[Kayseri - MT]

Katılım
23 Şub 2009
Mesajlar
135
yani kaçtığını kabul ediosunnn

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:13 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:13 AM ----------

:queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
he ya çok pis kaçtım hemde :)
neyse hatamı anladım şimdi evden çıkıyom geliyom parasını vermeye :cat:
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Günaydın herkese :rendeer: hayırlı işler bol kazançlar...
 
Katılım
9 Mar 2009
Mesajlar
17
başkan bu hafta nereye gidilecek kararlaştırıldımı

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:12 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:07 PM ----------

cevaben bekliyorum
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
bu hafta bence bi yere gitmeyin. çünkü hava araporunda yağmur veriyor. ıslanıp hasta olmayın...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:41 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:27 PM ----------

1-1.jpg

nasıl olmuş arkdaşlar?
 
Katılım
23 Şub 2009
Mesajlar
135
tuncay abiii motorcu üşümez motorcu ıslanmaz motorcu acıkmaz:p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:43 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:42 PM ----------

haa bu arada ampülün parası ne olduuuu:queen:
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
motorcu üşümez motorcu ıslanmaz motorcu acıkmaz
motorcu sadece hasta olur yataktan çıkmaz :)

hay ben o ampülü....
verdim abine parasını....
zaten git gel benzin parası ampülün parasından çok yaktı :)
 
Katılım
23 Şub 2009
Mesajlar
135
ben bilmem ben abimi nii tanımam ampülü kimden aldın sen benden o zman parasını bana ver çık gel hadi bekliom:flower:
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
arkadaş eve yemeğe çağırdı. yemek daha önemli::zencii::. sonra gelirim yeniden sana parasını vermeye :mrgreen:
 
Katılım
23 Şub 2009
Mesajlar
135
valla bilmem ben yemeği nii çık gel didim kızlarla aşna fişneye gidion yemek bahanesi uyduruon bana sonra:queen::queen::queen:
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
27
valla motordan memnunum. Gecenlerde arka signal kirildi adamlar 20 ytl fiyat cekti. Bende almadim. Mehmet abinin amcasi sagolsun 1 saat ugrasti bi sekilde yapistirdik oyle hallettik. Su anda on martosorlerden birisinin kecesi patlamis yag sizdiriyor. Haftaya gotururum yaptirmaya. Ama servise degil bildigim ustaya. Kanuni servisinden pek memnun degiller. Tanidik bildik ustaya giturmek motoru mantikli. Hor kullanmazsan motoru pek sorun cikartmaz

saolasın abi aldıım zaman ii bir usta bulmam lazım o zman..ustayı nerden bulacaz sanayide olurmu??:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst