Kanuni Cross 250 Nasıl

Katılım
1 May 2009
Mesajlar
10
ARKADAŞLAR 1 MAYIS 2009 İTİBARİYLE BU MOTORU ALMAYI DÜŞÜNÜYORUM.BİNEN BİLEN VARSA ÖNERİ BEKLİORUM..SERVİS FALAN NASILDIR.
6_600.jpg
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
314
ARKADAŞLAR 1 MAYIS 2009 İTİBARİYLE BU MOTORU ALMAYI DÜŞÜNÜYORUM.BİNEN BİLEN VARSA ÖNERİ BEKLİORUM..SERVİS FALAN NASILDIR.
6_600.jpg

Bu modeli kullanan arkadaşlarım var birtanesinden keske bu olmasaydı lafı duymadım..parça konusuna gelince 2004 model kanuni kullanıyorum ve 5 senedir beni hiç üzmedi keyfe keder değiştirdiğim parçalardada herhangi bi sorun yaşamadım ....
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Honda xlr125 lere bakmanı öneririm.
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,882
sonuç olarak çin :)
0 km fiyatı 3000 tl nin üstündeydi diye hatırlıyorum...
bana soracak olursan degmez...o fiyata..
asfalt melegi nin tavsiyesine aynen katılıyorum.
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
çin olarak kesip atamayız.
ramzeyde çin ama şikayetçi olan az sayıda insan biliyorum.oda bana göre kullanıcı hatası.
bu makinayı bi ara araştırıyordum.bi abimle tanışma fırsatım oldu.memnunum demişti.
mersin kanuni bayisini aradım elimizde yok enduro var demişti.bende vazgeçmiştim.şuan sıfırı varmı acaba:silent:
 
Katılım
14 Mar 2008
Mesajlar
585
çin olarak kesip atamayız.
ramzeyde çin ama şikayetçi olan az sayıda insan biliyorum.oda bana göre kullanıcı hatası.
bu makinayı bi ara araştırıyordum.bi abimle tanışma fırsatım oldu.memnunum demişti.
mersin kanuni bayisini aradım elimizde yok enduro var demişti.bende vazgeçmiştim.şuan sıfırı varmı acaba:silent:

dostum ben motor hayatima zongshen 200 luk crossla basladim, cok memnundum, her hafta ayri bir yerinden ariza veriyordu ama o sayede komple sokup takmayi, tamir etmeyi ogrendim. bu kanuni de, ramzey de, salcano da fark etmez alayi ayni.. onlarda sana abidik gubidik sorunlar cikaracak, istedigin kadar iyi bak fark etmez.. ama sorun ciksin zaten ciksin ki motorunu ogren onu tani..

yani, o debriyaj teli yada gaz teli kopacak, rolantin kayacak, balatalarin dengesiz tukenecek, 30-40 km de bir civata kontrolu gerekecek falan.. ama bunlari zevkel yapacaksin zaten, bunlar sana sorunmus gibi gelmeyecek ve soranlarada benim kanunim var ve sorunsuz diyeceksin.. zamanla insallah dah buyuk bir motora geciceksin belki bir xt660 mesela iste o zaman tecrubeli bir motorcu olarak artik sorunsuz bir motor surmenin keyfini yasayacaksin ama gun gelip problem ciktiginda da kendin halledebileceksin yada en azindan sorununu teshis edebileceksin..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst