Yamaha Yamaha YBR 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
Selka, seni cahil gördüm ve üzüldüm adına. Bu motorda 16bin yaptım ve yapıyorum. Bu motor hava ve yağ radyatörlü. Ve ben bu motorla yola çıkınca "lan şu garibi bi dinlendireyim 100 km dir üzerindeyim" dediğimi/düşündüğümü hatırlamam. İst-Yozgat yolculuğunda, Ankarada durdum yakıt aldım topuk yaptım yozgata köydede garaja çektim. Ve hala da o şekilde kullanırım. Şişme olayına gelince çok haklısın, nerde bi motor görse çok şımarıyo çok şişiyo işte bende bu huyunu sevmem keratanın ama yapısı da bu. Japon yapmış, dandik be kardeşim, ben aldım pişmanım siz sakın almayın.

ybr yi arabsitanda kullansan dip gaz 500 km boyunca yine şişecegini sanmam yani:p:):mrgreen::wiinkk:
 
Katılım
11 Nis 2005
Mesajlar
101
Geçtiğimiz Pazar günü, sıcak havada, Erdek - Istanbul arası, aşağıdaki yükle, 4 saat, 300 km. kullandım.

Motoum 26bin km.de, Yamaha motor için, şişme deyimi kullanan arkadaşın, motor bilgisini tazelemesini öneririm :)

img_3341.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
22 May 2009
Mesajlar
91
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
beyler yamahaynın birezilya sayfasına bakarmısınız.yrb250 nin ismi fazer 250.dikkatimi çekti bütün markalar motorlarının isimlerini pazara göre değiştiriyo ama neden çözemedim.ybr 250 çok gzl ilerde bende alıcam
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
Geçtiğimiz Pazar günü, sıcak havada, Erdek - Istanbul arası, aşağıdaki yükle, 4 saat, 300 km. kullandım.

Motoum 26bin km.de, Yamaha motor için, şişme deyimi kullanan arkadaşın, motor bilgisini tazelemesini öneririm :)

img_3341.jpg

redline dan eksoz çikişi sararmiş gibi kaç bin devirde vites attiriyorsunuz:cherry::cherry:
 
Katılım
11 Mar 2005
Mesajlar
479
Beyazs abi seni aradım aradım c.tesi açmadın be abi, çok hayıflandım. Ben Murat YBR250 si olan. Bişey danışcakdım. Yapma böle abi. 532 674 40 67 numaram benim :)
 
Katılım
11 Nis 2005
Mesajlar
101
Beyazs abi seni aradım aradım c.tesi açmadın be abi, çok hayıflandım. Ben Murat YBR250 si olan. Bişey danışcakdım. Yapma böle abi. 532 674 40 67 numaram benim :)

Cumartesi Erdek yolunda oldugum icin telefonu duymadım. Inince numarayı gordum ama geri donus yapamadım. Eee soyle bakalim, ne diyecektin? :)
 
Katılım
11 Mar 2005
Mesajlar
479
Cumartesi Erdek yolunda oldugum icin telefonu duymadım. Inince numarayı gordum ama geri donus yapamadım. Eee soyle bakalim, ne diyecektin? :)
Motorun yağını değiştircektim, hani bakım işlerini sen kendin yapıyorsun ya. Bende senden bilgi alayım dedim. Kaç numara yağ kullanıyosun, ne tür işlemler yapıyosun vs vs diye.
:)
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
şişme olayını atlayın, 125 ybr bile şişmiyor.tarafımdan denendi.
dipgaz hemen hemen hiç gaz kısmasız diyebilirim.yani trafik müsait oldukça sürekli dipgaz ve üzerine tam yatarak.yük olarakta adanadan mersin taşucu-boğsak a kamplı çadırlı gittik.oltalarımda dahil:mrgreen:
yani şişme olayını düşünmeyin bile:bounce: farazi hesaplarla üzerine bile binmeden çamur atmayın:pr:
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
şişme olayını atlayın, 125 ybr bile şişmiyor.tarafımdan denendi.
dipgaz hemen hemen hiç gaz kısmasız diyebilirim.yani trafik müsait oldukça sürekli dipgaz ve üzerine tam yatarak.yük olarakta adanadan mersin taşucu-boğsak a kamplı çadırlı gittik.oltalarımda dahil:mrgreen:
yani şişme olayını düşünmeyin bile:bounce: farazi hesaplarla üzerine bile binmeden çamur atmayın:pr:

ben ybr yi şişirdim arkadaslar itiraf diyorum şişti:queen::queen:ama hava aşiri sıcaktı asfalttan buhar çikiyodu resmen ve biz sürekli 100-110 gittik tekirdaga gidiyoduk 270. kmlerde şişmişti:wiinkk:tekirdag -saray arasinda şişti bu arada motor
 
Katılım
11 Mar 2005
Mesajlar
479
Sedat bu pazar dugundeyız. Bıdahakı pazar koy pıknıgı (Sosyal) ve ayın 26.da da Ardahana gıdıyorum. Allah nasıp ederde donersek motorları kararlastıracagımız bır mekana suruyoruz ok. Basma olayını kafana takma sonucta tek sılındır ve ben her sekılde sana uyarım rahat ol. Bı bakmıssın o gune kadar GSR600 almısım bellımı olur.
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
Geçtiğimiz Pazar günü, sıcak havada, Erdek - Istanbul arası, aşağıdaki yükle, 4 saat, 300 km. kullandım.

Motoum 26bin km.de, Yamaha motor için, şişme deyimi kullanan arkadaşın, motor bilgisini tazelemesini öneririm :)

img_3341.jpg

YBR gercekten guzel motor fakat imkanlar elvermiiyor....

Benim de aklıma takılan iki motor var... DL650 ve YBR250. Bu iki motorun birbirinden cok farklı oldugunu biliyorum. Suan CBF 150 kullanıyorum Sehir içi kullanımdan cok memnunum ama uzun yolda yavaş kalıyor. Önceleri DL650 alayım uzun gezilerimde kullanırım diyordum. Ama her ikisine de yetecek (Sehir içi ve sehirler arası) bir YBR250 almak daha mı mantıklı olur....

Aslında istedigim cok fazla bişi degil.
1: Uzun yolda artcı ve yuk ile motoru fazla sıkıştırmadan 110-120 sabit hızlada gitmek. (Ruzgar ve rampa durumuna göre 100 olsun. 100 den asagı düsmesin) Uzun yola cok fazla gitmiyorum. 17.000 km de an fazla 500 km'lik uzun yol yaptım..
2: Uzun veya kısa yol farketmez kesinlikle titreşime kabul edemem.
3: Sehir içinde kıvrak viraj kabiliyeti yuksek ve yol tutsu cok iyi olmalı.(Yaz aylarında bol virajlı yayla yollarında kullanırken zevki eziyete dönüştürmemeli) Uzun yolda da rahat olmalı.
4: Ülkemizde benzin fiyatları malum. Bu sebeple son derece ekonomik olmalı.
5: Yedek parça ve servis durumunu her iki motoru da biliyoruz zaten..
6: Bakımı kolay olmalı.

Bu durumda isteklerimi en iyi karşılayabilecek motor hengisi olur....
DL650 Sıfır fiyati: 21.000 vicarında. İkinci el Sanırım 12.000'e bulabilirim. 2005 modell
YBR250 Sıfır fiyati 10.000 civarında. İkinci el 7.000 tl 2006-2007 model...
BU ŞARTLARDA BANA HANGİ MOTORU ÖNERİRSİNİZ.
 
Katılım
26 Ara 2008
Mesajlar
1,205
YBR gercekten guzel motor fakat imkanlar elvermiiyor....

Benim de aklıma takılan iki motor var... DL650 ve YBR250. Bu iki motorun birbirinden cok farklı oldugunu biliyorum. Suan CBF 150 kullanıyorum Sehir içi kullanımdan cok memnunum ama uzun yolda yavaş kalıyor. Önceleri DL650 alayım uzun gezilerimde kullanırım diyordum. Ama her ikisine de yetecek (Sehir içi ve sehirler arası) bir YBR250 almak daha mı mantıklı olur....

Aslında istedigim cok fazla bişi degil.
1: Uzun yolda artcı ve yuk ile motoru fazla sıkıştırmadan 110-120 sabit hızlada gitmek. (Ruzgar ve rampa durumuna göre 100 olsun. 100 den asagı düsmesin) Uzun yola cok fazla gitmiyorum. 17.000 km de an fazla 500 km'lik uzun yol yaptım..
2: Uzun veya kısa yol farketmez kesinlikle titreşime kabul edemem.
3: Sehir içinde kıvrak viraj kabiliyeti yuksek ve yol tutsu cok iyi olmalı.(Yaz aylarında bol virajlı yayla yollarında kullanırken zevki eziyete dönüştürmemeli) Uzun yolda da rahat olmalı.
4: Ülkemizde benzin fiyatları malum. Bu sebeple son derece ekonomik olmalı.
5: Yedek parça ve servis durumunu her iki motoru da biliyoruz zaten..
6: Bakımı kolay olmalı.

Bu durumda isteklerimi en iyi karşılayabilecek motor hengisi olur....
DL650 Sıfır fiyati: 21.000 vicarında. İkinci el Sanırım 12.000'e bulabilirim. 2005 modell
YBR250 Sıfır fiyati 10.000 civarında. İkinci el 7.000 tl 2006-2007 model...
BU ŞARTLARDA BANA HANGİ MOTORU ÖNERİRSİNİZ.

Abi ybr250 bildiğim kadarı ile ilk bakımdan sonra 2.bakımı 10binde çok dayanıklı bir motor olduğunu söylüyor alanlar zaten benzin konusunda ybr galip titreşim konusunda bilemiycem ama yedek parça ve servis durumu zaten her ilçede bile yamaha servisi var yanlız dediğin gibi iki motor arasında dağlar kadar fark var birde motorun diyatı 10bin civarı değil yahu indirim yaptı yamaha:) 8küsür birşey.

Ha birde aklımda olan bir model hyosung gt250comet ybr'ye alternatip olabilirmi bilmiyorum ama 30beygiir 2silindir performansı biraz daha iyidir. Ama ybr'ye dayanıklılık servis parça olarak aday olamaz.
 
Katılım
11 Mar 2005
Mesajlar
479
G.BEREKET tırsma canım YBR250 de titreşim yok. Yamaha kalitesi rahat olun.Tecrübe ile sabittir.
 
Katılım
8 May 2009
Mesajlar
34
Meraba arkadaşlar. Bir ybr 250 hayranı olarak aranıza yeni katıldım. İnşallah şu yaz bitmeden bir ybr 250 sahibi olmak istiyorum. Tabi ben alana kadar beldeyama bi gaddarlık daha yapmassa :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:21 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:14 PM ----------

Yamaha_Fazer_250cc_Photos_.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:23 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:21 PM ----------

img0317js1.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:26 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:23 PM ----------

img0972ms6.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:29 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:26 PM ----------

adsz9856.png


---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:32 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:29 PM ----------

imag324fakeoz6.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:36 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:32 PM ----------

D07DE_3.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:38 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:36 PM ----------

yamahafazeruj2.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:39 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:38 PM ----------

adsz4755.png


---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:45 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:39 PM ----------

yamaha-ybr250.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:48 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:45 PM ----------

1617EE_1.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:48 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:48 PM ----------

209079_1.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:59 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:48 PM ----------

ybr250_001_1024.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:05 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:59 PM ----------

hondaxre3002009.jpg
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
çantalı kırmızı ybr hayallaerimin motoru:p:p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:37 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:35 PM ----------

Sedat bu pazar dugundeyız. Bıdahakı pazar koy pıknıgı (Sosyal) ve ayın 26.da da Ardahana gıdıyorum. Allah nasıp ederde donersek motorları kararlastıracagımız bır mekana suruyoruz ok. Basma olayını kafana takma sonucta tek sılındır ve ben her sekılde sana uyarım rahat ol. Bı bakmıssın o gune kadar GSR600 almısım bellımı olur.

gsr i alinca ybryi satma abi dursun onu ben alirim o günlük:cherry::cherry:zaten biz ancak günlük aliriz:queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst