Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
1,294
Yukarıdaki hesap bağdattan geri döner

Şimdi hesap yapalım.

14 litre yakıtımız var.

1 litre benzin 3,22 tl

Katettiğimiz mesafe 242 km.

3,22 x 14 LT = 45,08 TL

242 Bölü 45,08 = 5,36 lt/km

5,36 x 3,22 = 17,25/100 km.

Yani 172 bin lira yakıyor. 100 kilometrede tüketilen yakıt ise 5,36 LT

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:39 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:36 PM ----------

Bir başka hesap ise

14 lt benzin 3,22 tl den 45,08 tl eder.

Yaptığın toplam km yi bu rakama bölüyorsun 242/45,08= 5,36/100km

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:43 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:39 PM ----------

Metehanın yaptığı hesapta şöyle diyor

100 km de 2,48 lt yakıt tüketilmiş

2,48 lt yakıt ne kadar yapıor? 3,22 liradan 7,98 lira ediyor.

yani 100 km de 7,98 lira yakıt tüketmiş. 242 yi 7,98 e bölersek 30 çıkıyor. Halbuki 14 çıkması lazım.
 
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
14 litrede 242 km az diye dusunuyorum. Normal sartlarda bir depo ile 400 km'ye yaklasilmasi lazim. CBF 150'in de ortalama 100km/3 litreyi gecmemesi lazim. Cok devirli kullanimlarda gecebilir ama en fazla 3,5 litre olur.

Hesapta bir hata var gibi...

bir depo ile 400 km de soyle bir tablo çıkıyor...
sssssssss.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
192
slm

kım ne yakar yakmaz bılmıyorum ama su ana kadarkm de 10 kurusu hiç gecmedım uzun yolda basıyorsun yakıyor sehir içinde dur-kalklar olayo bıtırıyor henız 5200 detım 0,80 - 0,60 kurus arasına hiç inemedım :pr:
 
Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
1,294
Olmayan radyatörün göstergesi mi olur?

Hava soğutmalı motorlarda gösterge olmaz.
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
ya bnm caracalı satıp cbf mi alsam ki bugün arkadasın kıne bındım cok hosuma gıtti . Ama çok hafif , korktum o yüzden
 
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
31
Arkadaşlar cbf 150'nin hararet göstergesi nerede??

Devir göstergesinin yanında. :cherry:
Varmı ki?... :cherry::cherry::cherry:
:queen::queen::queen: hatta diğer yanında da yağ göstergesi var :queen:

bu arada gerçekten de bir yağ göstergesi olsaydı iyi olurdu :salut:

SÜPER YAAA :cat:
 
Katılım
8 May 2009
Mesajlar
16
slm arkadaslar ben ikinci el aldım cbf 150 suan 33000 de fakat 105 zorlasam 110yani sürati bu kadarmı gider bunlar yoksa motor gitmiyor çekişten düştümü youtubede görüyorum adam 120 130 basıyor nasıl oluyor bu arkadaslar .dişli degiştirirsem bi faydası olurmu bide bu arkamı öndişlimi degişir bilen varsa paylassın arkadaslar cümleten eyvallah....

---------- Mesaj ekleme zamanı: 05:07 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 05:02 AM ----------

motorumun yagını10 45 10 50 koymamı söyledi arkadaslar daha koymadım bunun sürat ile bir alakası varmıdır arkadaslar bunlara bide devir göstergesi takılabilirmi takan varmıdı acaba saygılar
 
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
192
yapabılecegi ancak o kadar hız yukseltmek isteyip dişli degişirse hız 5 10 daha artar fakat torku düşer 33 000 e gore cekısıde iyiyse fazlasını bosver 150 cc den 250 cc performansı bekleme rahat motor rahatına bak
motor yagının kaliteli olanından sasma motorun sıhhati için iyidir
devir gostergeli aynı zamanda vites gostergeli cbf 150 cınde var bızde yok gıdon bıle gayet spor cbr 125 gibi devir satı taktuıranı gordum içinde honda yazan yere calısması saglıklımı bılmıyorum netıcede honda ürünü degil

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:18 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:05 PM ----------

http://www.honda-sundiro.com/pro/show.asp?ID=98&ClassID=3 bu adreste bulabilirsim
 
Katılım
8 May 2009
Mesajlar
16
tesekkürler elvis 78 girdim siteye güzel yapmışlar motoru devir göstergeside var neden koymamışlar acaba bizimkilere bilmem neysekı güzel motor bunlar sonuçta honda rahatlık bakımındanda güzel bende ilk1993 senesinde jawa 350 1995 mz150 almıştım sonra 251 mz sonra 301 mz seyhan 301 kanuni seyhan 125 ve seyhan 301 sonrası 2003 es titan ve şimdi cbf 150 ama cok rahat seyhandan sonra iki zamanlı olması süratliydi ama dört zamanlı gibi uzunömürlü olmuyırdu rahatım güzel motor yapmışlar gidişi cok muhtesem olmasa bile kendi klasmanında tatmin edici biraz torku deger sanırım bakalım bundan sonraki ne olur ilerisi gösterir herkese selamlar ...allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin........
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,882
merhaba topic sakinleri:p
bu akşam jantları siyah boyamayı düşünüyorum..
2 kat sprey boya atsam ilerde boya kalkarmı?
yoksa boyadan önce zımpara gibi başka işlemler gerekirmi?
saygılar..
kazasız sürüşler
 
Katılım
19 May 2009
Mesajlar
229
hocam aranıza yeni katıldım benim cbf 150 30 000 i geçti 2007 model ilk çalıştırdığımda küçük gazlar vermemle sibobdan vurma sesi geliyo yağlamayla alakası olabilirmi dayanıklı dediler zamanında bunu aldık korkuttu beni:silent: yardımlarınızı bekliyorum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst