Ehliyet sorunu

Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
Selam arkadaşlar;
Size bugün ehliyet almaya çalışırken yaşadığım sorunu anlatacağım.Hem çözüm aramak için hem de bilmeyenlerin bu konuda bilgilenmesi için...
Bugün ehliyet almaya hak kazandığımı belirten sertifikalarımla kaymakamlığın yolunu tuttum.Bildiğiniz gibi mükemmel tasarlanmış kusursuz işleyen devlet prosedürlerine sahibiz.Sertifikaları gösterdiğimde bana ilk söylenen;
-kardeşim sen bu sertifikaları ayrı yerden almışın!
-ee nolmuş yani illa aynı yerden mi almam gerek?
-fazladan para verirsin...
-(çüş)
benim ehliyet kursları farklı ilçelere bağlı olduğundan ikisinin de kaydını ayrı emniyet ilçe müdürlüklerinde yaptırmam gerekiyormuş.Yani bende b ve a2 var gidip a2 ye 70-100 arası bişey vercem,sonra gelip b ye 213 ytl vericem.Yani benim ehliyet almakta yeterli olduğumu gösteren belge sadece tek bir kurumu ilgilendiriyor,diğer emniyet müdürlükleri beni tanımıyor.
Yarın gidip diğer ilçe müdürlüğüyle konuşçam (bugün gittiğim yerde öyle dediler)İşbilen abilerim acaba bir çözümü var mıdır bunun?:silent:

(bu mesajı 10 kişiye forward edin de nolur nolmaz.:p)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla ben kurstan aldığım her şeyle gittim trafiğe. hatta bi tane yeşil kağıt eksik 2 gün snra getirirsin dedi. o halde aldım.
a2 ve b içn toplam 210 ytl para verdim. +10 ytl müşavirlikten dosya hazırlatma.
paraları da tek bi yere verdim. ufak bi oda yapmışlar para toplayan bi adam war içerde. verdim parayı 2 gün snra aldım. şıppadanak. şaşırdım:)
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
Selam arkadaşlar;
Size bugün ehliyet almaya çalışırken yaşadığım sorunu anlatacağım.Hem çözüm aramak için hem de bilmeyenlerin bu konuda bilgilenmesi için...
Bugün ehliyet almaya hak kazandığımı belirten sertifikalarımla kaymakamlığın yolunu tuttum.Bildiğiniz gibi mükemmel tasarlanmış kusursuz işleyen devlet prosedürlerine sahibiz.Sertifikaları gösterdiğimde bana ilk söylenen;
-kardeşim sen bu sertifikaları ayrı yerden almışın!
-ee nolmuş yani illa aynı yerden mi almam gerek?
-fazladan para verirsin...
-(çüş)
benim ehliyet kursları farklı ilçelere bağlı olduğundan ikisinin de kaydını ayrı emniyet ilçe müdürlüklerinde yaptırmam gerekiyormuş.Yani bende b ve a2 var gidip a2 ye 70-100 arası bişey vercem,sonra gelip b ye 213 ytl vericem.Yani benim ehliyet almakta yeterli olduğumu gösteren belge sadece tek bir kurumu ilgilendiriyor,diğer emniyet müdürlükleri beni tanımıyor.
Yarın gidip diğer ilçe müdürlüğüyle konuşçam (bugün gittiğim yerde öyle dediler)İşbilen abilerim acaba bir çözümü var mıdır bunun?:silent:

(bu mesajı 10 kişiye forward edin de nolur nolmaz.:p)




Sanırım açıklaman biraz eksik.

Kaçtane sertifika aldın ki sen ayrı yerlerden dediler ?
 
Katılım
8 Eyl 2008
Mesajlar
1,788
Yani sen başka bir sürücü kursundan sertifika aldın fakat gittik o il veya ilçe dışından sertifika almaya çalıştın öyle mi ben mi yanlış anladım?
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
ilçe dışından; bi ehliyet kursu eryamana bağlı (b olan) diğeri ise yenimahalleye anlatabildim mi?
 
Katılım
8 Eyl 2008
Mesajlar
1,788
Bende Milli Eğitim de Çalışıyorum İlçede Burada tek sürücü kursu var sertifikalar İlçe Milli Eğitimden veriliyor Gidipte başka bir yerden alamıyorsun.Gelen Kişilerde Ziraat Bankasına 20 Tl yatırıp dekontu bize getiriyorlar İmza attırıyoruz Soğuk mühür Vurup Sertifikayı veriyoruz daha sonra alan kişiyi Emniyete Yönlendiriyoruz Olay Bundan ibaret.
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
ben şuan emniyete yönlenme aşamasındayım halil abi sertifikayla sorunum yok...
 
Katılım
18 Haz 2009
Mesajlar
27
benim de b ehliyetim var temmuzda a2 alacağım..bakalım ne sıkıntılar çekeceğim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Üst