MOTOSİKLETLER fark ediliyormu?? Hiç sanmıyorum..!

Katılım
12 Mar 2009
Mesajlar
1,194
Millet daha kendinin farkında değil ki motosikleti fark etsin? Çarptıktan sonra bir de sanki çarptıkları çöp kutusuymuş gibi %80’inin “Ay görmedim nereden de çıktı?”, “Araya girdi önüme atladı” ki bunlar kabahati özründen büyük olanlar bir de “Beni sıkıştırdı!” (genelde büyük araç, küçük aracı sıkıştırır ama insanların görüşleri tabi izafi olabilir bazen) ve “Niye motosiklet kullanıyorsunuz ki” gibi cümleler sarf edebiliyorlar o zaman tam sinirleriniz bozuluyor. Dövseniz ayrı bir sıkıntı, sövseniz ayrı bir sıkıntı.

Maalesef burada forum’da da her ne kadar komikte olsa… archeus arkadaşımızın da bahsettiği gibi belki 100 yıl daha devam eder ya iyi olur belki de daha da kötü olur, bir de korkut250 arkadaşımızın da değindiği gibi aynanın hala ne işe yaramadığını anlamış değil bizim milletimiz.

Neyse bygrm, Allahtan bir şey olmamış kadıncağız sadece kendi öküzlüğüyle kalmış üstüne bir de olaya katılımcı olmayan birinden laf yemiş. Umarım biraz üstüne düşünmüştür hanımefendi niye bu lafı yedim diye.

bravoo çok güzel yansıtmışsınn yorumun için çok teşkkürler..:rendeer:::biggrinn::biggrinn::thanks:
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Ya tali yoldan çıkıyor vatandaşın teki senin motosikletinle anayoldan geldiğini göre göre yola çıkıyor ve kaza olduğu zamanda hızlı geliyordu duramadı bana çarptı.Sonrada motosikletler hız yapıyor derler.
 
Katılım
30 May 2009
Mesajlar
185
Motosikleti
Moto Guzzi V85TT Travel
aslında araba ehliyeti vermeden önce insanlara motosiklet ehliyeti vermek, birkaç sene sonra araba ehliyetine çevirmek lazım. o zaman herkes ayna kullanmayı öğrenir. Ayrıca o trafikte motorlara yol verenlerin hepsinin eminim ki motosiklet ile bir şekilde bağı vardır. ya kendisi, ya akrabası ya da arkadaşı motorcudur diye düşünüyorum.
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
aslında araba ehliyeti vermeden önce insanlara motosiklet ehliyeti vermek, birkaç sene sonra araba ehliyetine çevirmek lazım. o zaman herkes ayna kullanmayı öğrenir. Ayrıca o trafikte motorlara yol verenlerin hepsinin eminim ki motosiklet ile bir şekilde bağı vardır. ya kendisi, ya akrabası ya da arkadaşı motorcudur diye düşünüyorum.

Senin bu önerin olmayacak bir iş.:cat:
 
Katılım
13 Ağu 2005
Mesajlar
55
Ya tali yoldan çıkıyor vatandaşın teki senin motosikletinle anayoldan geldiğini göre göre yola çıkıyor ve kaza olduğu zamanda hızlı geliyordu duramadı bana çarptı.Sonrada motosikletler hız yapıyor derler.

Bununla ilgili olarak çok samimi bir arkadaşım bana hanımıyla birlikte Scooter’da giderken gözlerinin önünde gerçekleşen bir olayı anlattı. Bir bayan motosikletçi CBR600’ü üzerinde kendi hakkı olan yolda ilerlemektedir, bu noktayı tam olarak hatırlayamadım fakat ya sağından ya da solunda başka bir bayan şoför Range Rover’ıyla sanki CBR600’daki bayan yokmuş gibi yola çıkmış ve fizik yasaları gereğince bir uzayda ilerleyen iki nesne çarpışmış.

Burada Allahtan bayan motosikletçinin dizlikler hariç ekipmanları tammış bu yüzden sadece dizinde ve bacaklarında sıyrıklar ya da yaralar oluşmuş, bizim arkadaş hemen koşmuş ilk yardıma. Range Rover’daki %100 hatta %100.000.000.000∞ haksız olan bayan inmiş bir de afra tafra kesmeye başlamış, “kocam şu an yolda” gibi cümleler sarf etmiş (sanki kocası yaptığını haklıya çevirecek ya bir de), bir de üstüne üstlük önceki yazımda da belirttiğim gibi “niye motosiklet kullanıyorsunuz ki” demiş.

Şimdi zaten Range Rover’daki bayan baştan suçlu, hem de çarptığı motosikletten önce bir insan (tabi bunu anlamamak için nasıl bir vicdana sahip olmak lazım bilemiyorum artık), üstüne üstlük arabanın ve motosikletin, hatta bisikletinin tabi olduğu trafik kurallarını ihlal etmiş durumdasın. Affedersiniz arkadaşlar ama kocası da gelip hanımının yediği, cacık için diyelim :), bir de avukatlık mı yapacak orda. Burada benim öncelikle anladığım şey cehalet para ile telafi edilemez, cehalet ve para bir araya geldiğinde Range Rover’daki bayan arkadaşımız ortaya çıkıyor.

Ülkemizde İNŞALLAH trafik bir düzene girer artık, insanlar hakkettikleri cezaları alırlar, herkes birbirine saygılı davranır.
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
eee kardeşim geçen benim patladığım çocuk hatta bana patlayan çocuk ta bir örnektir yani bu gibi durumlara ben alıştım full korumayı giyip demir kaportalı activam la bam güm dalıcam bundan sonra
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Bununla ilgili olarak çok samimi bir arkadaşım bana hanımıyla birlikte Scooter’da giderken gözlerinin önünde gerçekleşen bir olayı anlattı. Bir bayan motosikletçi CBR600’ü üzerinde kendi hakkı olan yolda ilerlemektedir, bu noktayı tam olarak hatırlayamadım fakat ya sağından ya da solunda başka bir bayan şoför Range Rover’ıyla sanki CBR600’daki bayan yokmuş gibi yola çıkmış ve fizik yasaları gereğince bir uzayda ilerleyen iki nesne çarpışmış.

Burada Allahtan bayan motosikletçinin dizlikler hariç ekipmanları tammış bu yüzden sadece dizinde ve bacaklarında sıyrıklar ya da yaralar oluşmuş, bizim arkadaş hemen koşmuş ilk yardıma. Range Rover’daki %100 hatta %100.000.000.000∞ haksız olan bayan inmiş bir de afra tafra kesmeye başlamış, “kocam şu an yolda” gibi cümleler sarf etmiş (sanki kocası yaptığını haklıya çevirecek ya bir de), bir de üstüne üstlük önceki yazımda da belirttiğim gibi “niye motosiklet kullanıyorsunuz ki” demiş.

Şimdi zaten Range Rover’daki bayan baştan suçlu, hem de çarptığı motosikletten önce bir insan (tabi bunu anlamamak için nasıl bir vicdana sahip olmak lazım bilemiyorum artık), üstüne üstlük arabanın ve motosikletin, hatta bisikletinin tabi olduğu trafik kurallarını ihlal etmiş durumdasın. Affedersiniz arkadaşlar ama kocası da gelip hanımının yediği, cacık için diyelim :), bir de avukatlık mı yapacak orda. Burada benim öncelikle anladığım şey cehalet para ile telafi edilemez, cehalet ve para bir araya geldiğinde Range Rover’daki bayan arkadaşımız ortaya çıkıyor.

Ülkemizde İNŞALLAH trafik bir düzene girer artık, insanlar hakkettikleri cezaları alırlar, herkes birbirine saygılı davranır.

Kimse alınmasın ama bayan sürücülere iki kat dikkat etmek lazım.:cat:
 
Katılım
18 Şub 2009
Mesajlar
955
böyle motosikletleri tanımayan dingillere vereceksin 52 bionik mobyleti atıcaksın trafiğin ortasına git bakalım diyeceksin görsün nasılmış kendi başına gelince bence iyi bi ceza olur walla 10 tanesine versen bu cezayı 1000 kişinin kulağına gider, 1000 tanesine versen ...... kişinin kulağına gider böyle böyle duymayan kalmaz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst