Moderatör
- Katılım
- 20 Haz 2006
- Mesajlar
- 7,511
usta bence ayrı bir topik açın bakalım...
Mete'm Han'ım pandam derdim ben sana önceden, hala diyebilir miim? Size amca diyebilirmiiim? Benim hiç amcam olmadı gerçekten
usta bence ayrı bir topik açın bakalım...
süleyman abi okadar olurmu daha var
ŞİMDİKİLERİ YORUMSUZ OLRAK YAYINLIYORUMM
İŞTE BENİM MEMLEKETİM DİYEYİM SİZE
(metehandro abi bak bakalım tanıdık gelecekmi resimler )
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
daha bitmedi arkadaş lar bunlar kadar daha var fakat onlarıda öğelen civarı koyacağım
daha güzel olanları sona sakladım![]()
abi kısmet gideriz hem metehandro cincinati daha köfte yedircekti orada bizlere ama
bilmiyorum
aslında köfte orda değil orhangazide yenir
metehandroda yanlış yere götürcek bizi
sonra bize der orayı beğenmediniz madem ozaman orhangaziye gidelim der
demedi demeyin![]()
Tekirdağ MT burada paylaşıyor.Bizde böyle
Sebebini Özer'e sorabilirsin.
GELİBOLU ÇARDAK BİGA ÇAN BALIKESİR BANDIRMA SUSURLUK MANISA DERKEN 1200 KM BUYRUN LİNK TEKİRDAĞ MT...
http://www.motosiklet.net/forum/gez...nc-t-dag-mtgezisi1200km-uzun-ince-biryol.html
Mete'm Han'ım pandam derdim ben sana önceden, hala diyebilir miim? Size amca diyebilirmiiim? Benim hiç amcam olmadı gerçektenBu topikte çok gözüme çarpar oldun, açmıyor başka topik falan, benden izin almadı
açamaz
Süleyman abi bizim Metehandro Cincinatinin bahsettiği yerler oralarÇınarcık çınarcık diye yırtınıyor adam. Çınarcığa gittigimizde görürsün artık oraları da.
abi kısmet gideriz hem metehandro cincinati daha köfte yedircekti orada bizlere ama
bilmiyorum
aslında köfte orda değil orhangazide yenir
metehandroda yanlış yere götürcek bizi
sonra bize der orayı beğenmediniz madem ozaman orhangaziye gidelim der
demedi demeyin![]()
Yaparmııııııııııı ? ::153::
Yapar ::155::
Bu Pazara varmısınız Tekirdağ ekibi Çınarcığa gitmeye fırsat bu fırsat....
Elalem Gider MErsine ... :mrgreen:
Bu Pazara varmısınız Tekirdağ ekibi Çınarcığa gitmeye fırsat bu fırsat....![]()
ok sülüman...
...[sıze="6"]çınarcık işi...
Demokles savaşkayan abi...
Bay sıtar dozer...
üj bej semih abi...
çakma harleyci sülüman...
çapkın sülo abi...
Yakışıklı detayin...
Burgman faruk...
Tesisat orhan...
Slaycorp...
Frontıer...
Vili bili...
Cıbıf ilhan yazıcı...
Sunay bg...
Dikmen...
Halilihsan...
Ve diğer tüm trakyalı arkadaşların onayladığı müsait olduğu bir pazar gününe düşünmekteyim...organize olun artık bana tamam diyin...[/sıze]
bu hafta değil ama önümüzdeki hafta olursa çınarçık işine ben varım
panda amca :wiinkk: bana uyar ama köfteyi orhan gazide yeriz
orası daha iyi bence
he bu arada yanlız Lükaz gelemez sanırım onlar başka yere gideceklerdi o hafta sonuna
nerden biliyon dersen Lükaz benim kardeşim oluyor
agalar bu arda diğer resimleri yüklemeye çalışıyom
haberiniz olsun![]()
adam hepimizi ezberlemiş allah allah trakyalımıdır nedir
Ula hiç bir seye yanmam herif beni tarihe nam salmış bir kulamparaya benzetti ona yanarım.
Neymiş "demokles savaskayan abi"
?
![]()
Abi bu kulamparanın anlamı pek de güzel bişey değilHangi maksatla senin için bu lakabı buldu acaba ?
siz ayarı yapın dostum artık...:cat:Lucas kardeşim derken...harbimi...:silent:
abi kızmadın dimi...kızdıysan silem...:wiinkk:
yav aklıma o geldi işte...YARGI deyince ilk akla gelen Demokles...Kılıcı hesabı...
Faruğun gezisinden esinlendim la lakap olayına...bana takan yok çok şükür...:queen:benimki malum panda...![]()