bunlar çok özel motosikletler. tercih nedenlerin de çok özel olmalı. dolayısıyla bu kadar özel bir durum için burada yapılacak tavsiyeler bağlayıcı olmamalı senin için.
işleve yönelik -tişört- gibi aletler sorsaydın optimum fiyat/performans yönünde öneriler işe yarardı, ama -özel dikim bir tuvaleti- tavsiyelerle alamazsın demek istiyorum.
bak arkadaşım böyle demiş:
ama neye göre, kime göre?
bahsettiğin motosikletleri detaylıca bilmiyorum ama farzedelim ki bmw daha performanslı, daha sağlam ve daha makul fiyat etiketine sahip. bu onu seçmek için genel geçer bir neden olabilir mi?
eğer öyle olsaydı tüm Mini sahipleri honda civic hb alırlardı.
2. sorunun cevabı ise bmw. moto guzzi türkiye şartlarında daha eksantrik bir markadır.
Tam olarak bunu diyecektim =) "Tabi ki BMW!" Diyen arkadaşların çoğu, siz "f650 mi grisso 1100 mü?" diye sorsanız yine "tabi ki BMW" diyeceklerdir.
Ben şahsi fikrimi söylim, Grisso inanılmaz bi makine. Şekline şemaline hastayım. Sesini bir kere duydum bayıldım. Tork manyağı bir makine. Daba daba daba diye alır götürür sizi. BMW'nin torku da çok iyi. Bunun yanında konforu da cabası. Artçınız BMW'de çok daha rahat olacaktır. tur camı da konforunuza önemli katkı sağlayacaktır. Benzini de kokluyor diyorlar. Tüm bunların yanında servis masrafları da yüksek olacaktır. Bir Borusan çalışanı olarak söyleyebilirim ki her sektörde, hizmette çok öndeyiz ama çok da tuzluyuz malesef =(
Verdiğiniz bilgilerde bazı eksiklikler var. Maddi durumunuz nedir(tabi ki bunu paylaşmak istememişsinizdir), motoru ne amaçla kullanacaksınız? artçınız olacak mı? Deneyimli olduğunuzu varsayarak motor tecrübenizi sormuyorum bile.
Ben Griso'ya hastayım. Ama iki motor arasında tercih yapmam gerekse sanırım BMW'yi seçerdim. Görüntü olarak sadece kayış aktarma kısmı, kuyruğu ve farları yanarken farlarını beğensem de kullanım alanı Griso'dan daha geniş olduğu için onu seçerdim.
Çevrede motosiklet dağarcığı Honda'dan ibaret olmayan ve tüm dünyada kendini ispatlamış diğer markaları da alternatif olarak gören insanların sayısının artması çok sevindirici.
Toparlıyorum, eğer Griso alırsanız yoldan geçtiğinizde ben ve benim gibi düşünenler motorunuza bakıp "heyt bee el oğlu neler yapıyor!" der. BMW alırsanız da siz kullanıp, özelliklerini keşfettikçe "heyt be eloğlu neler yapıyor" dersiniz bence.