- Katılım
- 1 May 2009
- Mesajlar
- 10
- Konu Yazar
- #1
ARKADAŞLAR 1 MAYIS 2009 İTİBARİYLE BU MOTORU ALMAYI DÜŞÜNÜYORUM.BİNEN BİLEN VARSA ÖNERİ BEKLİORUM..SERVİS FALAN NASILDIR.
ARKADAŞLAR 1 MAYIS 2009 İTİBARİYLE BU MOTORU ALMAYI DÜŞÜNÜYORUM.BİNEN BİLEN VARSA ÖNERİ BEKLİORUM..SERVİS FALAN NASILDIR.![]()
çin olarak kesip atamayız.
ramzeyde çin ama şikayetçi olan az sayıda insan biliyorum.oda bana göre kullanıcı hatası.
bu makinayı bi ara araştırıyordum.bi abimle tanışma fırsatım oldu.memnunum demişti.
mersin kanuni bayisini aradım elimizde yok enduro var demişti.bende vazgeçmiştim.şuan sıfırı varmı acaba:silent: