dolmalık bibere dönmüş granajlarda asma yapragı :mrgreen:
dolmalık bibere dönmüş granajlarda asma yapragı :mrgreen:
yok be kardeşim yeni şeylere her zaman açığızBenzetmeye bak ya...Ayıp beh...Biraz daha emeğe saygılı olabilirdin Ölçülü eleştiri yapabilirdin.Böyle maytep geçerek değil, Sayın saygı değer kardeşim...
resimler gözükmüyor.