[Tekirdağ - MT]

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
tamam bende Çınarcık davetimi geri alıyorum arkadaşlar...sizi tutabilene aşkolsun...Savaş abi o kadar km gitme hesabı yapıyosunuz aylardır rica minnet hatırlatma vs neredeyse yalvardık abiler gelin misafir edeyim diye...doyamadınız dimi memleketinize...valla bu trip değil artık bu gerçek sitemdir...artık bu topacada girmem...haydi kalın sağlıcakla...

Özellikle sana kızgınım Özer...en çok sana...o kadar geldik gittik bi iade-i ziyaret yapmadın...sınav dedin zart dedin zurt dedin staj dedin takla attın bi organize edemedin...ulan uykusuz işten çıkıp geberir vaziyette seni kırmayım diye geldim peşimede 5 adam getirdim...neyse artık çok geç...
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Ocak 2009
Mesajlar
747
Ya keşke bu gezi haftaya planlansaydı. Cumartesi çalışıyorum ben. Kısmet artık, benim yerime de bol bol gezin, yiyin ve gaz açın arkadaşlar.

Bu arada Metehan arkadaşı fena kızdırmışız. Hocam, umarım biraz da olsa espiri vardır yazdıklarında. Gel bu topic e tekrar...
 
Katılım
24 Nis 2008
Mesajlar
693
tamam bende çınarcık davetimi geri alıyorum arkadaşlar...sizi tutabilene aşkolsun...savaş abi o kadar km gitme hesabı yapıyosunuz aylardır rica minnet hatırlatma vs neredeyse yalvardık abiler gelin misafir edeyim diye...doyamadınız dimi memleketinize...valla bu trip değil artık bu gerçek sitemdir...artık bu topacada girmem...haydi kalın sağlıcakla...

özellikle sana kızgınım özer...en çok sana...o kadar geldik gittik bi iade-i ziyaret yapmadın...sınav dedin zart dedin zurt dedin staj dedin takla attın bi organize edemedin...ulan uykusuz işten çıkıp geberir vaziyette seni kırmayım diye geldim peşimede 5 adam getirdim...neyse artık çok geç...

özer metehan haklı biz onun yanına gitmemiz lazım kardeşim
 
Katılım
15 Eyl 2008
Mesajlar
140
Ben akşam üstü istanbula gidiyorum, aydın ustanın yanına gelen var mı :) (ortalama 3 gibi çıkarım )
 
Katılım
15 Eyl 2008
Mesajlar
140
Motomax da falan var mıdır ?

Feyizoğlu bana bayağı bir ters geliyor, aydın ustanın yakınında onların mağazası vardı sanırım oraya bakabilirim istersen

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:35 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:34 PM ----------

Evet resimde yeşille çizmişler zaten, cam yan kapakları demişler cam yok :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:36 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:35 PM ----------

Evet resimde yeşille çizmişler zaten, cam yan kapakları demişler cam yok :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tamam bende Çınarcık davetimi geri alıyorum arkadaşlar...sizi tutabilene aşkolsun...Savaş abi o kadar km gitme hesabı yapıyosunuz aylardır rica minnet hatırlatma vs neredeyse yalvardık abiler gelin misafir edeyim diye...doyamadınız dimi memleketinize...valla bu trip değil artık bu gerçek sitemdir...artık bu topacada girmem...haydi kalın sağlıcakla...

Özellikle sana kızgınım Özer...en çok sana...o kadar geldik gittik bi iade-i ziyaret yapmadın...sınav dedin zart dedin zurt dedin staj dedin takla attın bi organize edemedin...ulan uykusuz işten çıkıp geberir vaziyette seni kırmayım diye geldim peşimede 5 adam getirdim...neyse artık çok geç...

Olum sen Çınarcık lı mısın?orda kimle ortaksın.
Niye illa da Çınarcık?:)Kefken değil?Kilyos değil?Şile değil de niye Çınarcık?
Hani orda bi manita olayı falan var diyosan yükleyelim motorları kamyona,sokağın başında her motorla ayrı tur atarsın akşama kadar:)
Yanı başındaki güzellikleri görmemiş adamları cümbür cemaat niye oralara sürüklemekteki maksadın nedir?
Niye bu kadar kapris?
Niye bu kadar celallenme?
"İade i ziyaret" diyorsan biz o hakkımızı başka bir etkinliği saklamıştık,hatta ben takım elbise giymeyi bile göze almıştım.senin işin olmadı

