[Tekirdağ - MT]

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
at bakalım at nasılsa yenge okumuyor bunları nerde o delikanlılar çanakkelede kaldı evdeki bulaşıkları bile ben yıkıyom abi geçen gün kahve lekesi çıkmadı gömlekten bir förmül sülermisin

ne okumuyor?
Olum yengen kadar teknoloji bilsem Allahtan daha ne isterdim?
Ben cevapsız çağrıları bile zor anlıyorum
bu arada
Benim ihtisasım motor yağı lekeleri:)
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Yok abi ev işlerine elimi sürmüyorum. Beni sıktığı tek konu "haftasonu yanımızda ol, zaten hafta içi seni görmüyoruz" diyorlar.

Bu yüzden ev işi konusunda üzgünüm kimseye yardımcı olamayacağım. Ama su tesisatında sorun var, lambalar neden yanmıyor gibi teknik konularda danışmanlık yapabilirim arkadaşlar :)
 
Katılım
24 Nis 2008
Mesajlar
693
bırak sülüman kardeşimya akşam iş çıkışı nere giden olummmmmmmm eve gitmiyonmu akşama bi m ereğlisi yapalım işte ne olcek
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Abi akşam dedim ya sana bu akşam marangoza gidicem. Kısmetse benim akvaryum mobilyası ve elbise askılığı bitecek bugün de onları alacağız :)

Yeni akvaryumuma kavuşacağım için çok mutluyum bu arada.
 
Katılım
24 Nis 2008
Mesajlar
693
heyyyyyyyy çorlu gurubu yokmu bu akşam işi gücü olmayan evden korkmayan benzin sorunu olmayan kimse bütün alköllü alkölsüz iççkiler benden
 
Katılım
8 Ocak 2009
Mesajlar
747
Selam Millet,
Bir kaç gündür oldukça yoğunum, çok az yazma fırsatım oldu forumda. Görüyorum da muhabbet akmış gitmiş ama bir sonuca bağlanmamış :)
Bu akşam Süleyman ile beraber gideceğiz akvaryum dolabını almaya, benim de bir dolap var orada. Ama nasıl alacağız o koca dolabı bilemiyorum tabii...
Bu arada büyük bir gezi olayına ben de varım ama en az 2-3 haftada önceden planlamamız lazım ki ona göre hazırlıklar yapılsın, evden randevular alınsın :)
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
arkadaşlar tekirdağ üzerinden marmara adasına geçmek gibi bir planımız var önümüzdeki ay.

bu feribotların sefer saatleri ve geçiş ücretiyle ilgili bilgisi olan varmı?

teşekkürler:rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar tekirdağ üzerinden marmara adasına geçmek gibi bir planımız var önümüzdeki ay.

bu feribotların sefer saatleri ve geçiş ücretiyle ilgili bilgisi olan varmı?

teşekkürler:rendeer:

en son özer gitmişti,Tekirdağ iskele ve Barbaros'tan kalkıyor.
Önceki yıllarda Silivri'den bile vardı,ama en iyisi Tekirdağ ve Barbaros'tur süre daha kısa.İstanbul seyahat'ten de öğrenebilirsin
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Bende barbarostan binmeni öneririm. Ciner grubuna aitti sanırım oraya giden Ömer kaptan. Ömer kaptan için İstanbul seyehatten bilet alınabiliyordu sanırım.
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
en son özer gitmişti,Tekirdağ iskele ve Barbaros'tan kalkıyor.
Önceki yıllarda Silivri'den bile vardı,ama en iyisi Tekirdağ ve Barbaros'tur süre daha kısa.İstanbul seyahat'ten de öğrenebilirsin

Bende barbarostan binmeni öneririm. Ciner grubuna aitti sanırım oraya giden Ömer kaptan. Ömer kaptan için İstanbul seyehatten bilet alınabiliyordu sanırım.

teşekkürler arkadaşlar

özer'le özelden mesjlaşayım heman:)
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
teşekkürler arkadaşlar

özer'le özelden mesjlaşayım heman:)

selam geldim şimdi stajdan hemen bakayım dedim bilgisayara amma dayamış dökmüşsünüz yine bugün :) İlk önce dilaver abiye söyliyeyim cevap vereyim sapancaya gidiyor musunuz diye bi soru sormuş hiç biriniz oralı olmamışsınız yani :bounce:

abi ben gidemiyorum acıkcası. arkadaşlara da soyledim ama pek cevap alamadım.. :(
Ondan sonra da Coşkun abime ; Abi Marmara adasına en son geçen senelerde gittimdi. onun harici en son erdeğe gittim saat 17 de kalkıyo feribot. gerçi 17.30 u falan bulmuştu saati. onun haricinde;MArmara adasınada barbarostan saat 17 de feribot oldugunu biliyorum tam saatini söylemek açısıdan önümüzdeki günlerde buraya yada özel msj yolu ile ulaşırım abicim Selamlar Tekirdağdan:cat:
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
selam geldim şimdi stajdan hemen bakayım dedim bilgisayara amma dayamış dökmüşsünüz yine bugün :) İlk önce dilaver abiye söyliyeyim cevap vereyim sapancaya gidiyor musunuz diye bi soru sormuş hiç biriniz oralı olmamışsınız yani :bounce:
Ben gidemiyorum:)
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Ohh tekirdağ mt gezsin :)
Bir haftaya kadar motoru parçalara ayırıp gelen rulman sesini bulmayı umud ediyorum bende :p
Ondan sonra gezilerde boy göstermeye başlarım büyük ihtimal :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ohh tekirdağ mt gezsin :)
Bir haftaya kadar motoru parçalara ayırıp gelen rulman sesini bulmayı umud ediyorum bende :p
Ondan sonra gezilerde boy göstermeye başlarım büyük ihtimal :)

bence gezmeye devam et,o zaman rulmanın sesi artar,bulman kolay olur:)
Hadi be Emrah,gezelim artık:)
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
bence gezmeye devam et,o zaman rulmanın sesi artar,bulman kolay olur:)
Hadi be Emrah,gezelim artık:)

Yok abi ben çok kıllanıyorum öyle seslere gezmiyim şimdi ne olur ne olmaz
söküp bulmalıyım o sesi :)
Şu hafta bi geçsin ilk işim satılık ilanını kaldırıp motoru parçalamak olacak :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst