- Katılım
- 22 May 2008
- Mesajlar
- 532
arkadasım oncelikle geçmiş olsun.bende hyo var.11 e geldi kesinlikle motorla alakalı hiçbir sorun yasamadım.sitedeki çok hyo kullanıcısı olduğunu düşünerek teneke vb kelimeler kullanmak ayıp ve saygısızca.biraz daha dikkatli olun lütfen.ayrıca ben boyle sorun çıkaran 3 haftalık motoru daha once ne gördüm ne de duydum.