Ey beni ayıplayan, gel beni aşktan kurtar
Elinden gelmez ise, söyleme fasid haber
Hiç kimsene kendinden, halden hale gelmedi
Cümlemizin halini, maşuk eder mukarrer

Aşıkların her hali, Maşuk katında biter
Sözün var ona söyle, benim elimde ne var
Her kim aşk kadehinden, içti ise bir cura
Ona ne yad ne biliş, ona nesrik ne humar

Dost yüzünden nikabı, her kim giderdi ise
Hicap kalmadı ona, ayruk ne hayr u ne şer
Şeriat edebinden korkaram söylemeye
Yok ise eydeyidim daha ayrıksı haber
Dost kılıçından Yunus ölürse gam değil
Dost göğünden uyanan, Maşuk burcundan doğar

Yunus Emre
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Nis 2008
Mesajlar
693
Motomax da falan var mıdır ?

Feyizoğlu bana bayağı bir ters geliyor, aydın ustanın yakınında onların mağazası vardı sanırım oraya bakabilirim istersen

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:35 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:34 PM ----------

Evet resimde yeşille çizmişler zaten, cam yan kapakları demişler cam yok :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:36 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:35 PM ----------

Evet resimde yeşille çizmişler zaten, cam yan kapakları demişler cam yok :)

GÜZEL KARDEŞİM KAPAĞI SANA GÖSTERMEME GEREK YOK lz6 KASK CAMI 1 ADET bir zahmet orda varsa mutlaka al
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Arkadaşlar beni geziye gelme hayallerim suya düştü :(

C.tesi günü kahvaltıya davetliyiz, pazar da babalar günü diye gelemiyorum. Haftaya pazar gününe bir gezi düzenlesek hem daha iyi organizasyon yapmış oluruz. Gideceğimiz rota kesinleşir ve duracağımız yerleri belirleriz.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar beni geziye gelme hayallerim suya düştü :(

C.tesi günü kahvaltıya davetliyiz, pazar da babalar günü diye gelemiyorum. Haftaya pazar gününe bir gezi düzenlesek hem daha iyi organizasyon yapmış oluruz. Gideceğimiz rota kesinleşir ve duracağımız yerleri belirleriz.

Duyan da babalar günü münasebetiyle Resmi törenlere katılacağını zannedecek.
:)
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Abi 2 tane baba var bizde birde ben varım 3. Kendimide katıyorum belki banada bişeyler düşer :) Babaları gezecegimiz için sabahtan yapacagınız buluşmaya katılamam. Müsait olma saatim yine nereden baksan 15:00 ı bulur.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Abi 2 tane baba var bizde birde ben varım 3. Kendimide katıyorum belki banada bişeyler düşer :) Babaları gezecegimiz için sabahtan yapacagınız buluşmaya katılamam. Müsait olma saatim yine nereden baksan 15:00 ı bulur.

Büyük olanlara akşamdan gez,küçük olan da Pazar günü gezmeye gitsin.Kendine hediye almana gerek yok zaten:)
Hem türk tarihinde Babalar günü,Anneler günü gibi kapitalist sistemlerin eseri tüketimi pompalayıcı uyduruk günler yok:)
Bir baba olarak; babalar gününmü kırk yıl kimse kutlamasa gocunmam.
Evladımın babalar günü dışında bana saygı göstermesi yeter de artar,
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Evladımın babalar günü dışında bana saygı göstermesi yeter de artar,

Abi bu sözün beni bitirdi işte. Diyecek bişey kalmadı artık. Babalar gününü siliyorum hayatımdan :cherry:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:14 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:02 PM ----------

Son Dakika : Şok şok şok Pazar günü için izini koparmış bulunuyorum İç işleri bakanından :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Abi bu sözün beni bitirdi işte. Diyecek bişey kalmadı artık. Babalar gününü siliyorum hayatımdan :cherry:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:14 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:02 PM ----------

Son Dakika : Şok şok şok Pazar günü için izini koparmış bulunuyorum İç işleri bakanından :)

Sözü bilen kişinin, yüzünü ak ede bir söz
Sözü pişirip diyenin işini sağ ede bir söz
Söz ola kese savaşı, söz ola kestire başı
Söz ola ağulu aşı, yağ ile bal ede bir söz

Kişi bile söz demini, Demeye sözün kemini
Bu cihan cehennemini, Sekiz cennet ede bir söz
Yunus şimdi söz yatından, söyle sözü gayetinden
Pek sakın o sah katından, Seni ırak ede bir söz


Yunus Emre
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst