3 haftalık S&T Kanunimin başına gelenler...

Katılım
6 Ocak 2009
Mesajlar
6,890
arkadaşım bir ürünün azami tamir süresi 30 gündür
bknz. tüketici hakları :cat:

eğer bu süreyi geçen yada geçicek tamir süreleri varsa motorun yenisi verilmek ya da verdiğiniz para geri iade edilmek zorunda diye biliyorum

tüketici hakları konuda davalar açmış arkadaşlarımız var forumda motoru bence almayın direk yenisi ile değişmesini talep verin :cat:

Hadi bakalım hayırlısı.Bizim usta sigara tüttürmeye devam etsin bakalım.Benim alt katta avukat komşum var.Yarın 1 ay doluyo.Komşuma bi danışayım bakayım.Ben de bu motoru iade edip parasını alırsam MT alemine kuzu kesip mangal yapmazsam ne olayım.


arkadaşlar 30 iş günü....yani tatilleri saymıyorlar çumartesi pazarı çıkararak...yanlış hesap yapma dikkatli ol......ona göre hesapla...birde servişe giriş tarihinde servis formu açtılar dimi...buda önemli..:cat: uyanıktır bunlar aman..
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
arkadaşlar 30 iş günü....yani tatilleri saymıyorlar çumartesi pazarı çıkararak...yanlış hesap yapma dikkatli ol......ona göre hesapla...birde servişe giriş tarihinde servis formu açtılar dimi...buda önemli..:cat: uyanıktır bunlar aman..

o sorun değil kanıt olarak motoru gören duyan bile en az 3 kişi bulması yeterli bildiğim kadarıylada :cat:

kingman30 :cat:
iyicene konuş avukatla sonuçta sana ayıplı bir mal verilmiş herşeyin başında ayıplı mal kategorisine giren birşey bu malın bile tüketici haklarında iadesi ve değişimi bulunduğunu biliyorum :cat:

gün olarak servis cumartesi günleride çalışıyor olduğu için cumartesi günleride iş gününe dahildir :cat:

o parayı kuzu çevirme yapma direk motorun yenisini iste düzgün bir şekilde motosiklet zevkini yaşa derim ben sana kısaca :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:45 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:41 PM ----------

bencede motor iyi servis beş para etmez

servis bence tüketici haklarından felan haberi yok dava açmak gerekli kanuninin servisleride ne kadar iyi öğrenmiş olduk
o elemanlar birde özel eğitimlerden geçiriliyordu hani bilgilendiriliyordu ya öyle diyorlardı servisler modernize ediliyordu
sanırım tüketici hakları bu modernleşme içinde yok onlarca bi hatırlatmak gerek

30 iş günüdür o takvim günü değil, buna Cumartesiler dahildir. Yaklaşık 40 gün tutar ;)

bi ay içinde en fazla 5 hafta sonu olur (pazar günü)
yani 35 güne takabül eder buda bayram felan olmadığı sürece arada
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Ağu 2008
Mesajlar
556
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
o sorun değil kanıt olarak motoru gören duyan bile en az 3 kişi bulması yeterli bildiğim kadarıylada :cat:

kingman30 :cat:
iyicene konuş avukatla sonuçta sana ayıplı bir mal verilmiş herşeyin başında ayıplı mal kategorisine giren birşey bu malın bile tüketici haklarında iadesi ve değişimi bulunduğunu biliyorum :cat:

gün olarak servis cumartesi günleride çalışıyor olduğu için cumartesi günleride iş gününe dahildir :cat:

o parayı kuzu çevirme yapma direk motorun yenisini iste düzgün bir şekilde motosiklet zevkini yaşa derim ben sana kısaca :cat:



3 tane şahit kolay.Piyasaya reklam olduk zaten.Eski ustam hemen 20 metre ileride.Karşıda ikinci el motor alıp satan , benim eski cbf150'yi sattığım arkadaşlar falan hepsi şahittir.Zaten motoru servise getiriken sokak çın çın sesleriyle inliyodu.Reklam olduk herkese.

Motorun yenisini isteyip motosiklet zevkinin yaşamak konusunda şüpheliyim.Tamam gt250r çok güzel bir motor.CBF250'den sonra bana reanult torostan inip mercedese binmek gibi gelmişti.Ancak servisin sorumsuzluğu , motor aksamına olan güvenimin kalmaması beni iyice soğuttu.İnşallah para iadesi gibi bir durum olur da Honda VTR 250'ye geçiş yaparız.
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
3 tane şahit kolay.Piyasaya reklam olduk zaten.Eski ustam hemen 20 metre ileride.Karşıda ikinci el motor alıp satan , benim eski cbf150'yi sattığım arkadaşlar falan hepsi şahittir.Zaten motoru servise getiriken sokak çın çın sesleriyle inliyodu.Reklam olduk herkese.

Motorun yenisini isteyip motosiklet zevkinin yaşamak konusunda şüpheliyim.Tamam gt250r çok güzel bir motor.CBF250'den sonra bana reanult torostan inip mercedese binmek gibi gelmişti.Ancak servisin sorumsuzluğu , motor aksamına olan güvenimin kalmaması beni iyice soğuttu.İnşallah para iadesi gibi bir durum olur da Honda VTR 250'ye geçiş yaparız.

şanssızlık olmuş sendekide hacım
al yenisini bin keyfine bak :cat: rodajındada az sıkıştırmışsın daha dikkatliyaparsın bu sefer uzun süre gider sana :cat: satar 600lük yaparsın üstüne
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Ağu 2008
Mesajlar
556
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bugün motoru teslim aldım.Grenajları motorun daha iyi hava alması için takmadık.Bir kaç gün böyle kullanıcam.Bugün yaklaşık 65 km kadar gezdim.Hararet hissettiğim anda motoru dinlendirdim.Ancak bu sıcaklarda şehir içinde fazla yormaya niyetim yok.Bundan sonra şehirlerarası yola çıkıp düşük devirde kullanarak rodajı tamamlamaya niyetim var.Bu motor asfaltı çok seviyo.Bugün kullandığımda hiçbir aksaklık yaşamadım.Motor aynen sıfır aldığım gibi.Ne sesinde ne de çekişinde hiçbir problem yok.Yaklaşık 1 ay gibi bir sürede garanti kapsamında motorumun tüm arızasını gideren kuralkan ve kanuni ailesine teşekkürler.Bana moral destek veren ve derdime ortak olan tüm gerçek motorcu arkadaşlara da teşekkürler.Ayrıca derdimizi anlatıp sesimizi duyurabildiğimiz MT'ye de teşekkürler.
 
Katılım
13 Tem 2006
Mesajlar
735
hadi gözün aydın arkadaşım.bak işte motordan sogumanada gerek kalmadı güle güle kullan allah kaza bela vermesin
 
Katılım
26 Ara 2008
Mesajlar
1,205
Senden resimler bekliyoruz bol bol abicim.:) İnşallah bujndan sonra en ufacık bir problem yaşamazsın senelerce zevkle kullanırsın.
 
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
801
hayırlı olsun :) kuzu için umutlanmıştık bursa mt olarak ama neyse :p inşallah gezilerde keyifle yakarız mangalımızı...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Ağu 2008
Mesajlar
556
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun :) kuzu için umutlanmıştık bursa mt olarak ama neyse :p inşallah gezilerde keyifle yakarız mangalımızı...

Olsun bizde mangalda inegöl köfte yaparız.Bu arada bilecikteki festivale bursalılar toplanıp gidelim.Var mı gelen?
 
Katılım
15 Ağu 2005
Mesajlar
1,548
geçmiş olsun tekerin dönmeye başlamış artık, sorunsuz binersin inş.
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Yaw Geçmiş olsun aynı zamanda hayırlı olsun...Peki Ehli-keyf servis arıza ile ilgili ne açıklama yaptı Bunu bizimle ayrıntılı paylaşırsan seviniriz.Birde Bu Hyoların S&T kanuni olarak değilde sadece hyosung olarak gelenlerinde daha kaliteli malzeme ve işçilik kullanılmış olmasın? Bu Da araştırılmaya değer bir konu sonuçta..Bu makinanın sıfır 9000 tl felan honda ile kafa kafaya tip olarakda güzel bir motor eğer daha ikinci haftasında böyle dandiruk arızalar veriyorsa sıkıntı büyük demektir.
 
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
1,071
Forumdan uzaklaştırılmış birisinin açmış olduğu bu maksatlı konu başlığını lütfen ciddiye alıp yorum yapmayınız. 11.000 km dir Hyo kullanan birisi olarak tek bir sorun dahi yaşamadım. Ayrıca bu başlığın kilitlenmesini talep etmekteyim. Sonuçta bu konu ayrı bir başlık yerine GT250R başlığı altında konuşulabilinirdi.:farao:
 
Katılım
14 Tem 2009
Mesajlar
28
Forumdan uzaklaştırılmış birisinin açmış olduğu bu maksatlı konu başlığını lütfen ciddiye alıp yorum yapmayınız. 11.000 km dir Hyo kullanan birisi olarak tek bir sorun dahi yaşamadım. Ayrıca bu başlığın kilitlenmesini talep etmekteyim. Sonuçta bu konu ayrı bir başlık yerine GT250R başlığı altında konuşulabilinirdi.:farao:

Temmuz 2007 trafik çıkışlı gt 250 r kullanıyorum. 18000'i geçtim, hiç bir sorun yaşamadım. Motoru kitlenen çin malı da var, japon malı da var.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst