2009 sakarya festival fotografları....

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
evet abi arkadaşımız senın kesene bereket böreklerını yemek icin son molamızı verdiğimiz yerde dondurmasını yıyıp serınlıyordu servan davet ettı sağolsun arkadaşımız davetımızi geri cevırmedi geri kalan yolu beraber geldık zaten banada cok yakın oturuyormuş
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,564
evet abi arkadaşımız senın kesene bereket böreklerını yemek icin son molamızı verdiğimiz yerde dondurmasını yıyıp serınlıyordu servan davet ettı sağolsun arkadaşımız davetımızi geri cevırmedi geri kalan yolu beraber geldık zaten banada cok yakın oturuyormuş

Ben teşekkür ederim.. :cat:
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
1,415
selam millet nasıl gidiyor.
kendinize gelebildinizmi?
öpüyorum sizleri en derin duygularımla
 
Katılım
9 Şub 2006
Mesajlar
86
Pazar Günü Sakaryadaydık ve festival olduğunu oradaki esnaftan öğrendik akşam saat 5 gibi :(
Gönüller bir, mekanlar da bir, ama birlikte olamamışız :(
selamlar.
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Daha Taner yok piyasada oda çok foto çekmişti.. Ozi cuma gününe randevu aldım Kudret hastanesinden göz için Ssk geçerliymiş.
 
Katılım
23 Ağu 2005
Mesajlar
75
hadi bakalım hayırlısı , geçen sene iki farklı tip operasyon vardı , daha yeni teknoloji olan intralase 900 , lasek 700 tl idi. Ama gözün bazı değerleri istenen değerlerde çıkmazsa sen istesende intalase yapmıyorlar, mesela benim sol gözümdeki değerler sınırda çıktığı için intralase yapmadı kadın. açıkçası yaptırıp kurtulmakla çok doğru karar vermişim her yönden , umarım sende en kısa zamanda kurtulursun.
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
hadi bakalım hayırlısı , geçen sene iki farklı tip operasyon vardı , daha yeni teknoloji olan intralase 900 , lasek 700 tl idi. Ama gözün bazı değerleri istenen değerlerde çıkmazsa sen istesende intalase yapmıyorlar, mesela benim sol gözümdeki değerler sınırda çıktığı için intralase yapmadı kadın. açıkçası yaptırıp kurtulmakla çok doğru karar vermişim her yönden , umarım sende en kısa zamanda kurtulursun.

İntralase Neki.:silent:
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,564
hadi bakalım hayırlısı , geçen sene iki farklı tip operasyon vardı , daha yeni teknoloji olan intralase 900 , lasek 700 tl idi. Ama gözün bazı değerleri istenen değerlerde çıkmazsa sen istesende intalase yapmıyorlar, mesela benim sol gözümdeki değerler sınırda çıktığı için intralase yapmadı kadın. açıkçası yaptırıp kurtulmakla çok doğru karar vermişim her yönden , umarım sende en kısa zamanda kurtulursun.

Bu işlemin yapılmasındaki amaç nedir(ciddi soruyorum bak)belki başka arkadaşlar da bu vesileyle bilgi sahibi olabilirler...
 
Katılım
23 Ağu 2005
Mesajlar
75
Bu işlemin yapılmasındaki amaç nedir(ciddi soruyorum bak)belki başka arkadaşlar da bu vesileyle bilgi sahibi olabilirler...

Bu işlemin amacı gözlük ve lens gibi kullanması sıkıntı yaratan şeyler olmadan kendi gözlerimizle net bir görüşe sahip olmak. Özellikle gözlük kullanan motorcu arkadaşlarımın yaptırmasını şiddetle tavsiye ederim.
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,564
Bu işlemin amacı gözlük ve lens gibi kullanması sıkıntı yaratan şeyler olmadan kendi gözlerimizle net bir görüşe sahip olmak. Özellikle gözlük kullanan motorcu arkadaşlarımın yaptırmasını şiddetle tavsiye ederim.

Tabi bunun yapılabilmesi için göz görme kaybının belli değerler üzerinde olması gerekiyor anladığım kadarıyla ..
 
Katılım
23 Ağu 2005
Mesajlar
75
Görme kaybı seni rahatsız edecek kadarsa yaptırmak isteyebilirsin ama onlar gözün retina kalınlığı, çapı osu busu bir takım testler yapıyorlar. Gözün operasyona dayanıklıysa yapıyorlar.
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,564
Görme kaybı seni rahatsız edecek kadarsa yaptırmak isteyebilirsin ama onlar gözün retina kalınlığı, çapı osu busu bir takım testler yapıyorlar. Gözün operasyona dayanıklıysa yapıyorlar.

Bu konunun yeni bir başlık açmaya değer özelliği olduğunu düşünüyorum,bu konu hakkında daha detaylı bilgi verebilmek açısından..Tabi bu başlığı korkut250 açar ve gelişmeler hakkında bizi bilgilendirirse süper olur.Yaşanmış olan sıkıntıya bir çoğumuz şahit olduk...Motosiklet kullanıcıları için önemli bir konu..
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
Bu konunun yeni bir başlık açmaya değer özelliği olduğunu düşünüyorum,bu konu hakkında daha detaylı bilgi verebilmek açısından..Tabi bu başlığı korkut250 açar ve gelişmeler hakkında bizi bilgilendirirse süper olur.Yaşanmış olan sıkıntıya bir çoğumuz şahit olduk...Motosiklet kullanıcıları için önemli bir konu..

çok dogru tasarslan. eminim sitede çok fazla bu sorunu yaşayan vardır.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst