamer iyi düşündünmü ? 500 cc motorun var yollar senin özgürlük elden gidiyor :queen: şimdi izmire bir daha gelemezsin daha yaşanacak çok günler gidilecek çok yol var![]()
ŞAKA ŞAKA allah mesut etsin en güzel ARTÇIYI kaptın allah arkandan eksik etmesin :rendeer:
Allah mesut etsin
mutluluklar
hayırlı olsun tamer, allah bi yastıkta kocatsın :rendeer:
Mutluluklar dilerim Tamer...:rendeer:
Çok mutlu, çok sağlıklı, çok eğlenceli yıllar, bol gülümsemeler sizin olsun...:rendeer: