[Tekirdağ - MT]

Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
usta bence ayrı bir topik açın bakalım...

Mete'm Han'ım pandam derdim ben sana önceden, hala diyebilir miim? Size amca diyebilirmiiim? Benim hiç amcam olmadı gerçekten :p Bu topikte çok gözüme çarpar oldun, açmıyor başka topik falan, benden izin almadı :p açamaz
 
Katılım
24 Nis 2008
Mesajlar
693
gezi

süleyman abi okadar olurmu daha var

ŞİMDİKİLERİ YORUMSUZ OLRAK YAYINLIYORUMM
İŞTE BENİM MEMLEKETİM DİYEYİM SİZE

(metehandro abi bak bakalım tanıdık gelecekmi resimler )


p2130125p.jpg


p2130128.jpg


p2130129f.jpg


p2130130.jpg


p2130132.jpg


p2130133.jpg


p2130134.jpg


p2130135.jpg


p2130137.jpg


p2130136.jpg


p2130145.jpg


p2130147.jpg


p2130149.jpg


p2130155.jpg


p2130156.jpg



daha bitmedi arkadaş lar bunlar kadar daha var fakat onlarıda öğelen civarı koyacağım
daha güzel olanları sona sakladım :)

arkadaşım erdinç LÜTFEN BENİ YALOVAYA GÖTÜRRRRRRRRRRR
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Süleyman abi bizim Metehandro Cincinatinin bahsettiği yerler oralar :) Çınarcık çınarcık diye yırtınıyor adam. Çınarcığa gittigimizde görürsün artık oraları da.
 
Katılım
12 Mar 2008
Mesajlar
282
abi kısmet gideriz hem metehandro cincinati daha köfte yedircekti orada bizlere ama
bilmiyorum
aslında köfte orda değil orhangazide yenir
metehandroda yanlış yere götürcek bizi :)
sonra bize der orayı beğenmediniz madem ozaman orhangaziye gidelim der
demedi demeyin :)
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
abi kısmet gideriz hem metehandro cincinati daha köfte yedircekti orada bizlere ama
bilmiyorum
aslında köfte orda değil orhangazide yenir
metehandroda yanlış yere götürcek bizi :)
sonra bize der orayı beğenmediniz madem ozaman orhangaziye gidelim der
demedi demeyin :)

Yaparmııııııııııı ? ::153::

Yapar ::155::
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Tekirdağ MT burada paylaşıyor.Bizde böyle :)
Sebebini Özer'e sorabilirsin.

savaş abi eminmisin böyle bir ortak karar olduğundan...:) yok abi aman öğrenmek istemiyorum...vardır bir bildiğiniz...:wiinkk:

GELİBOLU ÇARDAK BİGA ÇAN BALIKESİR BANDIRMA SUSURLUK MANISA DERKEN 1200 KM BUYRUN LİNK TEKİRDAĞ MT...
http://www.motosiklet.net/forum/gez...nc-t-dag-mtgezisi1200km-uzun-ince-biryol.html


hemen bakıyorum detayin faruk orhan kardeşlerim...:cat:

Mete'm Han'ım pandam derdim ben sana önceden, hala diyebilir miim? Size amca diyebilirmiiim? Benim hiç amcam olmadı gerçekten :p Bu topikte çok gözüme çarpar oldun, açmıyor başka topik falan, benden izin almadı :p açamaz

kanka nerdesin sen yav...bi Yalovada karşılar insan...:pale:eek: kadar gelip geçiyoruz mekanından...

Süleyman abi bizim Metehandro Cincinatinin bahsettiği yerler oralar :) Çınarcık çınarcık diye yırtınıyor adam. Çınarcığa gittigimizde görürsün artık oraları da.

Bu Pazara varmısınız Tekirdağ ekibi Çınarcığa gitmeye fırsat bu fırsat....:p

abi kısmet gideriz hem metehandro cincinati daha köfte yedircekti orada bizlere ama
bilmiyorum
aslında köfte orda değil orhangazide yenir
metehandroda yanlış yere götürcek bizi :)
sonra bize der orayı beğenmediniz madem ozaman orhangaziye gidelim der
demedi demeyin :)

Orhangazimi...:)Çınarcıktan çıkış yok nireye kaçıyon ama 1000 rakımlı yayladan Gemliğede geçilebilir isterseniz...siz nazlı motörcülarsınız makinalarınız girmez oralara...:p

Yaparmııııııııııı ? ::153::

Yapar ::155::

:pr::silent:
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Bu Pazara varmısınız Tekirdağ ekibi Çınarcığa gitmeye fırsat bu fırsat....:p

Kanka bu haftasonu ağır misafirlerim geliyor :cherry: Asker arkadaşım çoluk çocuk ne varsa toplayıp bize gelecek. Laladere ya da Kastro ya pikniğe gideceğiz. Sizde oralara bir tur düzenleyin isterseniz :cat:

Pazar günü kısmetse orman havasında mangal yelliyor olacağım :queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
ok sülüman...

...Çınarcık işi...

demokles savaşkayan abi...
bay sıtar dozer...
üj bej semih abi...
çakma harleyci sülüman...
çapkın sülo abi...
yakışıklı detayin...
burgman faruk...
tesisat orhan...
slaycorp...
frontıer...
vili bili...
cıbıf İlhan yazıcı...
sunay bg...
dikmen...
halilihsan...



ve diğer tüm Trakyalı arkadaşların onayladığı müsait olduğu bir pazar gününe düşünmekteyim...organize olun artık bana tamam diyin...
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2008
Mesajlar
282
bu hafta değil ama önümüzdeki hafta olursa çınarçık işine ben varım
panda amca :wiinkk: bana uyar ama köfteyi orhan gazide yeriz
orası daha iyi bence :)
he bu arada yanlız Lükaz gelemez sanırım onlar başka yere gideceklerdi o hafta sonuna
nerden biliyon dersen Lükaz benim kardeşim oluyor :p

agalar bu arda diğer resimleri yüklemeye çalışıyom
haberiniz olsun :)
 
Katılım
24 Nis 2008
Mesajlar
693
gezi

ok sülüman...

...[sıze="6"]çınarcık işi...

Demokles savaşkayan abi...
Bay sıtar dozer...
üj bej semih abi...
çakma harleyci sülüman...
çapkın sülo abi...
Yakışıklı detayin...
Burgman faruk...
Tesisat orhan...
Slaycorp...
Frontıer...
Vili bili...
Cıbıf ilhan yazıcı...
Sunay bg...
Dikmen...
Halilihsan...



Ve diğer tüm trakyalı arkadaşların onayladığı müsait olduğu bir pazar gününe düşünmekteyim...organize olun artık bana tamam diyin...
[/sıze]

adam hepimizi ezberlemiş allah allah trakyalımıdır nedir
 
Katılım
12 Mar 2008
Mesajlar
282
geriye kalan resimleride anca yükledimm int. bağlantısı çok kötü idi dünden beri
kusura bakmayın arkadaşlar :)

p2130158.jpg


p2130160.jpg


p2130162.jpg


p2130163.jpg


p2130165.jpg


şortlarla gidersek havada iyi olursa yüzeriz bile burada :)


p2130164t.jpg


p2130171v.jpg


p2130172.jpg


kısmetse hep baraber gideriz eğer çınarçığa gidersek

panda amca belkide bilmiyordur buraları götürmez sizleri bi kuru köfteye tavlamaya çalışır :D
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ula hiç bir seye yanmam herif beni tarihe nam salmış bir kulamparaya benzetti ona yanarım.
Neymiş "demokles savaskayan abi"
?
:)
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Abi bu kulamparanın anlamı pek de güzel bişey değil :) Hangi maksatla senin için bu lakabı buldu acaba ?
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
bu hafta değil ama önümüzdeki hafta olursa çınarçık işine ben varım
panda amca :wiinkk: bana uyar ama köfteyi orhan gazide yeriz
orası daha iyi bence :)
he bu arada yanlız Lükaz gelemez sanırım onlar başka yere gideceklerdi o hafta sonuna
nerden biliyon dersen Lükaz benim kardeşim oluyor :p

agalar bu arda diğer resimleri yüklemeye çalışıyom
haberiniz olsun :)

siz ayarı yapın dostum artık...:cat:Lucas kardeşim derken...harbimi...:silent:

adam hepimizi ezberlemiş allah allah trakyalımıdır nedir

abi kızmadın dimi...kızdıysan silem...:wiinkk:

Ula hiç bir seye yanmam herif beni tarihe nam salmış bir kulamparaya benzetti ona yanarım.
Neymiş "demokles savaskayan abi"
?
:)

yav aklıma o geldi işte...YARGI deyince ilk akla gelen Demokles...Kılıcı hesabı...:p

Abi bu kulamparanın anlamı pek de güzel bişey değil :) Hangi maksatla senin için bu lakabı buldu acaba ?


Faruğun gezisinden esinlendim la lakap olayına...bana takan yok çok şükür...:queen:benimki malum panda...:p
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
314
siz ayarı yapın dostum artık...:cat:Lucas kardeşim derken...harbimi...:silent:



abi kızmadın dimi...kızdıysan silem...:wiinkk:



yav aklıma o geldi işte...YARGI deyince ilk akla gelen Demokles...Kılıcı hesabı...:p




Faruğun gezisinden esinlendim la lakap olayına...bana takan yok çok şükür...:queen:benimki malum panda...:p

GÜN GELECEK HERKEZİN Bİ LAKABI OLUCAK :):cherry:
 
Katılım
8 Eyl 2008
Mesajlar
1,788
Bana tanıdıklar KOÇ diyor niye öyle dediklerini bilmiyorum başta babam hiç merak edip sormadım.Sürekli böyle dedikleri için kulak aşinalığı olsa gerek.Örnek : (KOÇ nasılsın?Koç neredesin?gibi :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst