Yeni Motor Alıcam Lütfen Yardımcı olurmusunuz?..

Katılım
29 Nis 2009
Mesajlar
3
Abilerim ArkadasLarim
3 yıLdır cat Pat 15occlik scoter kullandım bir ara kaza yapinca bırakmışdım şimdi ise arkadaslarım scooteri bırakarak yeni vitesli motorlardan aldılar ve benim suan motorum yok acıkcasi dün bir bayiye giderek Sadece Görünüşü Hosuma Gittigi icin Kanuni 2oo cc Racers modeline yönelib kimlik bırakarak test sürüsü yapdim fazla anlamam ama kullanamadıgımda söylenemez yani kanuni 200 cc racers hosuma gitti 2.5oo ytL fiyat bicdi 4.000 km 2oo8 model
ilk vitesli motor deneyimim olacak alirsam sizce bir ilk icin 2.5oo milyar verilebilecek bir motormu ?...Yardımcı olursanız sevinirim Tesekkürler:silent:
 
Katılım
12 Eyl 2008
Mesajlar
9
Hoş geldin bahsettiğin kanuni racer 200 cc motorsiklet fiyat olarak uygun parça olarak pahalı bir motordur çinlerden kalitelidir ama japonlardan kalitesizdir eğer imkanın varsa üstüne biraz daha koyup cbf 150 al derim güç olarak ondan aşşağı kalmaz sağlamlık desen ondan kat kat sağlamdır japondur başını ağrıtmaz satarkende para eder imkan meselesi yani keyif senin...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
CBF 150 :cat: kaymak gibi motor parçası bol ve ucuz :cat:

ya arkadasım nıe herseye cbf cbf yeter cok kavga ettım of caner :queen: arkadasım sen bakma kanunı ıyıdır bende 2006 model var 2500kmde aldım 2.3tl ye ve cokta memnunum parcasıkıntısı yok fıyattada ıncelemedım ama annamadıgım cbrın tek sınyalı 185 cbfın neden ucuz :queen: cbf saglamdır ama kanunıyede guvenebılırsın
 
Katılım
23 Ocak 2009
Mesajlar
40
bende 2008 model 5000 km de racer var. periyodik bakım haricinde tornavida değmedi. eğer ilgileniyorsan daha uygun fiyata bırakırım
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Nis 2009
Mesajlar
3
Suan Cbf 150 alacak kadar nakitim yok taksit imkani sundugu icin Arac Sahibiyle anlastik Peki Ramzey Qm250 icin neler söyleyebilirsiniz?..

bende 2008 model 5000 km de racer var. periyodik bakım haricinde tornavida değmedi. eğer ilgileniyorsan daha uygun fiyata bırakırım

Bana msn adresini gönderirsen konusalim bi seninle olmazmi ?
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Mar 2009
Mesajlar
1,619
Suan Cbf 150 alacak kadar nakitim yok taksit imkani sundugu icin Arac Sahibiyle anlastik Peki Ramzey Qm250 icin neler söyleyebilirsiniz?..



Bana msn adresini gönderirsen konusalim bi seninle olmazmi ?

Ramzey Qm 250 mi? tek kelime KAÇ ondan. Cruiser düşünüyorsan.
Ama önce ne tip motor istediğine karar ver....
 
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
920
merhaba, madem ilk vitesli motosikletin olacak o zaman ybr 125 alın rahat edin. kendisini ispatlamış bir motosiklettir. çin malı motosiklet alıp da (ybr de çin de üretiliyor ve o bir yamaha diğerleriyle karıştırma) tamircilerle ahbap olma derim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst